|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 10:50 | |
| Hmmm.. Miss had k naar dokter moeten gaan Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:18 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:24 | |
| - Butterbell schreef:
- Hmmm.. Miss had k naar dokter moeten gaan
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:26 | |
| - Bonepaw. schreef:
- Hey, Goedemorgen iedereen ^.^
Kan Chi online komen op Snowstorm?? anders kan boney maar weinig xp Als jij wilt maken kunnen we altijd nog het Bone x Draco gevecht doen? |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:28 | |
| Awh damn, ben een topic helemaal uit het oog verloren D; Gaat snel posten ^^" |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:31 | |
| - Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:35 | |
| Stiekem wil ik ook wat bitterbal fan-art maken.. ;v; |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:35 | |
| - Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T Allright then. Maar is het wel open dan? Anders kan er wel vanalles in komen als bacteriën enzo x'D |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:37 | |
| Bitterball fanart maken is leuk <3 |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:38 | |
| - Snowdrop schreef:
- Bitterball fanart maken is leuk <3
Kom we doen een bitterbal collab B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:42 | |
| - Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T Allright then. Maar is het wel open dan? Anders kan er wel vanalles in komen als bacteriën enzo x'D Ehm mn hangslot moest worden doorgeknipt met zo'n ijzerschaar, op het moment dat die losschoot schoot scherpe deel van ketting tegen m'n vinger. En tis behoorlijk diep gegaan. Heb nu plijster met desinfecterend middel er op. c: |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:44 | |
| - Battlesong schreef:
- Bonepaw. schreef:
- Hey, Goedemorgen iedereen ^.^
Kan Chi online komen op Snowstorm?? anders kan boney maar weinig xp Als jij wilt maken kunnen we altijd nog het Bone x Draco gevecht doen? nee, niet nodig je bent al met Draco een karakter van mij aan het verwonden xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:45 | |
| - Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T Allright then. Maar is het wel open dan? Anders kan er wel vanalles in komen als bacteriën enzo x'D Ehm mn hangslot moest worden doorgeknipt met zo'n ijzerschaar, op het moment dat die losschoot schoot scherpe deel van ketting tegen m'n vinger. En tis behoorlijk diep gegaan. Heb nu plijster met desinfecterend middel er op. c: Auch, maar oké beter Heb ik ook ooit gehad. Ik klom over een hek heen, maar gleed uit dus de bovenkant van dat hek was best scherp. En die gleed dus onderin het midden bij me ring en Pink vinger. En die was ook open Dx. En het bloedde als een gek. Maar nu zie je alleen maar litteken |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:46 | |
| Ik ga me maar eens even aankleden en zo :'] Strakjes stad met le gf~ Dus lieve mensjes, mijn posts komen vanavond. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:47 | |
| - Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T Allright then. Maar is het wel open dan? Anders kan er wel vanalles in komen als bacteriën enzo x'D Ehm mn hangslot moest worden doorgeknipt met zo'n ijzerschaar, op het moment dat die losschoot schoot scherpe deel van ketting tegen m'n vinger. En tis behoorlijk diep gegaan. Heb nu plijster met desinfecterend middel er op. c: Auch, maar oké beter Heb ik ook ooit gehad. Ik klom over een hek heen, maar gleed uit dus de bovenkant van dat hek was best scherp. En die gleed dus onderin het midden bij me ring en Pink vinger. En die was ook open Dx. En het bloedde als een gek. Maar nu zie je alleen maar litteken auch klinkt dem pijnlijk ._. |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 11:55 | |
| - Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
- Narrowkit schreef:
- Butterbell schreef:
Wond in vinger heeft hechtingen nodig gehad Well too late nowxd *wiebelt met wijsvinger* dumb dumb dumb It dodn't seem that bad T-T Allright then. Maar is het wel open dan? Anders kan er wel vanalles in komen als bacteriën enzo x'D
Ehm mn hangslot moest worden doorgeknipt met zo'n ijzerschaar, op het moment dat die losschoot schoot scherpe deel van ketting tegen m'n vinger. En tis behoorlijk diep gegaan. Heb nu plijster met desinfecterend middel er op. c:
Auch, maar oké beter Heb ik ook ooit gehad. Ik klom over een hek heen, maar gleed uit dus de bovenkant van dat hek was best scherp. En die gleed dus onderin het midden bij me ring en Pink vinger. En die was ook open Dx. En het bloedde als een gek. Maar nu zie je alleen maar litteken auch klinkt dem pijnlijk ._. Jup. Maar niet zo erg als het bij jou nu is hoor x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 12:19 | |
| oke guys hoe ziet dit setje er tot nu toe uit? vreselijk of niet XD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jan 2015 - 12:25 | |
| Ik vind 'm mwha, Mimi :') Ben niet zo'n fan van de kleuren, of je moet ze lichter maken :'D Ik zou in ieder geval de ogen wat lichter maken, denk dat dat al een stuk beter uit zal komen (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|