|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:45 | |
| - .Squirrelpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- EMMA *TACKLEHUG* :3
Het waait hier echt hard, ik wil daarom thuis blijven maar ik weet niet of dat mag xD BO! Hola (: How are ya??
Gaaf Cees! Wel goed dat je een mailtje hebt gestuurd, en anders kan je ook in 1 jaar je Cambridge doen ^^ Ja, zoiets zat ik ook te denken (: Maar dit is nog maar de eerste stap, ik moet dan ook nog een toelatingsexamen doen xD Nu heb ik wel al op een forum zien staan dat ik me niet al te veel zorgen moet maken over de aantallen, omdat een groot deel niet komt opdagen, maar toch :')
Deze zomervakantie ga ik toch maar weer alles van wiskunde en fysica/natuurkunde eens nakijken xD Haha, well, iets zegt me dat je dat wel haalt hoor ;') Als ze de toelatingsexamens té lastig zouden maken zou het ook niets worden, plus, de scholen in Belgie en Nederland zijn wereldwijd erkent als erg goed (A)
Is dat een hint Rebecca? xD Well, ik zou Never zeggen (sorry James (A) Wel het is niet een kwestie van halen. Het is een kwestie van beter zijn dan de rest :') Dat is wat me zorgen baart xD Gewoon alles opschrijven wat je weet I guess, en ik ken het wel, heb ik ooit ook gehad zoiets, gewoon niet teveel nadenken en stressen. Als hij in het Engels is kan ik je wel aanraden nog Cambridge te doen want als je een vraag niet snapt ben je screwed.. :') |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:47 | |
| D: Als er een Neverkit komt is Crossy boos :'( Een sheepykit mag wel :'3 Sheepdog and Horseback >3 Of een Stallionkit
Bunbun, I know so bad ;-; |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:47 | |
| Welk seizoen was het op WaC tijdens mei? |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- EMMA *TACKLEHUG* :3
Het waait hier echt hard, ik wil daarom thuis blijven maar ik weet niet of dat mag xD BO! Hola (: How are ya??
Gaaf Cees! Wel goed dat je een mailtje hebt gestuurd, en anders kan je ook in 1 jaar je Cambridge doen ^^ Ja, zoiets zat ik ook te denken (: Maar dit is nog maar de eerste stap, ik moet dan ook nog een toelatingsexamen doen xD Nu heb ik wel al op een forum zien staan dat ik me niet al te veel zorgen moet maken over de aantallen, omdat een groot deel niet komt opdagen, maar toch :')
Deze zomervakantie ga ik toch maar weer alles van wiskunde en fysica/natuurkunde eens nakijken xD Haha, well, iets zegt me dat je dat wel haalt hoor ;') Als ze de toelatingsexamens té lastig zouden maken zou het ook niets worden, plus, de scholen in Belgie en Nederland zijn wereldwijd erkent als erg goed (A)
Is dat een hint Rebecca? xD Well, ik zou Never zeggen (sorry James (A) Wel het is niet een kwestie van halen. Het is een kwestie van beter zijn dan de rest :') Dat is wat me zorgen baart xD Gewoon alles opschrijven wat je weet I guess, en ik ken het wel, heb ik ooit ook gehad zoiets, gewoon niet teveel nadenken en stressen. Als hij in het Engels is kan ik je wel aanraden nog Cambridge te doen want als je een vraag niet snapt ben je screwed.. :') True true xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:50 | |
| - Dovepaw schreef:
- D: Als er een Neverkit komt is Crossy boos :'( Een sheepykit mag wel :'3 Sheepdog and Horseback >3 Of een Stallionkit
Bunbun, I know so bad ;-; Stallionkit klinkt gaaf :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:50 | |
| Lente Ez ^^
James, als je nog een topic zoekt, wil ik wel met Tall ^^
Gewoon doen Bun xD Dan maak je James happy ^^
@Cees, ervaring? Ik had het eens en kreeg ineens al die leraren over me heen zo van 'wtf? Wat zat jij te doen tijdens deze toets?!" xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:51 | |
| - Dovepaw schreef:
- D: Als er een Neverkit komt is Crossy boos :'( Een sheepykit mag wel :'3 Sheepdog and Horseback >3 Of een Stallionkit
Bunbun, I know so bad ;-; NEVERAWESOMEFIGHTER XD Wtf...? Neverlight, die vond ik altijd mooi of Neverflight, Neversky, Neverrise, Neverdust, ... AL DIE NEVERS ;^; Horseface <3 |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:53 | |
| En dan Stallionheart c:
Nevercopies >) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:54 | |
| Wow James, negeren ofzo! D:
Bo, je bent er nu >3 Wil je posten met Poppykit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:55 | |
| - Dovepaw schreef:
- En dan Stallionheart c:
Nevercopies >) Shht! Nu wil ik een acc in het nest dat zo heet x) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:56 | |
| Dan moet er ook een Marekit zijn en dan Marelight, Marerun ofzoiets xD
Ja, iedereen moet Neverkitties krijgen allemaal ter ere van mijn Nevertje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:57 | |
| Wij moeten helemaal niets Bo Otter haat Never, welke reden heeft ze om een kit dan Neverkit te noemen? x) |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:58 | |
| - Otterflight schreef:
- Wij moeten helemaal niets Bo
Otter haat Never, welke reden heeft ze om een kit dan Neverkit te noemen? x) Omdat Nevermind awesome is? 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 13:59 | |
| Dat is alsnog geen reden voor Otter :3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Kan 'k nog een topic maken voor iemand? :'D Ik wil topics en verveel me xD |
|
| |
74 Actief
| |
| - Otterflight schreef:
- Dat is alsnog geen reden voor Otter :3
Ja en 8) |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 14:00 | |
| Ik heb nog een topic openstaan voor iemand die zin heeft ;v; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 14:00 | |
| Zal er dus geen kit Neverkit heten :3 |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 14:01 | |
| De stem/theme van Flutter is echt creepy. x'3 |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 jan 2015 - 14:02 | |
| - Otterflight schreef:
- Zal er dus geen kit Neverkit heten :3
Als er nu eens een zwarte kit bij ligt... Dan roept Otter; "NEEEEEEEEEEEEEEEEVER!" En dan is Ace van; "Neverkit, okay~" xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|