|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 14:51 | |
| - Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Crossroad schreef:
- Bunbun, ik denk dat Raven de daddy is en Fox de mommy, verder heeft hij Frostlake, Psychevoice en Gravestone als sibs :3
Okay c= Dankje (a) Beetlenose en Timberclaw zijn de moeder en vader van Otter (: Kent Otterflight haar broer Ravenmask? (a) Die heeft ze een keer ontmoet maar ze geloofd hem niet :3 dus dan gaat ze geen kit naar hem vernoemen? ^^"
dan alleen de vader van Cross en z'n vacht xD Neen, Ze gaat er geen Raven noemen :'3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 14:52 | |
| - Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Crossroad schreef:
- Bunbun, ik denk dat Raven de daddy is en Fox de mommy, verder heeft hij Frostlake, Psychevoice en Gravestone als sibs :3
Okay c= Dankje (a) Beetlenose en Timberclaw zijn de moeder en vader van Otter (: Kent Otterflight haar broer Ravenmask? (a) Die heeft ze een keer ontmoet maar ze geloofd hem niet :3 dus dan gaat ze geen kit naar hem vernoemen? ^^"
dan alleen de vader van Cross en z'n vacht xD Neen, Ze gaat er geen Raven noemen :'3 Sowieso niet? Want dan moet ik een nieuwe naam gaan bedenken xD |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| |
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 14:56 | |
|
Laatst aangepast door 'Dawnpaw op zo 11 jan 2015 - 14:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 14:56 | |
| - Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Crossroad schreef:
dan alleen de vader van Cross en z'n vacht xD Neen, Ze gaat er geen Raven noemen :'3 Sowieso niet? Want dan moet ik een nieuwe naam gaan bedenken xD Sowieso niet :'D Je kan het nu lopende topic lezen van Otter x Cross? |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 14:57 | |
| - Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Crossroad schreef:
dan alleen de vader van Cross en z'n vacht xD Neen, Ze gaat er geen Raven noemen :'3 Sowieso niet? Want dan moet ik een nieuwe naam gaan bedenken xD Sowieso niet :'D Je kan het nu lopende topic lezen van Otter x Cross? xD *gaat nieuwe naam verzinnen en topics nog es goed doorlezen :")* |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:00 | |
| - Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Crossroad schreef:
dan alleen de vader van Cross en z'n vacht xD Neen, Ze gaat er geen Raven noemen :'3 Sowieso niet? Want dan moet ik een nieuwe naam gaan bedenken xD Sowieso niet :'D Je kan het nu lopende topic lezen van Otter x Cross? xD *gaat nieuwe naam verzinnen en topics nog es goed doorlezen :")* Het gaat je wel lukken Buns :3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:01 | |
| School is verschrikkelijk :c |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:01 | |
| oh gawd I'm dying XD ik ga maar even skyrim spelen word anders echt gek hier xDD |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:03 | |
| - Emberpaw' schreef:
- School is verschrikkelijk :c
+1000000000 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:05 | |
| Nickelodeon aan met weekend marathon. Sjeez x) Kung Fu Panda |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:08 | |
| Okay, ik heb een nieuwe naam, alleen jammer dat Black zo vaak gebruikt word (a) Miss weet ik later nog iets beters, maar voor nu is het eigenlijk perfect bij het karakter dat ik in gedachten heb xD
|
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:08 | |
| ugh de meeste Nickelodeon schows zijn echt stom T-T (A) |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:10 | |
| - Fairypaw schreef:
- Emberpaw' schreef:
- School is verschrikkelijk :c
+1000000000 Echt, omg, op school zelf is al irritant maar dan vinden ze het ook nog eens leuk om al onze vrije tijd te killen met stapels huiswerk D; |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:12 | |
| - Fairypaw schreef:
- ugh de meeste Nickelodeon schows zijn echt stom T-T (A)
Kijk je dat nog? Ik vond t al heel lang saai :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:15 | |
| - Whitelion schreef:
- Okay, ik heb een nieuwe naam, alleen jammer dat Black zo vaak gebruikt word (a)
Miss weet ik later nog iets beters, maar voor nu is het eigenlijk perfect bij het karakter dat ik in gedachten heb xD
Dat is indeed een veelgebruikt voorvoegsel :3 Miss eens op de wiki zoeken van Warriorcats? |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:15 | |
| Pff waarom heb ik toch zoveel zin om mijn aangemelde kitten te spelen? Anyway,iemand zin in een topic? |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:16 | |
| - Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
- Okay, ik heb een nieuwe naam, alleen jammer dat Black zo vaak gebruikt word (a)
Miss weet ik later nog iets beters, maar voor nu is het eigenlijk perfect bij het karakter dat ik in gedachten heb xD
Dat is indeed een veelgebruikt voorvoegsel :3 Miss eens op de wiki zoeken van Warriorcats? Maar Blacksheep is zo'n perfecte naam (a) Anyway, ik ga eerst de rest uitschrijven en dan zullen we nog es rondkijken voor een naam :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:17 | |
| *Sigh* Dit ging sneller dan dat ik verwacht had, eigenlijk ... |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 15:17 | |
| - Otterflight schreef:
- Whitelion schreef:
Dat is indeed een veelgebruikt voorvoegsel :3 Miss eens op de wiki zoeken van Warriorcats? Ik typ gewoon in bij Google. Meestal kom je dan wel wat tegen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|