hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: 寒い冬の日 vr 16 jan 2015 - 21:24 | |
| | Zijn grote poten waren luid te horen toen hij net het kamp uit kwam, klaar voor een avontuur. Hij wist niet precies wát hij ging doen, en hoe, maar hij zou sowieso iets doen. Hij liep eigenlijk maar wat vooruit, geen eindbestemming in gedachten. Hij was opzoek, hij wist alleen nog niet naar wat of wie. Bij een willekeurige boom, om even te rusten. Het was koud, een witte ondergrond was overal voor hem uit gestrekt. Whirlpaw voelde de kou dan niet, maar hij had medelijden met kits die dit wel zouden hebben. Het gekraak van poten op de sneeuw deed hem licht schrikken, waarna hij naar de kant van het geluid keek om te zien wie er aan kwam.
Sky above me Earth below me FIRE WITHIN ME
|
Open~ |
|
Bananamy a.k.a Amy 114 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 寒い冬の日 vr 16 jan 2015 - 22:53 | |
| De zwarte poes merkte van zichzelf dat ze meer en meer het camp ontliep,ze voelde zich erg alleen,en dan vond ze het gezelschap buiten het camp. Ze liep een stukje langs de oever van de rivier,maar stopte toen een kattengeur haar neus binnen drong. Ze draaide haar hoofd om en liep in die richting. 'Moet je niet trainen?' Vroeg ze met een neutrale stem. |
|
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: 寒い冬の日 zo 25 jan 2015 - 21:00 | |
| Hij schrok lichtjes van een stem, iets wat er grappig uitzag in verband met zijn stevige lichaam. Hij zuchtte wat, waarna hij begon met spreken; "Als ik er een had, graag." Hij keek de poes aan met een frons, wat een manier om iemand aan te spreken... |
|