|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 18:58 | |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:00 | |
| Niemand kwam er bij en ik wil graag met haar beginnen. Nu hebben haar pappa en mamma maar een kind |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:02 | |
| I'm like full of family...
Helly is ShC originated Dawie & Icy are TC living family Fallen is RC living family Ermy is BC living family
|
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:03 | |
| Eternal heeft een levende RC familie, en een best grote ook (: Ze is het dochtertje van Nightlock en Snowkiller |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:05 | |
| Enig kind zijn kan ook leuk zijn (: Veel aandacht >:3
Ik moet zoveel Latijn leren, en ik ben nog niet begonnen *zucht* dat gaat hem waarschijnlijk ook niet meer worden xD |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:05 | |
| Fallenkit heeft een gigantische familie Ermine is Cyber's nichtje en dat zegt genoeg over de mega familie De rest heeft een redelijk kleine familie |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:06 | |
| - Tallshadow schreef:
- Enig kind zijn kan ook leuk zijn (: Veel aandacht >:3
Ik moet zoveel Latijn leren, en ik ben nog niet begonnen *zucht* dat gaat hem waarschijnlijk ook niet meer worden xD Mamma en pappa vinden haar niet zo leuk dus ze moet aandacht gaan krijgen van een heel hoop anderen. Eternal valt in de Stormstar, crookedstar, dreamheart familie en die is huuge |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:08 | |
| - Eternalkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik moet zoveel Latijn leren, en ik ben nog niet begonnen *zucht* dat gaat hem waarschijnlijk ook niet meer worden xD Mamma en pappa vinden haar niet zo leuk dus ze moet aandacht gaan krijgen van een heel hoop anderen.
Eternal valt in de Stormstar, crookedstar, dreamheart familie en die is huuge Awe :c Wel een goede reden om heeeeel veel topics met 'r te doen (: Oh my gosh, ik weet nog dat zowel Babs als Gaby volgens mij.. Die familie op een rijtje wilden zetten xD Dat was mislukt want hij was gewoon te groot |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:09 | |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Eternalkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik moet zoveel Latijn leren, en ik ben nog niet begonnen *zucht* dat gaat hem waarschijnlijk ook niet meer worden xD Mamma en pappa vinden haar niet zo leuk dus ze moet aandacht gaan krijgen van een heel hoop anderen.
Eternal valt in de Stormstar, crookedstar, dreamheart familie en die is huuge Awe :c Wel een goede reden om heeeeel veel topics met 'r te doen (:
Oh my gosh, ik weet nog dat zowel Babs als Gaby volgens mij.. Die familie op een rijtje wilden zetten xD Dat was mislukt want hij was gewoon te groot Ik ben wel van plan iedereen te gaan inpakken met deze jonge dame Klopt, hij loopt bijna door tot in alle clans, hoe erg wil je het hebben |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:10 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:12 | |
| Haha daarom vind ik het ook wel lekker dat Blackkit geen echte familie heeft. Is ze tenminste een beetje schoon/nieuw bloed in de familie xD Ook al.. Ik zie het nog best gebeuren dat papsie en mamsie ineens opduiken en zeggen: he man! Jij en je partner zijn eigenlijk broer en zus! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:13 | |
| - Eternalkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Eternalkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Eternal valt in de Stormstar, crookedstar, dreamheart familie en die is huuge Awe :c Wel een goede reden om heeeeel veel topics met 'r te doen (:
Oh my gosh, ik weet nog dat zowel Babs als Gaby volgens mij.. Die familie op een rijtje wilden zetten xD Dat was mislukt want hij was gewoon te groot Ik ben wel van plan iedereen te gaan inpakken met deze jonge dame
Klopt, hij loopt bijna door tot in alle clans, hoe erg wil je het hebben Well well well xD Hoe is haar karakter weet je dat al? Nou niet erger dan dat |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:14 | |
| - Dawnpaw.. schreef:
- http://www.familyecho.com/?p=IJA40&c=2w7ogrlouu&f=883468258220236237
Blijkbaar zijn Fallenkit & Ermine ook nog verre weg familie ondertussen X"D Silvergale komt niet binnen die familie voor voor zover ik het weet. @Emma Ze word heel lief Tegendeel van zowel haar vader als moeder dus dat gaat wel lukken Kan wel, maar dan moet er nog een duidelijke in de laatste clan bijkomen |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:18 | |
| - Tallshadow schreef:
Ik moet zoveel Latijn leren, en ik ben nog niet begonnen *zucht* dat gaat hem waarschijnlijk ook niet meer worden xD LEREN JIJ (:< Ik moet alleen nog biologie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:21 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:21 | |
| Byee anouk
Ah 7.5 voor scheikunde (: |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:22 | |
| Ik wacht tot deze dame iets heeft om te showen en dan ga ik posten, dan maar niet in de rp geboren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:22 | |
| Eerst eten Maximus (A) en knap!! Netjes gedaan dude ;')
@Eternal, leuk! Well, zeg me maar wanneer je het ziet zitten haar het kamp uit te laten gaan en dan maak ik een topic ^^ |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jan 2015 - 19:24 | |
| - Tallshadow schreef:
- Eerst eten Maximus (A) en knap!! Netjes gedaan dude ;')
@Eternal, leuk! Well, zeg me maar wanneer je het ziet zitten haar het kamp uit te laten gaan en dan maak ik een topic ^^ ik wacht tot ze haar setje heeft en dan gaat ze zoeven <3 Ik hou nu al van haar en heb nog niet eens met haar gepost |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|