|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:42 | |
| Hahaha, ja dat zeker Dieuw! Ik ging het opzoeken, maar het is geen familie van de acteur van Brody. Ik dacht namelijk dat het zijn echte dochter ofzo was, omdat ze zó erg lijkt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:44 | |
| Ooit moeten Tall en Butter nog een topic Mims >3
Eef, over topics gesproken, was het mijn beurt te posten bij die van ons? I propose the motion for a new one (A)
Nu ga ik slapen though, see you later guys (: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:46 | |
| Hahaha ohja Em wij hadden ook nog een topic. Die is intussen ver naar beneden gezakt. Black is intussen meer dan 5 maanden ouder, dus laten we idd een nieuwe doen Hebt gij inspiratie om iets te beginnen? Ik vind het vaak lastig om topics te laten lopen als het met een onbekende kat is, zonder 'hey, hoe is het, ik ben .., etc.' te laten zijn xD |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:47 | |
| meeehehhhh D: ik wil met storm posten |
|
| |
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:48 | |
| Ik open morgen wel een Eef ;')
Hanna, zodra hij geaccepteerd is wil ik ook wel een topic met Tall ^^ Tall moet meer topics, hij is lief <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:49 | |
| Yes Hanna! Ik wil ook Maar hebben wij niet nog ergens een topic liggen waar jij met een ander account op moet reageren? c: Is goed Em! Slaap lekker alvast |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:53 | |
| Ik wou dan eigenlijk een char doen zoals Jakyl & Hyde. En dan echt DIS zoals het ook echt gebeurt. :') en met keeping the rules bedoel ik gewoon helemaal niks aanmaken x) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ooit moeten Tall en Butter nog een topic Mims >3
Eef, over topics gesproken, was het mijn beurt te posten bij die van ons? I propose the motion for a new one (A)
Nu ga ik slapen though, see you later guys (: absoluut! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:57 | |
| - Acefray schreef:
- Ik wou dan eigenlijk een char doen zoals Jakyl & Hyde. En dan echt DIS zoals het ook echt gebeurt. :') en met keeping the rules bedoel ik gewoon helemaal niks aanmaken x)
Oeh, ja, dat klinkt wel leuk! Ik hou sowieso van extreme personages. Dat maakt t leuk om te lezen Daarom kijk ik ook zo uit naar Burning (over dat gesproken, zit daar nog een beetje schot in? xD) En keeping the rules.. Eh, tsja. Ik hou ook van weinig accounts hebben en je compleet focussen op een paar accounts. Dus, eh, I don't know xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 21:59 | |
| ze is geaccepteerd c: @Eef, bij Vole x Black heb ik gepost, daar ben ik zeker van :3 @Emma, wie maakt? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:00 | |
| - Stormchaser schreef:
- ze is geaccepteerd c:
@Eef, bij Vole x Black heb ik gepost, daar ben ik zeker van :3 @Emma, wie maakt? Ohja, ik was nog aan t nadenken over een reactie daarop ghehe (a) |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:01 | |
| @Eef; Gepost ;D & Wow, zijn ze geen familie? Super goed gecast, dan xD
@Em; Ik wil een topic Tall x Ember *puppyeyes* ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:03 | |
| zo~ eindelijk tevreden over Storm's setje c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:03 | |
| Eef, Ace word deze week volgens planning med cat en dan zullen ook de kitties komen :3 En tja, ik heb al fiks wat accounts waar ik graag mee post maar ik gewoon niks mee te posten heb :/ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:05 | |
| @Stormchaser Ik denk dat ik weet wie je bent :3 |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:06 | |
| Nu nog eens besluiten in welk seizoen whisper eens is geboren |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:07 | |
| @Dieuw - *runs* @Jamie - mooooi. Ik kijk er naar uit Stuur me even een berichtje op whatsapp dan, oke? Want ik ben vanaf vrijdagochtend een beetje weg-ig/druk, maar ik wil natuuuurlijk wel bij de bevalling posten (en ik moet het account nog aanmaken ) En, als je topics wil: je bent populair genoeg :') Gil, en genoeg mensen steken hun hand op die een topic met je willen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:08 | |
| - Shrewstar schreef:
- @Stormchaser
Ik denk dat ik weet wie je bent :3 Als je 'Hanna' dacht, had je gelijk c: Dieuw heefd het zo'n 3 pagina's geleden al geraden :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:11 | |
| Eef, zal ik doen :3 *kijkt naar topic search* Valt best tegen :') |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jan 2015 - 22:14 | |
| sorry guys k ga richting bed. ben zo doodop xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|