Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 17:50

Haha zal wel lukken Em
Terug naar boven Ga naar beneden
Webtail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
227
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Webtail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 17:50

Ik heb een idee voor een soort stripverhaal... Als ik het ga uitvoeren, ga ik het waarschijnlijk gewoon korte random comics maken in plaats van een groot verhaal..

Het wordt in ieder geval een goede oefening om mensen te tekenen (wat ik al soort van redelijk kan, maar extra oefening kan bijna nooit kwaad) Smile
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 17:54

Iemand een topicje? :3
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:00

Hmm... Misschien is het omdat ik haar zo gewend ben als kitten en ik haar nog steeds zie als my little adorable Squirrel xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:00

Dit hoort bij de opvoeding, een van de beste scenes xD

Dat ken ik maar al te goed Cees ;x;
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw

Haha snap ik ^^
Eternalpaw
Member
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:01

Lumina schreef:
Well, ik ben slecht in het achterhouden van m'n naam en de meeste herkennen me direct.

Dan doe je toch iets fout xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:05

Eternal, niet echt ^^ Ik snap de mentaliteit achter het geheimhouden van je naam nog steeds niet helemaal tbh (A) Niet dat ik er iets op tegen heb! Maar ik vind het een vreemd gegeven dat mensen liever anoniem zijn dan dat ze gewoon bij de naam genoemd worden :')

Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:05

Tallshadow schreef:
Eternal, niet echt ^^ Ik snap de mentaliteit achter het geheimhouden van je naam nog steeds niet helemaal tbh (A) Niet dat ik er iets op tegen heb! Maar ik vind het een vreemd gegeven dat mensen liever anoniem zijn dan dat ze gewoon bij de naam genoemd worden :')

+1
Eternalpaw
Member
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:06

Tallshadow schreef:

Omdat sommige mensen rust willen van de rest en iets minder gezeur willen
Maar als je denkt dat je weet wie ik ben mag je altijd een pb sturen
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:09

Gezeur? Sorry dat ik dat eruit Furball, maar omdat ik hier graag kom zou ik graag willen weten wat je irritant vindt want dan kunnen we er met z'n allen iets aan doen :')

Oh lord xD Hij veranderd het in Furball, maar het was een degelijk woord en een uitdrukking I swear
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:16

Tallshadow schreef:
Gezeur? Sorry dat ik dat eruit Furball, maar omdat ik hier graag kom zou ik graag willen weten wat je irritant vindt want dan kunnen we er met z'n allen iets aan doen :')

Oh lord xD Hij veranderd het in Furball, maar het was een degelijk woord en een uitdrukking I swear

Dat vraag ik me dan ook af Smile

Wat ik me wel kan voorstellen: als je bijvoorbeeld veel 'status' hebt op de site (je bent al lang lid, je bent mod/admin, je bent met een acc clanleader, etc.) - ook al ervaar ik hier zelf niet heel erg het statusprobleem, maar oke - dat je dan even anoniem wil blijven, zodat mensen niet naar je hoofd gillen omdat ze aandacht van een gerespecteerd persoon willen. Of dat je gewoon even in alle rust wil posten, zonder dat je pm's krijgt van: eh, wil je nog online komen op dat andere account?

Dat zou ik snappen. Misschien bedoel je dat wel met gezeur?
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:17

Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:

+1

+2

Ik denk dat iedereen mij wel kent, welke acc's ik bespeel, welke games etc. Als je anoniem bent is het niet leuk, niemand noemt je bij de naam en het is juist leuk dingen te vertellen xD
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:19

.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:

Dat vraag ik me dan ook af Smile

Wat ik me wel kan voorstellen: als je bijvoorbeeld veel 'status' hebt op de site (je bent al lang lid, je bent mod/admin, je bent met een acc clanleader, etc.) - ook al ervaar ik hier zelf niet heel erg het statusprobleem, maar oke - dat je dan even anoniem wil blijven, zodat mensen niet naar je hoofd gillen omdat ze aandacht van een gerespecteerd persoon willen. Of dat je gewoon even in alle rust wil posten, zonder dat je pm's krijgt van: eh, wil je nog online komen op dat andere account?

Dat zou ik snappen. Misschien bedoel je dat wel met gezeur?

Ja dat snap ik dan wel ja.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:19

kittypaw schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:

+1

+2

Ik denk dat iedereen mij wel kent, welke acc's ik bespeel, welke games etc. Als je anoniem bent is het niet leuk, niemand noemt je bij de naam en het is juist leuk dingen te vertellen xD

Ik wil wel écht even toevoegen dat (ondanks dat wij het misschien niet zouden doen, of het niet begrijpen) iemand misschien wel hele prima redenen heeft om het wel te doen. Dus ik ben het niet eens met dat je zegt dat het niet leuk is.
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:20

Ik deed het om te kijken hoe lang het duurde voor mensen me herkende dat hier binnen een dag was X"D
En inmiddels weten de meeste wel dat ik Hellhound ben ^^

Op andere sites doe ik het wel eens in het begin omdat ik er een verleden heb gehad en dat niet wil oppakken maar gewoon helemaal opnieuw beginnen, heb ik gedaan met PJ~
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:21

.Blackkit schreef:
kittypaw schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:

+1

+2

Ik wil wel écht even toevoegen dat (ondanks dat wij het misschien niet zouden doen, of het niet begrijpen) iemand misschien wel hele prima redenen heeft om het wel te doen. Dus ik ben het niet eens met dat je zegt dat het niet leuk is.

Ach maak je er niet druk om (: tenslotte zijn het hun eigen keuzes.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:23

Wat Eef zegt begrijp ik ook heel goed trouwens hoor! Maar omdat ik me gewoon er mede verantwoordelijk voor voel dat iedereen zich fijn en vrolijk voelt hier op de site vroeg ik het me gewoon af. Sorry voor de intrusion als het niet op prijs gesteld werd :')
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:24

Emma je bent echt een schat xD
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:25

Walnutpaw schreef:
Emma je bent echt een schat xD

Ja ik dacht echt precies hetzelfde net xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: