Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 17:57

Tallshadow schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:
Gee that took a while, Shadowclan was me toch te lang er nog bij te doen xD

Germ

Germ?

Ja van ach germ toch x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 17:59

Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:

Germ

Germ?

Ja van ach germ toch x'D

Aha! xD Ik las het Engels (A)
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 17:59

Hahaha ja ik snap dat die nogal lang zou worden xD Verbaasd me wel dat Tall en Nimble relatief nog best veel topics hebben gehad!
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw

Tallshadow schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:
Narrowkit schreef:
Tallshadow schreef:

Germ

Germ?

Ja van ach germ toch x'D

Aha! xD Ik las het Engels (A)

Oh x'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:00

Klopt Eef ^^ Tall is duidelijk meer van de one-topic-stand (A) Er zijn er niet zoveel met veel meer
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:04

Tsja, dat komt ervan als mensen 1000 accounts hebben en niet onwijs actief blijven met één account; dan vergeet je een account weer, of je bouwt geen redenen op om nog een topic met iemand te hebben. Toen ik een overzicht ging maken van mijn topics met Black, zag ik ineens dat er heel veel topics met Windpaw waren. Dus toen ik dacht van: eh, she needs a friend rn om over iets te praten, koos ik bewust voor een topic met Wind. Je gaat op die manier door op relaties die je eerder opgebouwd hebt. Zo kan je ook veel makkelijker drama creëren ^^
Daarom heb ik maar 1 actief account atm Very Happy
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:06

.Blackkit schreef:
Tsja, dat komt ervan als mensen 1000 accounts hebben en niet onwijs actief blijven met één account; dan vergeet je een account weer, of je bouwt geen redenen op om nog een topic met iemand te hebben. Toen ik een overzicht ging maken van mijn topics met Black, zag ik ineens dat er heel veel topics met Windpaw waren. Dus toen ik dacht van: eh, she needs a friend rn om over iets te praten, koos ik bewust voor een topic met Wind. Je gaat op die manier door op relaties die je eerder opgebouwd hebt. Zo kan je ook veel makkelijker drama creëren ^^

+1
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:14

.Blackkit schreef:

Klopt helemaal, ik heb er 3 atm, waarvan Tall standaard mijn hoofdaccount is aangezien hij gewn epic is <3 Met hem is het inderdaad ook standaard leuker te posten omdat hij de meeste katten uit de clan ook serieus kent :')
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:18

Ik ben zo dood moe.. Pfft
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:29

Precies. Ik zal nooit echt heel veel accounts hebben denk ik. Nimble heb ik wel een beetje vallen omdat ik haar een beetje irritant begon te vinden. Stomme naïeve doos. Dan vind ik de recht door zee, soms sarcastische Black een stuk leuker om mee te posten. Razz
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:38

.Blackkit schreef:
Precies. Ik zal nooit echt heel veel accounts hebben denk ik. Nimble heb ik wel een beetje vallen omdat ik haar een beetje irritant begon te vinden. Stomme naïeve doos. Dan vind ik de recht door zee, soms sarcastische Black een stuk leuker om mee te posten. Razz
En daarom heb ik zowel Whitelion als Windpaw >3 De domme, vrolijke poes tegenover de zielige, gemene, humeurige en eigenlijk erg ingewikkelde kater (a)
En verder nog wat zij-accountjes die ik om de één of andere reden moet houden, maar eigenlijk zou ik daar zo snel mogelijk vanaf willen raken xD (alleen ben ik te gehecht aan ze xD)
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:45

Dat doet me er trouwens aan denken: ga posten jij D:
Ik ben al de hele dag online, en de hele dag is het al dood. Dus nu iedereen terug is van school/werk/stage/whatever, verwacht ik wel een beetje actie D:
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:48

Gaap. Actie is niet mijn ding
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:51

Nee, maar jij bent zwanger, dus je hebt een excuus. Smile
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:55

Vanavond widm <33

Wait whut is Sanne zwanger?
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:56

.Blackkit schreef:
Dat doet me er trouwens aan denken: ga posten jij D:
Ik ben al de hele dag online, en de hele dag is het al dood. Dus nu iedereen terug is van school/werk/stage/whatever, verwacht ik wel een beetje actie D:
Ik ben onderweg, moest even de ag aanmaken xD
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:59

Nee hè!! Ik had vorige keer een super-perfect plaatje gevonden voor Fruity en de link ervan opgeslagen. En nu vind ik die niet meer >3 Ik weet niet meer op wat ik dat vond. Terug zoeken nu dus.
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:59

Ik heb gepost eef :')
En ik moet Wind's topics in kaart brengen o;
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:00

ik ga eens even switchen naar Fruity ^-^
Fruity
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:26

Iemand topic met Fruity?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: