|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:00 | |
| Verdwalen in een bos is pas leuk ;D |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| - Hellhound schreef:
- Verdwalen is best leuk tbh XD
Jup :'D Alleen is het in Venetië zo lastig, want je komt altijd weer op die grote stroom naar het San Marco plein uit xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| - .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- Ik wil miss nog een keer naar Venetië of Hawaii
dat laatste word m niet en ik ga ooit nog eens n keer naar Parijs xD Disneyland Parijs ;D En Venetië is mooi, alleen erg druk als je mooi weer wilt hebben xD
In de zomer althans M'n oom ging daar volgensmij naar toe ^^ En dat word druk dan Cause I need summer. Een tip, volg de meute niet, sla gewoon random straatjes in, veel leuker xD
Google [Bot] Reading topic in Moving To Finland Ik wist niet dat die dingen konden lezen xD Maar zorg wel dat ze ook eigenlijk ergens uitkomen! Wij deden dat namelijk en we bleven maar steeds bijna in kanalen vallen xD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:03 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
dat laatste word m niet en ik ga ooit nog eens n keer naar Parijs xD Disneyland Parijs ;D En Venetië is mooi, alleen erg druk als je mooi weer wilt hebben xD
In de zomer althans M'n oom ging daar volgensmij naar toe ^^ En dat word druk dan Cause I need summer. Een tip, volg de meute niet, sla gewoon random straatjes in, veel leuker xD
Google [Bot] Reading topic in Moving To Finland Ik wist niet dat die dingen konden lezen xD Maar zorg wel dat ze ook eigenlijk ergens uitkomen! Wij deden dat namelijk en we bleven maar steeds bijna in kanalen vallen xD
xD leuk toch ;D en mijn nichtje wil like de hele wereld over. Ik wil alleen graag naar Venetië xD Ik ga wel met dr naar Parijs als we ouder zijn though ;D |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
Google [Bot] Reading topic in Moving To Finland Ik wist niet dat die dingen konden lezen xD Maar zorg wel dat ze ook eigenlijk ergens uitkomen! Wij deden dat namelijk en we bleven maar steeds bijna in kanalen vallen xD
Oh ja, dat kan ik me vagelijk herinneren :') Ik geloof dat we een keer toen door een restaurant heen naar een ander straatje zijn gelopen xD @ Marijn, zou ik eigenlijk ook wel willen, maar blijkbaar hangt daar een som geld en een heleboel tijd aan vast :3 Edit; I'm going to sleep, sleep tight everyone ^-^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:06 | |
| - .Squirrelpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- kittypaw schreef:
Oh ja, dat kan ik me vagelijk herinneren :') Ik geloof dat we een keer toen door een restaurant heen naar een ander straatje zijn gelopen xD
@ Marijn, zou ik eigenlijk ook wel willen, maar blijkbaar hangt daar een som geld en een heleboel tijd aan vast :3 True xD ik hoop dat mn nichtje erg veel geld gaat verdienen als ze een keer de wereld rond wil. Ik ga alleen naar die twee landen, anders mis k me huisdieren te veel haha |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:07 | |
| Iemand ideeën om Black actief te krijgen? |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:08 | |
| |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:09 | |
| Ookkee mensjes ga nu naar bedjes morgen begint de toest week ^^ wish me Luck! |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:09 | |
| - Tallshadow schreef:
- Disneyland is like heaven <3 Wel druk, misschien nog wel drukker dan Venetie.. Beiden zijn leuk (:
Well, hello guys ! Ik weet wel zeker dat dat drukker is dan Venetie :') Allthough ik zelf ook graag naar Venetie zou willen |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:10 | |
| Night night en succes San! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:10 | |
| - Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Disneyland is like heaven <3 Wel druk, misschien nog wel drukker dan Venetie.. Beiden zijn leuk (:
Well, hello guys ! Ik weet wel zeker dat dat drukker is dan Venetie :') Allthough ik zelf ook graag naar Venetie zou willen Ik hou van boten (mijn broer moeder en vader allemaal ook xD) dus zou wel awesome zijn |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:11 | |
| - kittypaw schreef:
- Narrowkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Well, hello guys ! Ik weet wel zeker dat dat drukker is dan Venetie :') Allthough ik zelf ook graag naar Venetie zou willen Ik hou van boten (mijn broer moeder en vader allemaal ook xD) dus zou wel awesome zijn Indeed x'D |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:12 | |
| Wat is leuker? Cedarkit(-branch) of Sheepkit(-dog)? ^-^ ik begin te twijfelen xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| oh damn I feel so so bad for poor butter >< |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| - Butterbell schreef:
- oh damn I feel so so bad for poor butter ><
Why? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:13 | |
| She just broke poor Blizzardstorms heart |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:14 | |
| - Butterbell schreef:
- She just broke poor Blizzardstorms heart
Foei:') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:17 | |
| Probably for Snowkiller XD but she doesnt'knowowhhh |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 22:19 | |
| Dan moet je je sad voelen voor Blizz :'( |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |