|
|
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:42 | |
| Ghehehe. >3 Nope, zal het nu dan wel doen. ^^
(ANOUK, ben jij over 2 dagen jarig?!) |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:47 | |
| Ik heb geen school op dinsdagen en donderdagen *hides*
|
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:48 | |
| Geluksvogel! x'D Wel op andere dagen dan? (Die dagen inhalen.) |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:55 | |
| - Flutter schreef:
- Geluksvogel! x'D
Wel op andere dagen dan? (Die dagen inhalen.) Yup... Maar ik heb minder lessen op school en doe daardoor waarschijnlijk wel langer over school dan de meeste leerlingen van de school waar ik opzit :/ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:56 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 14:59 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hola guys! How is life?
Hoi Em Goed. Wacht alleen op me pakketje >.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:03 | |
| Oeh gaaf Maximus! Watvoor pakketje? Wat heb je besteld? |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oeh gaaf Maximus! Watvoor pakketje? Wat heb je besteld?
Noun gaaf is het niet xD Het is een game :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:05 | |
| Wachten kan heel gaaf zijn 8)
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:07 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wachten kan heel gaaf zijn 8)
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:10 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:13 | |
| Half uur les en drie kwartier fietsen |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:27 | |
| - Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:39 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D Een typisch jongens spel dus xD Waarom wordt je gepakt? Das toch een beetje vreemd want je hebt niets misdaan o.o |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D Een typisch jongens spel dus xD Waarom wordt je gepakt? Das toch een beetje vreemd want je hebt niets misdaan o.o Ja dat snap ik ook niet helemaal. Volgensmij kende die baas zijn moeder. Hij wil iets doen met hem. die bus was ook op verboden terrein volgensmij. op die baas' terrein |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:46 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:51 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D Een typisch jongens spel dus xD Waarom wordt je gepakt? Das toch een beetje vreemd want je hebt niets misdaan o.o Ja dat snap ik ook niet helemaal. Volgensmij kende die baas zijn moeder. Hij wil iets doen met hem. die bus was ook op verboden terrein volgensmij. op die baas' terrein Hahaha xD Dus jij gaat random gastjes neerknallen terwijl je niet eens weet waarom je daar zit? Dude dat is best harsh Waar gaat 1 dan over? |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D Een typisch jongens spel dus xD Waarom wordt je gepakt? Das toch een beetje vreemd want je hebt niets misdaan o.o Ja dat snap ik ook niet helemaal. Volgensmij kende die baas zijn moeder. Hij wil iets doen met hem. die bus was ook op verboden terrein volgensmij. op die baas' terrein Hahaha xD Dus jij gaat random gastjes neerknallen terwijl je niet eens weet waarom je daar zit? Dude dat is best harsh Waar gaat 1 dan over? Nee het is al Far cry 4 x'D Het zijn allemaal verschillende verhalen. Ik heb ook 3 gespeeld daar zit je dan vast op een eiland en moet je je vrienden bevrijden van kapers enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 15:58 | |
| Speel je dan telkens dezelfde gast? Want eerlijk gezegd vind ik dat heel zielig voor hem… Hij doet niets en dan moet hij steeds maar mensen vermoorden omdat ze hem om de een of andere reden pakken xD |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jan 2015 - 16:00 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Watvoooooor game? -warning, ik ben geen true gamer dus kans van 99/100 dat ik het niet ken xD haha nieuwsgierige x'D Far Cry 4 (: Altijd (A) Aha.. *zoekt hem snel op* Ziet er cool uit, wat is het doel? x'D Je bent een persoon (logisch) die gaat naar Himalaya gebergte om zjin moeder daar uit te strooien. Want die wou dat daar. Maar dan gebeurd er een inval op dat busje waar hij inzat. En hij word dan meegenomen met een andere. door die baas die je wss al hebt gezien op de cover :'). Hij heeft een groot huis en ja, je moet dus ontsnappen. En dan lopen er natuurlijk allemaal soldaten buiten die je moet elimineren etc. Veel geschiet dus x'D Een typisch jongens spel dus xD Waarom wordt je gepakt? Das toch een beetje vreemd want je hebt niets misdaan o.o Ja dat snap ik ook niet helemaal. Volgensmij kende die baas zijn moeder. Hij wil iets doen met hem. die bus was ook op verboden terrein volgensmij. op die baas' terrein Hahaha xD Dus jij gaat random gastjes neerknallen terwijl je niet eens weet waarom je daar zit? Dude dat is best harsh Waar gaat 1 dan over? Nee het is al Far cry 4 x'D Het zijn allemaal verschillende verhalen. Ik heb ook 3 gespeeld daar zit je dan vast op een eiland en moet je je vrienden bevrijden van kapers enzo *mengt zich met het gesprek* Mijn broertje heeft ook Far Cry 4 en ik vind het best een interessant spel om naar te kijken Al zijn sommige missies best wel enorm raar (zoals wanneer alles regenboogkleurig is) xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|