Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:40

Innerpaw schreef:
.Blackkit schreef:
Oh men, ik lig in bed. Dit voelt zo lekker. M'n tweepersoons bed eindelijk weer, m'n tv, en eindelijk ga ik m'n slaap inhalen. Very Happy

Tweepersoonsbed?? Tv?? Op jou kamer??? Ooohh,geluk.

Door de jaren heen heb ik steeds dingen voor mn verjaardag gevraagd om een leuke kamer voor mezelf te maken Smile Maar ik heb pas een tv sinds ik op mezelf woon, omdat we er geen in de woonkamer hebben ofzo. Toen ik nog bij m'n ouders woonde mocht ik nooit een tv op mn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:45

.Blackkit schreef:
Innerpaw schreef:
.Blackkit schreef:
Oh men, ik lig in bed. Dit voelt zo lekker. M'n tweepersoons bed eindelijk weer, m'n tv, en eindelijk ga ik m'n slaap inhalen. Very Happy

Tweepersoonsbed?? Tv?? Op jou kamer??? Ooohh,geluk.

Door de jaren heen heb ik steeds dingen voor mn verjaardag gevraagd om een leuke kamer voor mezelf te maken Smile Maar ik heb pas een tv sinds ik op mezelf woon, omdat we er geen in de woonkamer hebben ofzo. Toen ik nog bij m'n ouders woonde mocht ik nooit een tv op mn kamer.

Wow best slim eigenlijk x'D
Ik heb ook een tweepersoonsbed bij me pap. lekker liggen mert tv tegenover je en gamen ofzo
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:45

Ik mag geen twee persoons bed ):
Tigerkit`
Member
тнєѕѕα
20
Actief

CAT'S PROFILE
Tigerkit`
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:47

Tweepersoonsbed past niet in mijn kamer xD
Mary
Member
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:49

I need to get my shit together
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:50

Hahaha ja precies! Ik lig hier echt heerlijk nu. Ik had op een gegeven moment een lange relatie en toen besloten we samen te sparen voor een tweepersoonsbed. Maar toen ging hij vreemd, maar ik had zijn geld nog wel. En toen heb ik daar alsnog een bed voor mezelf van gekocht Razz Dat was zo'n 3 jaar geleden.

Maar intussen heb ik sowieso best wel veel geld zitten in m'n kamer. Ook kastjes van de ikea enzo. Sinds ik op mezelf woon moet ik al die dingen wel zelf betalen. Maarja. Ik heb er best wel last van als m'n kamer niet gezellig is, en niet als thuis voelt. Dus ik vond de kosten t zeker waard. Smile
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:52

.Blackkit schreef:
Hahaha ja precies! Ik lig hier echt heerlijk nu. Ik had op een gegeven moment een lange relatie en toen besloten we samen te sparen voor een tweepersoonsbed. Maar toen ging hij vreemd, maar ik had zijn geld nog wel. En toen heb ik daar alsnog een bed voor mezelf van gekocht Razz Dat was zo'n 3 jaar geleden.

Maar intussen heb ik sowieso best wel veel geld zitten in m'n kamer. Ook kastjes van de ikea enzo. Sinds ik op mezelf woon moet ik al die dingen wel zelf betalen. Maarja. Ik heb er best wel last van als m'n kamer niet gezellig is, en niet als thuis voelt. Dus ik vond de kosten t zeker waard. Smile

Heb je geluk dat je het geld nog had. Best slim :')
Ik heb ook wel kastjes van Ikea. En zelf probeer ik me kamer ook zo min mogelijk wit te laten.. Anders is het zo saai:')
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:56

Narrowkit schreef:
.Blackkit schreef:

Heb je geluk dat je het geld nog had. Best slim :')
Ik heb ook wel kastjes van Ikea. En zelf probeer ik me kamer ook zo min mogelijk wit te laten.. Anders is het zo saai:')

Ik vond ook wel dat ik dat gewoon mocht doen Razz Hallo zeg, weet je hoe veel pijn hij mij heeft gedaan. Dan mag ik op z'n minst het geld houden en daar wat voor mezelf van kopen.
Ik heb opzich wel vrij veel witte meubels, omdat je dan makkelijk dingen kan combineren. Maar ik heb een heeeel leuk dekbed met allemaal kleuren (niet zo'n lelijk ikea ding, maar een mooie dure, ook voor m'n verjaardag gekregen haha Razz ) en ik heb veel kaarsjes enzo. En leuke lampen.
Oh, dekbed klinkt als een stom cadeau. Maar ik vind een leuke kamer echt belangrijk. Dus dan ben ik veel blijer met een mooi dekbed die ik niet zelf had kunnen kopen, dan met iets anders, wat wat cooler klinkt Razz
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:08

Klinkt als een super gezellige kamer Eef, ik weet al waar de volgende mini-meet plaats gaat vinden Razz

Hola guys (:
Webtail
Member
227
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Webtail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:08

Waarom is Tall nog steeds in de kerststijl? Of is ie alvast in de kerststijl?
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:11

Well Marieke.. Een combi denk ik (A)

Haha Nele xD Dat is nog weer een andere locatie >:3
Monsterkill
Member
27
Actief
Monsterkill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:13

Zo nu alleen nog mijn tollemansje
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:18

Hmm, zou ik deze gebruiken voor een setje voor Squirrel?
Spoiler:
Battlecry
Member
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:19

Ik zou zeggen doen, die is pretty!
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:21

Yush, hij is pwetty ^^

Pale is zo'n schat :')
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:22

Ik zou 't iig doen (:
Battlecry
Member
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:23

Het duurt nog wel even voordat dit mannetje een nieuw setje krijgt xD
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:24

Ja Em wanneer kom je nou eens uit je Christmas crisis
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:26

Tallshadow schreef:
Well Marieke.. Een combi denk ik (A)

Haha Nele xD Dat is nog weer een andere locatie >:3

Oh damn xD Had de 'mini' in 'minimeet' niet gelezen :3
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:31

Zo ik heb alles gehad voor vandaag
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: