|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 17:57 | |
| - Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Gee that took a while, Shadowclan was me toch te lang er nog bij te doen xD
Germ Germ? Ja van ach germ toch x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 17:59 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Germ Germ? Ja van ach germ toch x'D Aha! xD Ik las het Engels (A) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Hahaha ja ik snap dat die nogal lang zou worden xD Verbaasd me wel dat Tall en Nimble relatief nog best veel topics hebben gehad! |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Germ Germ? Ja van ach germ toch x'D Aha! xD Ik las het Engels (A) Oh x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:00 | |
| Klopt Eef ^^ Tall is duidelijk meer van de one-topic-stand (A) Er zijn er niet zoveel met veel meer |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:04 | |
| Tsja, dat komt ervan als mensen 1000 accounts hebben en niet onwijs actief blijven met één account; dan vergeet je een account weer, of je bouwt geen redenen op om nog een topic met iemand te hebben. Toen ik een overzicht ging maken van mijn topics met Black, zag ik ineens dat er heel veel topics met Windpaw waren. Dus toen ik dacht van: eh, she needs a friend rn om over iets te praten, koos ik bewust voor een topic met Wind. Je gaat op die manier door op relaties die je eerder opgebouwd hebt. Zo kan je ook veel makkelijker drama creëren ^^ Daarom heb ik maar 1 actief account atm |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:06 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tsja, dat komt ervan als mensen 1000 accounts hebben en niet onwijs actief blijven met één account; dan vergeet je een account weer, of je bouwt geen redenen op om nog een topic met iemand te hebben. Toen ik een overzicht ging maken van mijn topics met Black, zag ik ineens dat er heel veel topics met Windpaw waren. Dus toen ik dacht van: eh, she needs a friend rn om over iets te praten, koos ik bewust voor een topic met Wind. Je gaat op die manier door op relaties die je eerder opgebouwd hebt. Zo kan je ook veel makkelijker drama creëren ^^
Daarom heb ik maar 1 actief account atm +1 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:14 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tsja, dat komt ervan als mensen 1000 accounts hebben en niet onwijs actief blijven met één account; dan vergeet je een account weer, of je bouwt geen redenen op om nog een topic met iemand te hebben. Toen ik een overzicht ging maken van mijn topics met Black, zag ik ineens dat er heel veel topics met Windpaw waren. Dus toen ik dacht van: eh, she needs a friend rn om over iets te praten, koos ik bewust voor een topic met Wind. Je gaat op die manier door op relaties die je eerder opgebouwd hebt. Zo kan je ook veel makkelijker drama creëren ^^
Daarom heb ik maar 1 actief account atm Klopt helemaal, ik heb er 3 atm, waarvan Tall standaard mijn hoofdaccount is aangezien hij gewn epic is <3 Met hem is het inderdaad ook standaard leuker te posten omdat hij de meeste katten uit de clan ook serieus kent :') |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:18 | |
| Ik ben zo dood moe.. Pfft |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:29 | |
| Precies. Ik zal nooit echt heel veel accounts hebben denk ik. Nimble heb ik wel een beetje vallen omdat ik haar een beetje irritant begon te vinden. Stomme naïeve doos. Dan vind ik de recht door zee, soms sarcastische Black een stuk leuker om mee te posten. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:38 | |
| - .Blackkit schreef:
- Precies. Ik zal nooit echt heel veel accounts hebben denk ik. Nimble heb ik wel een beetje vallen omdat ik haar een beetje irritant begon te vinden. Stomme naïeve doos. Dan vind ik de recht door zee, soms sarcastische Black een stuk leuker om mee te posten.
En daarom heb ik zowel Whitelion als Windpaw >3 De domme, vrolijke poes tegenover de zielige, gemene, humeurige en eigenlijk erg ingewikkelde kater (a) En verder nog wat zij-accountjes die ik om de één of andere reden moet houden, maar eigenlijk zou ik daar zo snel mogelijk vanaf willen raken xD (alleen ben ik te gehecht aan ze xD) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:45 | |
| Dat doet me er trouwens aan denken: ga posten jij D: Ik ben al de hele dag online, en de hele dag is het al dood. Dus nu iedereen terug is van school/werk/stage/whatever, verwacht ik wel een beetje actie D: |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:48 | |
| Gaap. Actie is niet mijn ding |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:51 | |
| Nee, maar jij bent zwanger, dus je hebt een excuus. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:55 | |
| Vanavond widm <33
Wait whut is Sanne zwanger? |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:56 | |
| - .Blackkit schreef:
- Dat doet me er trouwens aan denken: ga posten jij D:
Ik ben al de hele dag online, en de hele dag is het al dood. Dus nu iedereen terug is van school/werk/stage/whatever, verwacht ik wel een beetje actie D: Ik ben onderweg, moest even de ag aanmaken xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:59 | |
| Nee hè!! Ik had vorige keer een super-perfect plaatje gevonden voor Fruity en de link ervan opgeslagen. En nu vind ik die niet meer >3 Ik weet niet meer op wat ik dat vond. Terug zoeken nu dus. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 18:59 | |
| Ik heb gepost eef :') En ik moet Wind's topics in kaart brengen o; |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 19:00 | |
| ik ga eens even switchen naar Fruity ^-^ |
|
| |
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡