|
|
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:13 | |
| Je zet me opeens aan het denken, volgens mij moet ik dat ook doen... |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:13 | |
| - Acefray schreef:
- Emzie, nohh, dit is mijn examenjaar en kon me al inschrijven voor mijn vervolgopleiding. :33
Kiiijjjkk, dat is leuk! Wat ga je hierna doen? En waar? Serieus, hier ben ik echt benieuwd naar haha. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:15 | |
| Gosh, time flies xD Gaaf, wat ga je doen?? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:17 | |
| weet iemand nog een goeie film? c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:19 | |
| - Mazepaw. schreef:
- weet iemand nog een goeie film? c:
Waar hou je van? Als je toevallig behoefte hebt aan een ongelófelijk slechte film, waar het enige leuke van is dat een van de hoofdrolspelers een ontiegelijk lekker ding is, dan moet je The Hunters kijken. Echt, on-wijs slechte film. Ik heb er vier avonden over gedaan om hem af te kijken, omdat ik er steeds bij in slaap viel. En toen keek ik hem gisteravond af, en toen dacht ik: dat was verspilling van m'n leven. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:22 | |
| - .Blackkit schreef:
- Mazepaw. schreef:
- weet iemand nog een goeie film? c:
Waar hou je van?
Als je toevallig behoefte hebt aan een ongelófelijk slechte film, waar het enige leuke van is dat een van de hoofdrolspelers een ontiegelijk lekker ding is, dan moet je The Hunters kijken. Echt, on-wijs slechte film. Ik heb er vier avonden over gedaan om hem af te kijken, omdat ik er steeds bij in slaap viel. En toen keek ik hem gisteravond af, en toen dacht ik: dat was verspilling van m'n leven. ik heb ooit een film gezien die zó slecht was dat hij grappig werd c': en ik hou van vanalles, maar momenteel ben ik wel in de mood voor iets avontuurlijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:23 | |
| Hahahaha xD Ik moest zo hard daarom lachen Eef, 'wat is een goede film' 'well, een slechte film is' Plus, hoe krijgen mensen het voor elkaar in slaap te vallen tijdens films?! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:25 | |
| @Emma, Het lief van m'n broer valt blijkbaar altijd in slaap als ze met hem films ziet.. xD Nouja, hij kijkt dan ook alleen naar die zombie sh¨t etc. Maar ze had het me dus vertelt en we hadden besloten een film marathon van Flicka te houden. Iedere keer als ze bijna in slaap viel heb ik d'r wakker geport. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:29 | |
| Hahaha xD Maar bij Flicka val ik ook in slaap no offence Mijn zus heeft hetzelfde though, het voordeel is wel dat je dezelfde film wel honderd keer met ze kan kijken 'hey dit ken ik nog niet!' (A) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:32 | |
| Hahaha, tsja, ik moest m'n ergernis er even over kwijt xDD Maar ik val altijd in slaap met de tv aan. Ik vind t altijd wel rustgevend Maar dan kijk ik geen spannende films ofzo hoor. Eerder rtl late night ofzo, of masterchef Nederland, wat ook niet echt denderend spannend is ofzo. Okeoke, iets avontuurlijks.. The Mazerunner heb je vast gezien, loved it. Je kan ook Gone Girl kijken. Niet echt avontuurlijk, maar wel echt mindblowing. Die vrouw is zo psychopatisch, en de film is écht slim in elkaar gezet. Hoe tem je een draak is natuurlijk ook altijd goed, Braveheart, God bless America, Birdman, Rise of the planet of the apes (deel 2 is dawn of the planet of the apes), the imitation game, ehh, dat was het voor nu even waar ik op kwam |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:35 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hahaha, tsja, ik moest m'n ergernis er even over kwijt xDD Maar ik val altijd in slaap met de tv aan. Ik vind t altijd wel rustgevend Maar dan kijk ik geen spannende films ofzo hoor. Eerder rtl late night ofzo, of masterchef Nederland, wat ook niet echt denderend spannend is ofzo.
Okeoke, iets avontuurlijks.. The Mazerunner heb je vast gezien, loved it. Je kan ook Gone Girl kijken. Niet echt avontuurlijk, maar wel echt mindblowing. Die vrouw is zo psychopatisch, en de film is écht slim in elkaar gezet. Hoe tem je een draak is natuurlijk ook altijd goed, Braveheart, God bless America, Birdman, Rise of the planet of the apes (deel 2 is dawn of the planet of the apes), the imitation game, ehh, dat was het voor nu even waar ik op kwam The Mazerunner heb ik inderdaad gezien (en gelezen) c: en ik ga de rest morgen opzoeken *heefd zin in een movie-night* |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:36 | |
| Ik val alleen in slaap als het héél laat is of megaaa saai. xD @Emma, Jij moet trouwens nog posten. (; |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:39 | |
| ik heb ooit eens een vreselijk saaie, Japanse film gezien die echt afschuwelijk saai was, en ik ben uiteindelijk ook maar in slaap gevallen c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:39 | |
| Indd ^^ Arme Little xD Ik ken dat zo enorm o.O Eerst even deze Doctor Who epi afkijken though ^^
Hanna, Marvel al gezien? Iron Man, Captain America, Hulk, hele goede films <3 En anders natuurlijk batman, die zijn stunning as well |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Indd ^^ Arme Little xD Ik ken dat zo enorm o.O
Eerst even deze Doctor Who epi afkijken though ^^
Hanna, Marvel al gezien? Iron Man, Captain America, Hulk, hele goede films <3 En anders natuurlijk batman, die zijn stunning as well iron man heb ik gezien, de rest nog niet, best weird eigenlijk, batman was juist een paar uurtjes geleden op tv xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:44 | |
| Zou je moeten kijken, echt kapot goede films <3 Evenals de Sherlock Holmes films met RDJ als Sherlock (: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:46 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zou je moeten kijken, echt kapot goede films <3 Evenals de Sherlock Holmes films met RDJ als Sherlock (:
Sherlock Holmes is awesome<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:54 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zou je moeten kijken, echt kapot goede films <3 Evenals de Sherlock Holmes films met RDJ als Sherlock (:
Sherlock Holmes is awesome<3 Ook die met Robert Downey Junior gezien? Hij is geweldig <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jan 2015 - 23:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
Sherlock Holmes is awesome<3 Ook die met Robert Downey Junior gezien? Hij is geweldig <3 jep, het is nu wel al even geleden... |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 0:06 | |
| Ik ga maar eens slapen Goodnight |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |