|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:40 | |
| - Innerpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
- Oh men, ik lig in bed. Dit voelt zo lekker. M'n tweepersoons bed eindelijk weer, m'n tv, en eindelijk ga ik m'n slaap inhalen.
Tweepersoonsbed?? Tv?? Op jou kamer??? Ooohh,geluk. Door de jaren heen heb ik steeds dingen voor mn verjaardag gevraagd om een leuke kamer voor mezelf te maken Maar ik heb pas een tv sinds ik op mezelf woon, omdat we er geen in de woonkamer hebben ofzo. Toen ik nog bij m'n ouders woonde mocht ik nooit een tv op mn kamer. |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:45 | |
| - .Blackkit schreef:
- Innerpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
- Oh men, ik lig in bed. Dit voelt zo lekker. M'n tweepersoons bed eindelijk weer, m'n tv, en eindelijk ga ik m'n slaap inhalen.
Tweepersoonsbed?? Tv?? Op jou kamer??? Ooohh,geluk. Door de jaren heen heb ik steeds dingen voor mn verjaardag gevraagd om een leuke kamer voor mezelf te maken Maar ik heb pas een tv sinds ik op mezelf woon, omdat we er geen in de woonkamer hebben ofzo. Toen ik nog bij m'n ouders woonde mocht ik nooit een tv op mn kamer. Wow best slim eigenlijk x'D Ik heb ook een tweepersoonsbed bij me pap. lekker liggen mert tv tegenover je en gamen ofzo |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:45 | |
| Ik mag geen twee persoons bed ): |
|
| |
тнєѕѕα 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:47 | |
| Tweepersoonsbed past niet in mijn kamer xD |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:49 | |
| I need to get my shit together |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:50 | |
| Hahaha ja precies! Ik lig hier echt heerlijk nu. Ik had op een gegeven moment een lange relatie en toen besloten we samen te sparen voor een tweepersoonsbed. Maar toen ging hij vreemd, maar ik had zijn geld nog wel. En toen heb ik daar alsnog een bed voor mezelf van gekocht Dat was zo'n 3 jaar geleden. Maar intussen heb ik sowieso best wel veel geld zitten in m'n kamer. Ook kastjes van de ikea enzo. Sinds ik op mezelf woon moet ik al die dingen wel zelf betalen. Maarja. Ik heb er best wel last van als m'n kamer niet gezellig is, en niet als thuis voelt. Dus ik vond de kosten t zeker waard. |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:52 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hahaha ja precies! Ik lig hier echt heerlijk nu. Ik had op een gegeven moment een lange relatie en toen besloten we samen te sparen voor een tweepersoonsbed. Maar toen ging hij vreemd, maar ik had zijn geld nog wel. En toen heb ik daar alsnog een bed voor mezelf van gekocht Dat was zo'n 3 jaar geleden.
Maar intussen heb ik sowieso best wel veel geld zitten in m'n kamer. Ook kastjes van de ikea enzo. Sinds ik op mezelf woon moet ik al die dingen wel zelf betalen. Maarja. Ik heb er best wel last van als m'n kamer niet gezellig is, en niet als thuis voelt. Dus ik vond de kosten t zeker waard. Heb je geluk dat je het geld nog had. Best slim :') Ik heb ook wel kastjes van Ikea. En zelf probeer ik me kamer ook zo min mogelijk wit te laten.. Anders is het zo saai:') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 21:56 | |
| - Narrowkit schreef:
- .Blackkit schreef:
- Hahaha ja precies! Ik lig hier echt heerlijk nu. Ik had op een gegeven moment een lange relatie en toen besloten we samen te sparen voor een tweepersoonsbed. Maar toen ging hij vreemd, maar ik had zijn geld nog wel. En toen heb ik daar alsnog een bed voor mezelf van gekocht Dat was zo'n 3 jaar geleden.
Maar intussen heb ik sowieso best wel veel geld zitten in m'n kamer. Ook kastjes van de ikea enzo. Sinds ik op mezelf woon moet ik al die dingen wel zelf betalen. Maarja. Ik heb er best wel last van als m'n kamer niet gezellig is, en niet als thuis voelt. Dus ik vond de kosten t zeker waard. Heb je geluk dat je het geld nog had. Best slim :') Ik heb ook wel kastjes van Ikea. En zelf probeer ik me kamer ook zo min mogelijk wit te laten.. Anders is het zo saai:') Ik vond ook wel dat ik dat gewoon mocht doen Hallo zeg, weet je hoe veel pijn hij mij heeft gedaan. Dan mag ik op z'n minst het geld houden en daar wat voor mezelf van kopen. Ik heb opzich wel vrij veel witte meubels, omdat je dan makkelijk dingen kan combineren. Maar ik heb een heeeel leuk dekbed met allemaal kleuren (niet zo'n lelijk ikea ding, maar een mooie dure, ook voor m'n verjaardag gekregen haha ) en ik heb veel kaarsjes enzo. En leuke lampen. Oh, dekbed klinkt als een stom cadeau. Maar ik vind een leuke kamer echt belangrijk. Dus dan ben ik veel blijer met een mooi dekbed die ik niet zelf had kunnen kopen, dan met iets anders, wat wat cooler klinkt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:08 | |
| Klinkt als een super gezellige kamer Eef, ik weet al waar de volgende mini-meet plaats gaat vinden Hola guys (: |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:08 | |
| Waarom is Tall nog steeds in de kerststijl? Of is ie alvast in de kerststijl? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:11 | |
| Well Marieke.. Een combi denk ik (A)
Haha Nele xD Dat is nog weer een andere locatie >:3 |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:13 | |
| Zo nu alleen nog mijn tollemansje |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:18 | |
| Hmm, zou ik deze gebruiken voor een setje voor Squirrel? - Spoiler:
|
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:19 | |
| Ik zou zeggen doen, die is pretty! |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:21 | |
| Yush, hij is pwetty ^^
Pale is zo'n schat :') |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:22 | |
| |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:23 | |
| Het duurt nog wel even voordat dit mannetje een nieuw setje krijgt xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:24 | |
| Ja Em wanneer kom je nou eens uit je Christmas crisis |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:26 | |
| - Tallshadow schreef:
- Well Marieke.. Een combi denk ik (A)
Haha Nele xD Dat is nog weer een andere locatie >:3 Oh damn xD Had de 'mini' in 'minimeet' niet gelezen :3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 22:31 | |
| Zo ik heb alles gehad voor vandaag |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |