|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:02 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Waarom zijn mijn verstandskiezen zo raar
Omdat ze geen verstand hebben denk ik ;p sounds legit xD
heb vandaag mijn 2e laten trekken. En de eerste had gewoon 2 wortels met een half kromme wortel, maar deze van vandaag had maar 1 wortel. Of deze vergroeid kan zijn tot een of dat het er maar gewoon een is snap ik niet.
R.I.P you Dx Nou het valt wel mee hoeveel pijn het doet, het is alleen maar boven. Maar het gezicht van mijn tandarts was goud waar vandaag xD Het inwerken van de verdoving duurde langer dan het trekken, hij lag er in een paar minuten al uit xD dan heb je wel geluk x'D stel je voor dat het tegenovergestelde gebeurde Dx |
|
| |
Isa 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:03 | |
| Swan is geboren ~ Iemand een topicje? :'3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:11 | |
| - Swankit' schreef:
- Swan is geboren ~
Iemand een topicje? :'3 Ik wil wel een topic als jij maakt? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:15 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
heb vandaag mijn 2e laten trekken. En de eerste had gewoon 2 wortels met een half kromme wortel, maar deze van vandaag had maar 1 wortel. Of deze vergroeid kan zijn tot een of dat het er maar gewoon een is snap ik niet.
R.I.P you Dx Nou het valt wel mee hoeveel pijn het doet, het is alleen maar boven. Maar het gezicht van mijn tandarts was goud waar vandaag xD Het inwerken van de verdoving duurde langer dan het trekken, hij lag er in een paar minuten al uit xD dan heb je wel geluk x'D stel je voor dat het tegenovergestelde gebeurde Dx Nouja had er niks van gevoeld, dat zeker weten xD SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:17 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
R.I.P you Dx Nou het valt wel mee hoeveel pijn het doet, het is alleen maar boven. Maar het gezicht van mijn tandarts was goud waar vandaag xD Het inwerken van de verdoving duurde langer dan het trekken, hij lag er in een paar minuten al uit xD dan heb je wel geluk x'D stel je voor dat het tegenovergestelde gebeurde Dx Nouja had er niks van gevoeld, dat zeker weten xD
SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD Gister stelde je het ook al uit en zou je het vandaag nog doen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:21 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
R.I.P you Dx Nou het valt wel mee hoeveel pijn het doet, het is alleen maar boven. Maar het gezicht van mijn tandarts was goud waar vandaag xD Het inwerken van de verdoving duurde langer dan het trekken, hij lag er in een paar minuten al uit xD dan heb je wel geluk x'D stel je voor dat het tegenovergestelde gebeurde Dx Nouja had er niks van gevoeld, dat zeker weten xD
SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD Gister stelde je het ook al uit en zou je het vandaag nog doen x'D Das nie waar! Gisteren heb ik op alles gepost(als middernacht meetelt) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:24 | |
| Hah m'n ouders zijn zo dom *Proud laughing even I don't mean it* |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:26 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD Gister stelde je het ook al uit en zou je het vandaag nog doen x'D Das nie waar! Gisteren heb ik op alles gepost(als middernacht meetelt) Owh *trekt zich terug* Eigenlijk staat middernacht voor vandaag dus ja x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:29 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD Gister stelde je het ook al uit en zou je het vandaag nog doen x'D Das nie waar! Gisteren heb ik op alles gepost(als middernacht meetelt) Owh *trekt zich terug* Eigenlijk staat middernacht voor vandaag dus ja x'D Muhuwhahaha Ik heb er ook een paar gedropt voor middernacht dus heb gisteren en vandaag gepost. Letterlijk gezien (: |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:32 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
SCREW POSTEN VOOR VANDAAG, HEB FF GEEN ZIN xD Gister stelde je het ook al uit en zou je het vandaag nog doen x'D Das nie waar! Gisteren heb ik op alles gepost(als middernacht meetelt) Owh *trekt zich terug* Eigenlijk staat middernacht voor vandaag dus ja x'D Muhuwhahaha Ik heb er ook een paar gedropt voor middernacht dus heb gisteren en vandaag gepost. Letterlijk gezien (: Well then, i got nothing to say :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:35 | |
| WHOOOHOOO xD Ik wil nu liever even Star Trek kijken
EN IK HEB OFFICIEEL 4000 BERICHTEN!! WHOOOGOO PARTEEEHHHH EN IK HEB 1068 PB's IK BEN AWESOME xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:38 | |
| - Snowcrystal schreef:
- WHOOOHOOO xD
Ik wil nu liever even Star Trek kijken
EN IK HEB OFFICIEEL 4000 BERICHTEN!! WHOOOGOO PARTEEEHHHH EN IK HEB 1068 PB's IK BEN AWESOME xD 4000 berichten thanks to me yea >x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:39 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- WHOOOHOOO xD
EN IK HEB OFFICIEEL 4000 BERICHTEN!! WHOOOGOO PARTEEEHHHH EN IK HEB 1068 PB's IK BEN AWESOME xD 4000 berichten thanks to me yea >x) True that also xD Maar dit is disturbing: Alles over Whisperwind Posts: 666 Whisper belongs to the devil now |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 22:40 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- WHOOOHOOO xD
EN IK HEB OFFICIEEL 4000 BERICHTEN!! WHOOOGOO PARTEEEHHHH EN IK HEB 1068 PB's IK BEN AWESOME xD 4000 berichten thanks to me yea >x) True that also xD Maar dit is disturbing:
Alles over Whisperwind Posts: 666
Whisper belongs to the devil now Lmao xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:12 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- WHOOOHOOO xD
EN IK HEB OFFICIEEL 4000 BERICHTEN!! WHOOOGOO PARTEEEHHHH EN IK HEB 1068 PB's IK BEN AWESOME xD 4000 berichten thanks to me yea >x) True that also xD Maar dit is disturbing:
Alles over Whisperwind Posts: 666
Whisper belongs to the devil now Dat had ik ook laatst met Ember :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:20 | |
| *sneaky laughter* met Tall had ik 6666 is he then super devil? <'3 xD
Oh well, the Doctor survived again, time for bed it is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:22 | |
| It is scary xD
Maar ik ga slapen xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:23 | |
| Yes it is :')
Goodnight Gabs! |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:32 | |
| Well, bye girls ^^ Ben maar weer es tekenen en lezen tot 2en :/ Yeah evry'one knows I haven't really a life xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 23:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |