|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:48 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Als hij nog eens op de bus zit, ga ik gewoon op zijn schoot zitten zodat ik plaats heb >3 . Okay no, ik zal dan wel gaan praten met hem :')
Haha je draait nu wel een beetje door :') |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:48 | |
| Hahah awesome toch
ik wou dat ik iemand tegen kwam met een minecraft shirt behalve m'n broer :') |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:49 | |
| Ik draai altijd door als ik eindelijk iemand buiten mijn beste vriendin met een bandshirt zie, sorry :')
Marijn, op mijn school zijn er ene paar zo x'D |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:52 | |
| Oeh, minecraft lovers <3
Weet je, ik ging van school af, speelde minecraft, kwam iemand van m'n oude school tegen en blijkbaar had die hele school het nu over minecraft XD |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:59 | |
| hahaha omg |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:01 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:02 | |
| Ik ben net keihard in slaap geflikkerd na m'n avontuur van vannacht xD Men, ik moet straks nog naar Utrecht reizen. Dat gaat niet leuk worden. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:03 | |
| Wow Eef xD Valt te begrijpen na alles wat ik heb gehoord o.o Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather? |
|
| |
LORE 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:04 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Ik draai altijd door als ik eindelijk iemand buiten mijn beste vriendin met een bandshirt zie, sorry :')
Marijn, op mijn school zijn er ene paar zo x'D +1, XD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:04 | |
| - Iggy schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Ik draai altijd door als ik eindelijk iemand buiten mijn beste vriendin met een bandshirt zie, sorry :')
Marijn, op mijn school zijn er ene paar zo x'D +1, XD
+2 en gameshirt xD |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:05 | |
| |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:06 | |
| im so happy
not because your pissed, i'm just happy |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wow Eef xD Valt te begrijpen na alles wat ik heb gehoord o.o
Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather? Ja en ja haha xD Ik ben thuis. We vlogen om 6 uur 's ochtends (UK tijd), vandaar dat we een nachtje doortrokken. Maarja, muchos alcoholos en gooros hamburgos, en geen slaapos, is nogal pijnlijk. Maar ik was om iets van 10 uur thuis (NL tijd), met 0 slaap. Dus ik heb net volgens mij 2 uur geslapen. En ik ga vanavond sowieso vroeg naar bed Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:08 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather? Ja en ja haha xD Ik ben thuis. We vlogen om 6 uur 's ochtends (UK tijd), vandaar dat we een nachtje doortrokken. Maarja, muchos alcoholos en gooros hamburgos, en geen slaapos, is nogal pijnlijk. Maar ik was om iets van 10 uur thuis (NL tijd), met 0 slaap. Dus ik heb net volgens mij 2 uur geslapen. En ik ga vanavond sowieso vroeg naar bed
Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333 Nice! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:10 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ben je nu al terug? dat viel lastig op te maken uit de berichtjes Well, het was fun I gather? Ja en ja haha xD Ik ben thuis. We vlogen om 6 uur 's ochtends (UK tijd), vandaar dat we een nachtje doortrokken. Maarja, muchos alcoholos en gooros hamburgos, en geen slaapos, is nogal pijnlijk. Maar ik was om iets van 10 uur thuis (NL tijd), met 0 slaap. Dus ik heb net volgens mij 2 uur geslapen. En ik ga vanavond sowieso vroeg naar bed
Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333 Well xD At least you'll remember it let's hope you do en vroeg naar bed klinkt als een plan. Mocht je nog een leuke film willen kijken, of een random ander iets ofzooo moet je het maar zeggen want er is genoeg waarvan ik vind dat je het nog moet kijken waarschijnlijk (: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:12 | |
| Emma, ik heb weer schattige jongen[s] in onderschrift >D If you still remember that conversation, though x'D |
|
| |
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:14 | |
| OH MY WORD JE HEBT HEM WEER EZ!!!!! Natuurlijk herinner ik me dat, ik denk aan niets anders als ik Snakebites zie (A) En ik vergeet sws zelden iets hoor 8)
We moeten hem nog steeds vinden |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:16 | |
| Deze os gaat the snel, even vertragen xD
Jaah, we moeten hem nog vinden :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:19 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333 Well xD At least you'll remember it let's hope you do en vroeg naar bed klinkt als een plan. Mocht je nog een leuke film willen kijken, of een random ander iets ofzooo moet je het maar zeggen want er is genoeg waarvan ik vind dat je het nog moet kijken waarschijnlijk (: Thx San! ^^ Random films zijn altijd welkom Ik was net the Hunters aan t kijken, maar toen viel ik dus in slaap Ik had gister ook nog een lieve jongen ontmoet. En nja, nummers en facebook uitgewisseld, en hij wil dat ik hem laat weten als ik over 8 maanden weer terug ben in Leeds. Wie weet.. Wie weet.. Denk niet dat ik het me zal herinneren te doen xD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 17:23 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Eindelijk wel weer in m'n eigen grote bed in Utrecht met m'n tv en al m'n eigen spullies <3333 Well xD At least you'll remember it let's hope you do en vroeg naar bed klinkt als een plan. Mocht je nog een leuke film willen kijken, of een random ander iets ofzooo moet je het maar zeggen want er is genoeg waarvan ik vind dat je het nog moet kijken waarschijnlijk (: Thx San! ^^
Random films zijn altijd welkom Ik was net the Hunters aan t kijken, maar toen viel ik dus in slaap Ik had gister ook nog een lieve jongen ontmoet. En nja, nummers en facebook uitgewisseld, en hij wil dat ik hem laat weten als ik over 8 maanden weer terug ben in Leeds. Wie weet.. Wie weet.. Denk niet dat ik het me zal herinneren te doen xD KIJK SHERLOCK is geen film maar de afleveringen zijn 1 uur lang xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|