Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 16:48

'Dawnpaw schreef:
Als hij nog eens op de bus zit, ga ik gewoon op zijn schoot zitten zodat ik plaats heb >3 . Okay no, ik zal dan wel gaan praten met hem :')

Haha je draait nu wel een beetje door :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 16:48

Hahah awesome toch

ik wou dat ik iemand tegen kwam met een minecraft shirt behalve m'n broer :')
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 16:49

Ik draai altijd door als ik eindelijk iemand buiten mijn beste vriendin met een bandshirt zie, sorry :')

Marijn, op mijn school zijn er ene paar zo x'D
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 16:52

Oeh, minecraft lovers <3

Weet je, ik ging van school af, speelde minecraft, kwam iemand van m'n oude school tegen en blijkbaar had die hele school het nu over minecraft XD
Briarleaf
Member
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 16:59

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Tumblr_ndb7uj2ebI1qljj91o5_1280

hahaha omg
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:01

xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:02

Ik ben net keihard in slaap geflikkerd na m'n avontuur van vannacht xD Men, ik moet straks nog naar Utrecht reizen. Dat gaat niet leuk worden.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:03

Wow Eef xD Valt te begrijpen na alles wat ik heb gehoord o.o
Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather?
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:04

'Dawnpaw schreef:
Ik draai altijd door als ik eindelijk iemand buiten mijn beste vriendin met een bandshirt zie, sorry :')

+1, XD

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:04

Iggy schreef:
'Dawnpaw schreef:

+1, XD

+2 en gameshirt xD
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:05

im so pissed
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:06

im so happy

not because your pissed, i'm just happy
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:08

Tallshadow schreef:
Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather?

Ja en ja haha xD Ik ben thuis. We vlogen om 6 uur 's ochtends (UK tijd), vandaar dat we een nachtje doortrokken. Maarja, muchos alcoholos en gooros hamburgos, en geen slaapos, is nogal pijnlijk. Maar ik was om iets van 10 uur thuis (NL tijd), met 0 slaap. Dus ik heb net volgens mij 2 uur geslapen. En ik ga vanavond sowieso vroeg naar bed Razz

Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:08

.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:

Ja en ja haha xD Ik ben thuis. We vlogen om 6 uur 's ochtends (UK tijd), vandaar dat we een nachtje doortrokken. Maarja, muchos alcoholos en gooros hamburgos, en geen slaapos, is nogal pijnlijk. Maar ik was om iets van 10 uur thuis (NL tijd), met 0 slaap. Dus ik heb net volgens mij 2 uur geslapen. En ik ga vanavond sowieso vroeg naar bed Razz

Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333

Nice!
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:10

.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:

Well xD At least you'll remember it let's hope you do en vroeg naar bed klinkt als een plan. Mocht je nog een leuke film willen kijken, of een random ander iets ofzooo moet je het maar zeggen want er is genoeg waarvan ik vind dat je het nog moet kijken waarschijnlijk (:
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:12

Emma, ik heb weer schattige jongen[s] in onderschrift >D
If you still remember that conversation, though x'D
Coldkit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 16kwfb7
Emma
227
Actief
"Why break your own toys when you can break someone else's?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Coldkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:14

OH MY WORD JE HEBT HEM WEER EZ!!!!!
Natuurlijk herinner ik me dat, ik denk aan niets anders als ik Snakebites zie (A) En ik vergeet sws zelden iets hoor 8)

We moeten hem nog steeds vinden
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:16

Deze os gaat the snel, even vertragen xD

Jaah, we moeten hem nog vinden :')
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:19

Tallshadow schreef:
.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:

Well xD At least you'll remember it let's hope you do en vroeg naar bed klinkt als een plan. Mocht je nog een leuke film willen kijken, of een random ander iets ofzooo moet je het maar zeggen want er is genoeg waarvan ik vind dat je het nog moet kijken waarschijnlijk (:

Thx San! ^^

Random films zijn altijd welkom Razz Ik was net the Hunters aan t kijken, maar toen viel ik dus in slaap Razz
Ik had gister ook nog een lieve jongen ontmoet. En nja, nummers en facebook uitgewisseld, en hij wil dat ik hem laat weten als ik over 8 maanden weer terug ben in Leeds. Wie weet.. Wie weet.. Denk niet dat ik het me zal herinneren te doen xD
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:23

.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:

Thx San! ^^

Random films zijn altijd welkom Razz Ik was net the Hunters aan t kijken, maar toen viel ik dus in slaap Razz
Ik had gister ook nog een lieve jongen ontmoet. En nja, nummers en facebook uitgewisseld, en hij wil dat ik hem laat weten als ik over 8 maanden weer terug ben in Leeds. Wie weet.. Wie weet.. Denk niet dat ik het me zal herinneren te doen xD

KIJK SHERLOCK
is geen film maar de afleveringen zijn 1 uur lang xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: