We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 20:58
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
kittypaw schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
kittypaw schreef:
bovenste balkje waar je ook warriorcatsnl.com intypt, dat kopieren.
Dat ik daar niet aan dacht! *voelt zich een beetje stupid..* Bedankt Marijntje ^^
Ik kan niet eens mooie setjes maken*Dat is pas stupid* -.-"
Ach,ik kan ook geen setjes maken, no worry ^^
+1
Als je mijn setjes ziet.............
*Haalt opgelucht adem* Ik dacht serieus dat ik de enige was ^^" Ik gebruik mijn setjes serieus*Looks to Thymewillow*
Maar het setje dat ik nu heb, heeft Julia gemaakt ^^ @Thymewillow, je kan ook aan iemand vragen om er 1tje te maken voor je?
Lol dat kan, maar de 'geen zin om een aanvraag te maken' wint.x'D
Ja, dat gevoel ken ik,maar op fb bv. Dan vraag ik data aan mensen van WC die dan online zijn,en dan is die sneller klaar dan een aanvraagje
Ik mag pas fb op m'n 13e, dus dat duurt nog twee maanden ofz voordat dat kan. >(
Dan ben je misschien even oud als ik?? en op een andere chat dan? of op WC in een pm gaat ook.
Jup, ik ben 12. Maar toch, ik vind het leuker om zelf een setje te maken. En het boeit me eig ook niet zo wat men ervan vind xD De meeste actieve katten van mij hebben trouwens wel een setje die iemand voor mij gemaakt heeft x)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 20:59
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
kittypaw schreef:
Innerpaw schreef:
Thymewillow schreef:
Innerpaw schreef:
kittypaw schreef:
bovenste balkje waar je ook warriorcatsnl.com intypt, dat kopieren.
Dat ik daar niet aan dacht! *voelt zich een beetje stupid..* Bedankt Marijntje ^^
Ik kan niet eens mooie setjes maken*Dat is pas stupid* -.-"
Ach,ik kan ook geen setjes maken, no worry ^^
+1
Als je mijn setjes ziet.............
*Haalt opgelucht adem* Ik dacht serieus dat ik de enige was ^^" Ik gebruik mijn setjes serieus*Looks to Thymewillow*
Maar het setje dat ik nu heb, heeft Julia gemaakt ^^ @Thymewillow, je kan ook aan iemand vragen om er 1tje te maken voor je?
Lol dat kan, maar de 'geen zin om een aanvraag te maken' wint.x'D
Ja, dat gevoel ken ik,maar op fb bv. Dan vraag ik data aan mensen van WC die dan online zijn,en dan is die sneller klaar dan een aanvraagje
Ik mag pas fb op m'n 13e, dus dat duurt nog twee maanden ofz voordat dat kan. >(
Dan ben je misschien even oud als ik?? en op een andere chat dan? of op WC in een pm gaat ook.
Jup, ik ben 12. Maar toch, ik vind het leuker om zelf een setje te maken. En het boeit me eig ook niet zo wat men ervan vind xD De meeste actieve katten van mij hebben trouwens wel een setje die iemand voor mij gemaakt heeft x)