2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: euh...hi wo 28 jan 2015 - 21:05 | |
| "Geen idee, de laatste keer dat ik checkte sprak ik nog geen vos", antwoordde de thunderclanner. "Ik hoop dat hij snel verdwijnt, ik heb absoluut geen zin om hier te gaan slapen", vervolgde Wolfwhisper. "Ik denk dat ik er tegen dan al uitgevallen ben", miauwde de gestreepte apprentice, de tak voelde nat en glibberig aan onder zijn poten. |
|
Gail 102
| |
| Onderwerp: Re: euh...hi do 29 jan 2015 - 16:28 | |
| "Ik denk dat ik er tegen dan al uitgevallen ben" sprak Mazepaw. Wolfwhisper lachten. De vos schrok ergens van of zo, want hij sprintte weg het bos in. Wolfwhisper keek de leerling vrolijk aan. Ze wachtte nog even tot ze zeker wist dat hij weg was. Wolfwhisper zuchtte opgelucht. 'Laten we naar beneden gaan' Sprak ze, en sprong elegant naar beneden, en likte even snel haar poten. |
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: euh...hi do 29 jan 2015 - 16:40 | |
| De vos leek weg te zijn. "Laten we naar beneden gaan", elegant begaf de thunderclanner zich naar de grond. "Euh, ben je zeker dat het veilig is?", vroeg hij onzeker, waarbij voorzichtig van tak naar tak sprong en uiteindelijk op de grond terecht kwam. |
|
Gail 102
| |
| Onderwerp: Re: euh...hi zo 1 feb 2015 - 19:43 | |
| "Euh, ben je zeker dat het veilig is?" sprak Mazepaw. Wolfwhisper knikte. 'Ik denk het wel' sprak ze terwijl ze door de bossen heen staarde. De jonge leerling sprong naar beneden. 'Ik denk dat we veilig zijn, maar je kunt niet in het Thunderclan territorium bijven' Sprak Wolfwhisper. Ze was zich er van bewust dat als er een krijger van haar clan zou kommen dat ze zelf in de problemen zou komen. Dadelijk kreeg ze de beschuldiging niet loyaal te zijn aan haar clan, en dat was ze natuurlijk wel. |
|