|
|
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:17 | |
| - Whirlpaw schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Beterschap Anouk ^-^
Iemand nog een topic met Littlepaw? ~ Whirlpaw bied zich aan :3 Leuk! Zal ik maken? ~ Bij de grens dan misschien? Want ik ga Little niet twee keer in dezelfde periode de grens over laten gaan, zo is ze niet xD Eventueel kan het ook in het TC gebied ^^ |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:18 | |
| - Littlepaw. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Beterschap Anouk ^-^
Iemand nog een topic met Littlepaw? ~ Whirlpaw bied zich aan :3 Leuk! Zal ik maken? ~ Bij de grens dan misschien? Want ik ga Little niet twee keer in dezelfde periode de grens over laten gaan, zo is ze niet xD Eventueel kan het ook in het TC gebied ^^ Grens is goed :3 En jaa graag~ |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:18 | |
| - Whirlpaw schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Beterschap Anouk ^-^
Iemand nog een topic met Littlepaw? ~ Whirlpaw bied zich aan :3 Leuk! Zal ik maken? ~ Bij de grens dan misschien? Want ik ga Little niet twee keer in dezelfde periode de grens over laten gaan, zo is ze niet xD Eventueel kan het ook in het TC gebied ^^ Grens is goed :3 En jaa graag~ Oké, komt eraan! ~ |
|
| |
Bananamy a.k.a Amy 114 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:19 | |
| - Sushi. schreef:
- Nightshift schreef:
- Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- I want To ship my cats with someone, They are like litterally all loner
stiekem een beetje schipper van Secret en Butter tho *KUCH* glowpaw exists doe *KUCH* Oh yeah Glow x Snow, i have one huge ship Btw dat plaatje in je sit heb k al voor Remindsoul
Nightshift: secret is 26 moons en mijn andere toms zijn kits xD Okay dat is inderdaad te oud & te jong xD See Oh nee k heb ook een apprentice, maar die is like net Appie xD Haha,dan gaat de shippingjacht voor Nighty verder :3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:20 | |
| - Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
stiekem een beetje schipper van Secret en Butter tho *KUCH* glowpaw exists doe *KUCH* Oh yeah Glow x Snow, i have one huge ship Btw dat plaatje in je sit heb k al voor Remindsoul
Nightshift: secret is 26 moons en mijn andere toms zijn kits xD fy we matchen dan gewoon!!!
edit;; DUDE je hebt 8 posts met dat char ;-; ik heb recht op dit plaatje No, no that is not true, but we can share yes xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:25 | |
| - Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
Nightshift: secret is 26 moons en mijn andere toms zijn kits xD fy we matchen dan gewoon!!!
edit;; DUDE je hebt 8 posts met dat char ;-; ik heb recht op dit plaatje No, no that is not true, but we can share yes xD mensen denken ook dat futuresong en wolverine zelfde zijn omg facepalm!!! gewoon real-life-kitty-family tsss |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:27 | |
| Ik ship Nighty gewoon met TC :3 - TC :3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:28 | |
| trouwens tess ik heb die hele kat geclaimd ik win!! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:29 | |
| - Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Sushi. schreef:
edit;; DUDE je hebt 8 posts met dat char ;-; ik heb recht op dit plaatje No, no that is not true, but we can share yes xD mensen denken ook dat futuresong en wolverine zelfde zijn omg facepalm!!! gewoon real-life-kitty-family tsss Mother and daughter ftw XD i have pictures to prove c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:30 | |
| - Nightshift schreef:
- Ik ship Nighty gewoon met TC :3
- TC :
In dat geval ship ik sushi met alle drie de winchesters [yes I count Cas as a winchester for the ones who get it] No you don't.. I always win, always |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:30 | |
| - Sushi. schreef:
- Nightshift schreef:
- TC :
In dat geval ship ik sushi met alle drie de winchesters [yes I count Cas as a winchester for the ones who get it]
No you don't.. I always win, always if youre going to count winchesters count Vyndi, Sam and Danny too xDD just for the lols |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:32 | |
| - Butterbell schreef:
- Sushi. schreef:
- Nightshift schreef:
- TC :
In dat geval ship ik sushi met alle drie de winchesters [yes I count Cas as a winchester for the ones who get it]
No you don't.. I always win, always if youre going to count winchesters count Vyndi, Sam and Danny too xDD just for the lols Dat staat nog op mijn planning,The Night Shift kijken Offeuh naar TC kijken :3 |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:33 | |
|
Laatst aangepast door Littlepaw. op vr 16 jan 2015 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:33 | |
| @Tess Tess, u never win x'D |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:34 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:36 | |
| Haai everyone c: Long time not been here..:c |
|
| |
| |
| |
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:38 | |
| Iro I always, always win
Mim, no, no, i ship sus To the three winchester boys, not the girls anders komt Skype daar ook nog bij misschien |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:41 | |
| Ik ship alle katten van Warrior Cats met Nightshift :3 |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 21:42 | |
| |