|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:47 | |
| Lol, ik heb een draak gevonden op DC en die heeft de nickname-ding "Ze Smelten De Kazen" :'D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:49 | |
| - Venus schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Venus schreef:
- Mazepaw. schreef:
- nooit gedacht dat ik zo geobsedeerd zou zijn door Dragoncave :/
+1 ze kunnen elk moment uitkomen xD
Ze komen meestal bij dag 4 echt uit ja, dat heb je gisteren al gezegd en toen wist ik ook al xD maar 'meestal' is niet hetzelfde als altijd c: |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:49 | |
| xD haha ze smelt de kazen mooi gevonden! oke bye ppl ik ga<3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:51 | |
| Ik houdt van mijn gouden draakjes :3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:51 | |
| - Mazepaw. schreef:
- San & Nele, thanks, en ga je naar Zweden?
Yush :') Maar pas in de grote vakantie ^^" -
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:52 | |
| - Fisheye schreef:
- Waarom wil ik zoveel doen, maar ben ik te lui om überhaupt iets van die dingen te doen xD
+1 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:54 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:56 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:57 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht..O-o weird zeg O.o |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:58 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Das wel relax |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:58 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 11:59 | |
| - Fisheye schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') meen je dat? O.o bij ons komt iedereen gewoon met de bus |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:01 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') meen je dat? O.o bij ons komt iedereen gewoon met de bus +1 O-o Hoeveel verdienen hun ouders? D; |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:04 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') meen je dat? O.o bij ons komt iedereen gewoon met de bus +1 O-o Hoeveel verdienen hun ouders? D; ergens snap ik het ook wel, niemand heefd zin om 40 km per dag te rijden zodat je kinderen naar school kunnen gaan c': |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:05 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') meen je dat? O.o bij ons komt iedereen gewoon met de bus +1 O-o Hoeveel verdienen hun ouders? D; ergens snap ik het ook wel, niemand heefd zin om 40 km per dag te rijden zodat je kinderen naar school kunnen gaan c': Pak anders gewoon het vliegtuig, ben je dr zo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:11 | |
| - Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Spoiler:
Heb een mugcake gemaakt :'3 Vind het nog wel best geslaagd voor het helemaal zelf te doen mhihi xD ik ken iemand die in Zweden woont c: Haha ik ook C: De vriend van mn papa ^^ Volgend hem is het echt geweldig om daar te wonen. Zijn dichtstbijzijnde buren zijn er over een kilometer of tien, de kinderen worden door een taxi opgehaald en naar school gebracht...doodnormaal hoor O-o Dat is normaal voor een hoop leerlingen van mijn school :') meen je dat? O.o bij ons komt iedereen gewoon met de bus +1 O-o Hoeveel verdienen hun ouders? D; Niet op die manier, het heeft meer te maken met dat ze te ver weg wonen van school om te fietsen (ik zit op speciaal onderwijs, dus een school waar een hoop autisten en ADHDers op zitten... Ik hoor bij de autisten) |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:24 | |
| Goed, post tijd |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:34 | |
| - Sid Vicious:
Dit duurde minstens een uur weet je x'D Eerst tekenen, dan uitsnijden totdat het een soort 'mal' was, blad eronder leggen, en dan (met een watje want duhh) met warte verf stempelen x'D Ben er wel blij mee c: |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:37 | |
| Lu post verbazend vlot O__o |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jan 2015 - 12:40 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Sid Vicious:
Dit duurde minstens een uur weet je x'D Eerst tekenen, dan uitsnijden totdat het een soort 'mal' was, blad eronder leggen, en dan (met een watje want duhh) met warte verf stempelen x'D Ben er wel blij mee c: wow O.o ziet er echt professioneel uit c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|