|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 13:56 | |
| Okaydokay. Na m'n toch best wel succesvolle Magical X-MASS shop, heb ik besloten een nieuwe service op te zetten: ☼Search Service. Ik ben niet heel fancypancy met photoshop. Ik kan setjes maken, maar ze zijn niet heel bijzonder en ik vind dat je voor écht mooie setjes beter Soof, Chi, Lilith, Dani, of een van de andere artistieke talenten lief kan aankijken. Dus, eigenlijk, wat doe ik dan wel? Ik kan me urenlang vermaken met zoeken naar mooie kattenplaatjes, dus ik heb intussen een heel kattenplakboek aan afbeeldingen die ik nooit zelf zal gaan gebruiken. En dat vind ik best jammer, want sommige zijn echt zooo mooi. Dus die deel ik dan graag met jullie Dus ben je op zoek naar een mooie nieuwe afbeelding voor je kat? Plaats de vachtkleur, vachtlengte en leeftijd, en dan kan ik eens kijken wat ik tijdens die eenzame uurtjes dat iedereen al slaapt en WC uitgestorven is kan vinden Je mag oogkleur noemen, maar je hebt gewoon dikke pech als ik een mooie afbeelding vind met een foute oogkleur ;D Dan stuur ik hem toch gewoon naar je, en dan vraag je de setjesmaker maar om het te veranderen ~ Oh, en soms vind ik gewoon zo'n mooi plaatje dat ik hem random deel. Gil je als eerst, dan krijg je hem. Ik zou het wel waarderen als je hem besluit niet te gebruiken, dat je dat dan even zegt ~ Oh II, voel je absoluut niet gedwongen de afbeelding te gebruiken als ik voor je heb gezocht. Je wil niet weten hoe vaak ik denk: omgszzzz dat is zó'n goede Black, en dan denk ik later toch van: eh neh. Hier plaats ik een verzameling van afbeeldingen die ik hier heb gepost- Wit, volwassen, kort(ige) vacht:
- Zwart-witte kittens:
- Random shizzles die nog geplaatst moeten worden:
Laatst aangepast door .Blackkit op wo 21 jan 2015 - 22:52; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Lilith >3 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 14:06 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 14:23 | |
| Je bedoelt dat je de 2e voor Stunningbright wil? Tuurlijk mag dat! |
|
| |
Lilith >3 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 14:25 | |
| Jup die bedoel ik.
(Tnx) :3
De vierde wordt al gebruikt door Flamepath x (even terzijde) En de laatste door Choppedpaw x |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 14:34 | |
| Zwart-witte kitten, oogkleur maakt niet zozeer uit :'3 Alvast bedankt! |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 15:32 | |
| Grijs-witte kitten, oogkleur maakt niet uit xx ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 17:48 | |
| Li! Het zal je verbazen hoe moeilijk witte kortharige katten te vinden zijn xD Dus misschien hebben ze soms een iets langere vacht dan je zou willen. - Spoiler:
Laatst aangepast door .Blackkit op wo 21 jan 2015 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 21:28 | |
| Naam: San Naam kat: Venus Uiterlijk: Bruine tabby wit buikje -Zilveren ogen (-slank) -kitten |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 22:00 | |
| De eenalaatste witte kat is bezet door Whitekit :3
Zou je anders misschien een paar oudere kitten/alvast apprentice plaatjes kunnen zoeken voor Palekit? Ze is een calico poes met een kortharige vacht al is halflang ook niet erg. ^^ Ze heeft een amber en een blauw oog :3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service wo 21 jan 2015 - 22:51 | |
| Rudekit ~ er zijn er zo ongelofelijk veel, dus ik heb een selectie gemaakt van die ik leuk vind. Ik hoop dat je er wat mee kan - Spoiler:
|
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 11:41 | |
| Naam: Yanthe Naam kat: Lizardkit Uiterlijk: Zwarte kat met witte pootjes, witte borst en witte snor (witte snor maakt niet zo heel veel uit, witte vlekjes die ongeveer erop lijken zijn evengoed.) |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 11:51 | |
| Naam: Ez Naam kat: Lostdream Uiterlijk: Rosse (tabby) kater, met oranje ogen en misschien, eventueel, een lichtelijk een witte borstkas |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 13:50 | |
| Jullie moeten ook maar even bij de anderen kijken. Wie weet zit er nog wat tussen ~ De kwaliteit wordt een beetje shitty hier :/ ~ Het zijn niet altijd echt kittens als daar om gevraagd is, maar dan deel ik ze toch. Misschien wil je ze later gebruiken ~ Gelukkig zijn er maar een gazillion afbeeldingen te vinden van een bruiny tabbies en grijs/witte kittens xDD Chiyna - grijs witte kitten - Spoiler:
Venus - bruine tabby wit buikje, kitten - Spoiler:
Palekit - calico, oude kitten/apprentice, kort/halflang - Spoiler:
Lizardkit - zwart, witte pootjes, witte borst, witte snor (Kijk ook nog even bij de zwart-witte katten die ik al eerder geplaatst heb - Spoiler:
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 14:34 | |
| |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 14:39 | |
| Naam: Jara Naam kat: Owyn Uiterlijk: Grove, grijze kater -Langhaar -Volwassen -Kan je een agressieve kat vinden? ;3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 14:49 | |
| Super bedankt er zitten echt pwetty plaatjes bij :3 vooral die eerste met die groene ogen <3
Ik wou vragen of ik die 3e van boven zou mogen gebruiken van chiyna? ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 15:10 | |
| Yes Han en Jam! Ez, jouw dingen komen zo. Ik heb namelijk een hele bunch aan afbeeldingen van rode katten Jara, agressief moet lukken Leuk om zoiets te gaan zoeken ^^ |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service do 22 jan 2015 - 21:45 | |
| Naam: Dani Naam kat: .Forestpaw Rang: Apprentice Sfeer: Stoer, rustig. Uiterlijk: (Kijk naar ava) Grijze kater met een wit buikje en mondje. Oogkleur verander ik zelf wel. ^.^
Thx voor "Ik kan setjes maken, maar ze zijn niet heel bijzonder en ik vind dat je voor écht mooie setjes beter Soof, Chi, Lilith, Dani" <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service vr 23 jan 2015 - 13:47 | |
| naam: Hanna naam kat: Mazepaw Uiterlijk: -bruine tabby met witte/crèmekleurige borstkas -blauwe ogen -halflange vacht |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service vr 23 jan 2015 - 17:20 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ☼ Search Service | |
| |
|
| |