|
| 1472
| |
| Onderwerp: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 21:43 | |
| Hello folks, Honeyfeather hier met een announcement,
Er is me namelijk iets opgevallen, en na overleg met het team gaat er een nieuwe regel ingesteld worden. Omdat ik namelijk heel nieuwsgierig ben, druk ik namelijk vaak op het handige IP knopje, waarmee moderators en admins kunnen zien, als iemand post, met welke acc's er nog meer vanaf dat IP adres worden gepost. Nu hetgeen wat me opgevallen is, dat is namelijk dat nieuwe leden soms echt een enorm aantal acc's nemen in 1 keer. Er zijn nu net nieuwe leden met al 5 acc's. Hier zijn wij als team niet zo heel erg blij mee, want de acc's zullen dan waarschijnlijk niet goed uitgewerkt worden, of zelfs gewoon laten rotten.
Hier is dus de nieuwe regel,
-Je mag maar 1 nieuw account aanmaken per maand, als je er nog ééntje in dezelfde maand wilt aanvragen, moet je een admin om toestemming vragen.
Wat zijn de sancties? Waarschuwings procenten, een account aanmaak verbod, of zelfs totale verbanning van het aangemaakte account.
Eerst legden we mensen account limieten op, dat ze geen nieuw acc meer mochten maken, maar we denken dat dit toch handiger en eerlijker is. Alle mensen die een account verbod hebben, deze is nu dus opgeheven en vervangen door deze regel. Deze regel zal ook streng gecontroleerd worden, zodat hij nageleefd wordt!
Mvg,
Honeyfeather |
| | | 38
| |
| | | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 21:50 | |
| We willen de leden niet perse compleet verbieden van accounts maken, daarom hebben we voor deze oplossing gekozen, we kunnen hem altijd aanpassen als het niet blijkt te werken Nu voelden meerdere leden, waaronder ikzelf, namelijk de druk van een acc verbod boven hun hoofd hangen |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 22:13 | |
| Ja idd
Ik heb ook liever dat mensen even reageren als ze dit gelezen hebben, als teken dat ze het ook echt lezen! |
| | | 38
| |
| | | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 22:32 | |
| Ik weet het, geloof het of niet, maar daar hebben we al eens eerder een announcement over gemaakt. Mensen willen op de één of andere manier altijd groter, hoger, meer etc. Maar we kunnen niet alles gaan verbieden :\.... |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | 38
| |
| | | | Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 22:43 | |
| Ik vind het wel een goed idee^^, ik had mezelf al een accountverbod opgelegdXD en daar ga ik me voorlopig ook nog aan houden, dus voorlopig geen nieuwe accounts voor mij. En dat kitten gebeuren, misschien is het ook wel beter om het aan te vragen, want als er te veel kittens in een clan zijn is het ook niet altijd goed, want er zullen er altijd wel een aantal zijn die inactief zijn en dan heb je dat probleem weer en dan zijn er ook altijd kittens die denken dat ze het kamp uit mogen en dat is iets waar ik een gloeiende hekel aan heb gekregen, niet onaardig bedoeld hoor. Maar in ieder geval, ik vind het een goede regel^^ Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 22:46 | |
| Goed idee accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
| | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten ma 2 mei 2011 - 22:47 | |
| Ik denk dat het vooral komt, omdat mensen als ze partners zijn, er METEEN een nestje bovenop moeten hebben. Ook is het me opgevallen dat mensen vaak in één topic partners worden.
Laat ik dit even in een menselijke situatie zetten:
Man A ontmoet vrouw B, ze ontmoeten elkaar praten wat, en gaan trouwen! Wtfudge!
En meteen daarop, willen ze gelijk kinderen?
Komop mensen, realistisch? NEE! Ook krijgen wilde katten vaak niet zulke grote nestjes, meestal 2 of 3, ik zie mensen dan echt heel erg verschrikkelijk moeite doen om de laatste plekjes opgevuld te krijgen, terwijl er gewoon geen vraag naar is! Als er nou vraag naar is, of het is een bijzonder nestje, oke dan, maar je zit dan verschrikkelijk veel moeite te doen(en waarschijnlijk te spammen...(Ja dat zie ik vaak!) om dat nestje vol te krijgen. Vervolgens raken de kittens inactief en dan zit je dan!
In ieder geval, DENK HIER OVER NA><"
Just my two cents |
| | | 177
| |
| | | | Freedje 838
| |
| | | | 383
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten di 3 mei 2011 - 10:51 | |
| Het is inderdaad erg onrealistisch. Ikzelf heb ook redelijk veel accounts, en steeds zit ik erover te denken er een weg te doen, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen >3
Dat van die kittens is inderdaad wel een beetje vreemd.
Ik hoop dat dit een beetje indruk maakt en we er over na gaan denken voor we kittens nemen. |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten di 3 mei 2011 - 12:29 | |
| Ik ben het er ook mee eens :3 Daarom heb ik ook een account weggedaan, omdat ik een kitten ga spelen. Het is een goed idee om dit in te voeren ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
| | | 846
| |
| | | | 38
| |
| Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten di 3 mei 2011 - 12:54 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Ik denk dat het vooral komt, omdat mensen als ze partners zijn, er METEEN een nestje bovenop moeten hebben. Ook is het me opgevallen dat mensen vaak in één topic partners worden.
Laat ik dit even in een menselijke situatie zetten:
Man A ontmoet vrouw B, ze ontmoeten elkaar praten wat, en gaan trouwen! Wtfudge!
En meteen daarop, willen ze gelijk kinderen?
Komop mensen, realistisch? NEE! Ook krijgen wilde katten vaak niet zulke grote nestjes, meestal 2 of 3, ik zie mensen dan echt heel erg verschrikkelijk moeite doen om de laatste plekjes opgevuld te krijgen, terwijl er gewoon geen vraag naar is! Als er nou vraag naar is, of het is een bijzonder nestje, oke dan, maar je zit dan verschrikkelijk veel moeite te doen(en waarschijnlijk te spammen...(Ja dat zie ik vaak!) om dat nestje vol te krijgen. Vervolgens raken de kittens inactief en dan zit je dan!
In ieder geval, DENK HIER OVER NA><"
Just my two cents Ik ben het hier helemaal mee eens. De helft van de kittens worden niet eens gebaard, of er wordt daarna al niet meer naar ze omgekeken, terwijl de ouders eerst zoveel moeite deden om alle lege plekken vrij te krijgen. Misschien is het naast een eventuele kitten-regel ook tijd voor een (duidelijke) parnter-regel? Cast out, buried in a hole Struck down, forcing me to fall Destroyed, giving up the fight Well, I know I'm not alrightNo one here is getting out alive This time I've really lost my mind, and I don't care So close your eyes, and kiss yourself goodbye And think about the times you spent, and what they've meant To me it's nothing |
| | | 77 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: {LEES} Account limieten | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |