|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 8:14 | |
| Succes <3 ! Komt vast helemaal goed! |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 8:15 | |
| - Creamypaw schreef:
- Succes <3 ! Komt vast helemaal goed!
Thanks Jullia!<3 *hugs* |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 8:38 | |
| |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 9:05 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 10:22 | |
| *Miep* soms zijn de programma's hier zo frustrerend. *Staart naar vastlopend programma* |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 10:36 | |
| En op naar huis. 2 uur les gehad xd |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 10:54 | |
| Succes San! Komt vast helemaal goed -- Nou, ik ben vanochtend om half 8 opgestaan (FYI, dat is echt het vroegste dat ik in een jaar ben opgestaan), om naar de diëtist te gaan. Ik wil namelijk aankomen, omdat ik heel snel afval als ik ziek ben, en er dan echt anorectisch uitzie, m'n haar uitvalt, een ingevallen gezicht krijg, etc. Nou, ik heb daar een uur gezeten, we hebben alles doorgenomen, en krijg ik het bericht dat ik minder van dit moet eten en meer noten. Het accent moet op meer groente liggen. Oke, top hoor, is waar. Maar dat wist ik toch eigenlijk ook wel? Ik bedoel.. Natuurlijk heeft ze gelijk, maar ik had eigenlijk gehoopt op wat meer tips, want 'meer noten eten' is niet bepaald een verandering van levensstijl. Ik kom gewoon niet aan. Niet. Nooit. Ik vreet wat ik wil en ik kom niet aan. Dan gaan een paar noten en een lepel meer groente daar niet gek veel aan veranderen denk ik.. Nouja, ik ben sceptisch, maar ik ga me braaf aan de richtlijnen houden om te zien wat het uithaalt. |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 11:58 | |
| Het is officieel. Deze kater kan niks anders doen dan ruzie zoeken xD Het word tijd dat hij weer eens buiten de grenzen gaan rondhangen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:02 | |
| Hehe XD oh gaby kijk even op Snowcrystal c: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:06 | |
| Kan het alleen thuus pas instellen ipod werkt nie echt mee |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:19 | |
| - .Blackkit schreef:
- Succes San! Komt vast helemaal goed
--
Nou, ik ben vanochtend om half 8 opgestaan (FYI, dat is echt het vroegste dat ik in een jaar ben opgestaan), om naar de diëtist te gaan. Ik wil namelijk aankomen, omdat ik heel snel afval als ik ziek ben, en er dan echt anorectisch uitzie, m'n haar uitvalt, een ingevallen gezicht krijg, etc. Nou, ik heb daar een uur gezeten, we hebben alles doorgenomen, en krijg ik het bericht dat ik minder van dit moet eten en meer noten. Het accent moet op meer groente liggen. Oke, top hoor, is waar. Maar dat wist ik toch eigenlijk ook wel? Ik bedoel.. Natuurlijk heeft ze gelijk, maar ik had eigenlijk gehoopt op wat meer tips, want 'meer noten eten' is niet bepaald een verandering van levensstijl. Ik kom gewoon niet aan. Niet. Nooit. Ik vreet wat ik wil en ik kom niet aan. Dan gaan een paar noten en een lepel meer groente daar niet gek veel aan veranderen denk ik..
Nouja, ik ben sceptisch, maar ik ga me braaf aan de richtlijnen houden om te zien wat het uithaalt. Nou ik kan ook zo veel eten als ik wil zonder dik te worden en val ook redelijk snel af. Maar ik eet zo bijzonder veel dat ik niet afval maar anders zou ik dat ook hebben. Random meer eten is niet de oplossing {voor mij is het normaal en m'n lichaam is er aan gewend} Noten zijn inderdaad goed daar voor. Maar het is ook slim om wat meer spierweefsel op te bouwen. En probeer calorieën te eten om aan te komen maar geen vet. Je moet niet te veel willen aankomen in een keer. Maar ik heb hier niet heel erg veel kennis van. Maar wel eens lichtelijk ondergewicht gehad als kind maar toen had ik er dus ook wat over opgezocht. Alleen ik weet niet of dit voor iedereen geld X"D |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:19 | |
| Wat voor kleur ogen zijn het leukste voor White? Like, amber, cyaan of blauw x) |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:20 | |
| Blauw komt zo veel voor dat amber wel origineel is ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:26 | |
| - Hellhound schreef:
- .Blackkit schreef:
--
Nou, ik ben vanochtend om half 8 opgestaan (FYI, dat is echt het vroegste dat ik in een jaar ben opgestaan), om naar de diëtist te gaan. Ik wil namelijk aankomen, omdat ik heel snel afval als ik ziek ben, en er dan echt anorectisch uitzie, m'n haar uitvalt, een ingevallen gezicht krijg, etc. Nou, ik heb daar een uur gezeten, we hebben alles doorgenomen, en krijg ik het bericht dat ik minder van dit moet eten en meer noten. Het accent moet op meer groente liggen. Oke, top hoor, is waar. Maar dat wist ik toch eigenlijk ook wel? Ik bedoel.. Natuurlijk heeft ze gelijk, maar ik had eigenlijk gehoopt op wat meer tips, want 'meer noten eten' is niet bepaald een verandering van levensstijl. Ik kom gewoon niet aan. Niet. Nooit. Ik vreet wat ik wil en ik kom niet aan. Dan gaan een paar noten en een lepel meer groente daar niet gek veel aan veranderen denk ik..
Nouja, ik ben sceptisch, maar ik ga me braaf aan de richtlijnen houden om te zien wat het uithaalt. Nou ik kan ook zo veel eten als ik wil zonder dik te worden en val ook redelijk snel af. Maar ik eet zo bijzonder veel dat ik niet afval maar anders zou ik dat ook hebben. Random meer eten is niet de oplossing {voor mij is het normaal en m'n lichaam is er aan gewend} Noten zijn inderdaad goed daar voor. Maar het is ook slim om wat meer spierweefsel op te bouwen. En probeer calorieën te eten om aan te komen maar geen vet. Je moet niet te veel willen aankomen in een keer.
Maar ik heb hier niet heel erg veel kennis van. Maar wel eens lichtelijk ondergewicht gehad als kind maar toen had ik er dus ook wat over opgezocht. Alleen ik weet niet of dit voor iedereen geld X"D Klopt. Maar eigenlijk doe ik heel veel daarvan al. Ik eet al super veel, weinig vet, vooral heel veel pasta e.d., en ik doe al spieroefeningen. Dus ik heb het gevoel dat eigenlijk alleen maar nóg meer kan eten, meer noten kan eten (want dat doe ik nu niet echt) en nóg meer spieroefeningen. Maarja, zoals ik al zei: dat is niet echt een verandering van levensstijl xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:29 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hellhound schreef:
- .Blackkit schreef:
--
Nouja, ik ben sceptisch, maar ik ga me braaf aan de richtlijnen houden om te zien wat het uithaalt. Nou ik kan ook zo veel eten als ik wil zonder dik te worden en val ook redelijk snel af. Maar ik eet zo bijzonder veel dat ik niet afval maar anders zou ik dat ook hebben. Random meer eten is niet de oplossing {voor mij is het normaal en m'n lichaam is er aan gewend} Noten zijn inderdaad goed daar voor. Maar het is ook slim om wat meer spierweefsel op te bouwen. En probeer calorieën te eten om aan te komen maar geen vet. Je moet niet te veel willen aankomen in een keer.
Maar ik heb hier niet heel erg veel kennis van. Maar wel eens lichtelijk ondergewicht gehad als kind maar toen had ik er dus ook wat over opgezocht. Alleen ik weet niet of dit voor iedereen geld X"D Klopt. Maar eigenlijk doe ik heel veel daarvan al. Ik eet al super veel, weinig vet, vooral heel veel pasta e.d., en ik doe al spieroefeningen. Dus ik heb het gevoel dat eigenlijk alleen maar nóg meer kan eten, meer noten kan eten (want dat doe ik nu niet echt) en nóg meer spieroefeningen. Maarja, zoals ik al zei: dat is niet echt een verandering van levensstijl xD Waarschijnlijk heb je gewoon zoiets al aangeboren ondergewicht ofzo, valt dan waarschijnlijk niet veel aan te doen ^^ |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:35 | |
| Maar amber staat denk ik niet zo mooi xD Ik weet het niet x.x |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:36 | |
| Echt niet chill Eef, een vriendin van mij heeft dat ook. Weinig aan te doen idd, gewoon lekker sporten en vooral idd spiermassa opbouwen. Dat zeg je alleen zelf ook al. Probeer gezonde calorieën naar binnen te werken en na het sporten misschien een calorie-shake te drinken. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:38 | |
| Nee idd haha. Ik kan er niet zo veel aan doen. Maar een paar kilo erbij zou ik wel fijn vinden. Ik wil proberen niet aan de proteineshakes te gaan, want dan val je weer af als je stopt met die nemen. Maarja. Ik ga de komende tijd proberen gewoon vaker naar de sportschool te gaan om toch weer meer spiermassa op te bouwen ^^ |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 12:58 | |
| Dat is ook gewoon het beste dat je kunt doen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 13:01 | |
| Weet iemand of dit plaatje al bezet is? KlikVeel succes Eef, ik heb ook geen nieuwe tips :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|