They fell so they could land next to you [AG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 They fell so they could land next to you [AG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitelion
Dark forest
They fell so they could land next to you [AG] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:55

Hallo, en welkom bij deze Give-Away! Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.

Deze accountjes zijn me best dierbaar, dus behandel ze alsjeblieft goed. Ik zou niet graag zien dat ze weer inactief worden, dus als je ze wil weggeven, zou ik ze graag terugkrijgen.

Daypaw - TC - Poes - 6 moons
Daypaw kan niet praten, ze is stom. Haar karakter is niet helemaal uitgewerkt, maar ze is bang voor het donker. Mentor is Rapidfire, pleegmoeder Snowdrop. Verder niet echt familie. Vrienden met Brightpaw, Nimblepaw, Silentpaw. Ze heeft een manier om te communiceren: op ja-nee vragen antwoord ze ja door 1 keer met haar staart te tikken en 2 keer om nee te antwoorden. Warriornaam is Daylight; Karakter mag aangepast worden, uiterlijk liever niet, warriornaam mag ook aangepast worden; het niet-kunnen-praten graag behouden. Voorbeeldpost vereist.

Lilypaw - RC - Poes - 6 moons
Lilypaw is een mooie, witte poes met groene ogen. ze is erg ijdel en heeft een gemeen karakter. Ze zal anderen als minderwaardig behandelen. Haar moeder is Snowcrystal, vader Highfive, en ze heeft een zusje Jaypaw. Gabs en Iro mogen beslissen of ze in het nestje blijft. Ze heeft niet echt vrienden. Haar warriornaam zou Lilyvalley worden; karakter mag aangepast worden, uiterlijk niet, warriornaam mag ook aangepast worden. Voordbeeldpost vereist.

Islandbird - RC - Poes - 12 moons
Islandbird is een grijze tabby met blauwe ogen. Karakter is vrolijk, ietwat dom. Familie is naar mijn weten niet actief. Alles mag veranderd worden. Geen voorbeeldpost vereist.

Lostpaw - WC - Poes - 7 moons Ik heb besloten dat ik het nog een keer met haar ga proberen, misschien komt ze terug op deze lijst.. Ik hoop het niet!
Ik vind het echt jammer dat ik haar moet weggeven, maar ik kan der gewoonweg niet actief houden.. Voor haar ben ik erg streng. Het is een zwart-witte, kleine, smalle poes met lichtblauwe ogen. Ze is erg bangig, slecht in alles wat met warrior-zijn te maken heeft. Ze praat bijna nooit, omdat ze bang is om opgemerkt te worden, en eet bijna niets omdat ze vind dat die die wel prooi binnenbrengen het meer verdienen dan zij. Ze is uit het laatste nestje van Leafstorm. Floodpaw is naar mijn weten hun enige sibling die nog echt actief is. Niets veranderen; Warriornaam werd Lostlife. Voordbeeldpost vereist; ook al je actieve accounts. Zei gaat niet aan de eerste de beste weg, en ik wil graag dat ze actief blijft.

Creamrose - SC - Kater - 24 moons
Eigenlijk vooral aangemaakt voor de naam. Het is een crémekleurige tabby met amberen ogen. Hij is erg beleefd en hoffelijk, soms iets te. Mag wel wat aan veranderd worden, grote lijnen liefst hetzelfde houden. geen voorbeeldpost vereist.

Dat wil zeggen dat ik Flashingkit, Dovepath, Whitekit, Whitelion & Windpaw houd. Ik ben van plan hier alleen De twee white's en Wind van te maken; voor de andere twee heb ik nog plannen.
Ben ik nog een accje vergeten? zeg het gerust xD

~Bunny


Laatst aangepast door Whitelion op vr 16 jan 2015 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw.,
Member
They fell so they could land next to you [AG] OuyEXxt
James
205
Actief
"We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."


CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitepaw.,
BerichtOnderwerp: Re: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:40

Not Day ;-; not lost ;-; en bij lost heb je ook Abyss nog als sib die actief is
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
They fell so they could land next to you [AG] Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:42

Ohw sorry, ik zal het aanpassen als ik weer op white zit (a)
ben ff wind's topics aan het inventariseren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
They fell so they could land next to you [AG] DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:54

Ik twijfel over Lily, je hoort nog van me c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
They fell so they could land next to you [AG] DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 14:42

Dat is goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: They fell so they could land next to you [AG]   They fell so they could land next to you [AG] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
They fell so they could land next to you [AG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: