|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? za 31 jan 2015 - 22:20 | |
| "Het is niet erg, je bent niet de enige.", ze leek een beetje teleurgesteld. "Maarre waarom zijn jongens altijd zo? Zo.. Niet romantisch.. Haast ongevoelig..", Mazepaw haalde zijn schouders op. "Waarschijnlijk zijn ze gewoon wat verlegen, of bang om afgewezen te worden", Zelf was de bruine tabby er gewoon niet aan toe, hij was niet toe aan een relatie of zoiets. |
| | | Isa 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? za 31 jan 2015 - 22:39 | |
| Jongens onzeker en verlegen? Echt niet! Ze kon het zich nauwelijks voorstellen, zeker bij Forestpaw niet. "Hmm misschien.." Opeens kreeg ze een idee, een heel goed idee! Hij, Mazepaw, hij was natuurlijk een kater! En hi begreep andere katers dan waarschijnlijk ook beter! Misschien dat hij haar dan wel zou kunnen helpen met het Forestpaw probleem! Maar dan zou ze hem wel eerst alles moeten vertellen.. Die gedachte zorgde ervoor dat het bloed naar haar wangentjes steeg. "Zeg, Mazepaw, er is een klein dingetje.." Verlegen richtte ze haar blik op de grond. "En euh, ik vroeg me af of jij me daarmee zou kunnen helpen."
|
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? za 31 jan 2015 - 22:57 | |
| "Zeg, Mazepaw, er is een klein dingetje..", Ze hield haar aandacht op de grond gericht. "En euh, ik vroeg me af of jij me daarmee zou kunnen helpen.", vervolegde Littlepaw. "Euh, hangt van dat dingetje af", Hij zij nooit zomaar tegen iemand dat hij zou helpen, dat waren altijd zo'n vervelende beloftes. |
| | | 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? zo 1 feb 2015 - 9:45 | |
| "Euh, hangt van dat dingetje af." Ze knikte, nog altijd haar oogjes verlegen op de grond gericht. "Nou ja, kijk..." ze wist niet zo goed hoe ze moest beginnen. "Er is dus een andere apprentice uit mijn clan, Forestpaw, ennee.." Ze beet zachtjes op haar onderlip zoekend naar de juiste woorden. "Naja ik vind hem dus leuk, heel leuk." Zo, dat was eruit.
|
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? zo 1 feb 2015 - 11:26 | |
| "Nou ja, kijk...", begon de witte thunderclanner. "Er is dus een andere apprentice uit mijn clan, Forestpaw, ennee.." Littlepaw beet op haar onderlip. "Naja ik vind hem dus leuk, heel leuk.", eindigde ze. "En euh, waarmee moet ik je helpen?", dat was hem nu niet helemaal duidelijk. Hij was zelf niet erg bekend met de liefde en nu moest hij anderen er nog mee helpen. Hoe? |
| | | 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? zo 1 feb 2015 - 11:38 | |
| "Nou, kijk, hoe kan ik erachter komen of hij mij ook leuk vindt?" Omg, dit was awkwarder dan ze had verwacht. Ze glimlachte een beetje ongemakkelijk. "Tja.. Dat dus.."
|
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? zo 1 feb 2015 - 13:07 | |
| "Nou, kijk, hoe kan ik erachter komen of hij mij ook leuk vindt?", vroeg de thunderclan apprentice. Dit was eigenlijk een beetje ongemakkelijk. "Tja.. Dat dus..", Mazepaw dacht na. "Je kan 'm stalken", grinnikte de gestreepte shadowclanner. Het was als grap bedoeld, stalkers waren eng, en niemand viel op enge katten. "Misschien kan je aan iemand vragen of hij Forest wil 'ondervragen'", |
| | | 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who's there? zo 1 feb 2015 - 15:01 | |
| Stalken, dacht hij serieus dat dat zou helpen? Ze haalde haar schouders op, ze zou het kunnen proberen. "Misschien kan je aan iemand vragen of hij Forest wil 'ondervragen.'" Hmm, ze knikte een aantal keer goedkeurend, daar had ze nog niet eerder aan gedacht. Alleen wie? Met wie ging Forestpaw veel om? Oja, Dawnpaw natuurlijk! Ze zou haar vragen. "Goed idee, dat ga ik proberen," Ze grijnsde. "Bedankt, liefdes adviseur!"
|
| | | | Onderwerp: Re: Who's there? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |