997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm big enough! | Open zo 11 jan 2015 - 10:43 | |
| Net niet? Nice! "Dan kan ik toch beter worden als jij!" besloot ze tevreden. Voor een moon dan. Daarna werd de tabby alweer warrior. "Weet jij al welk warriornaam je wilt?" Ze kende de naam van de andere she-kit niet eens, maar goed, daar zou ze dan snel achter komen. Want alle kittens hadden kit achter hun naam, toch? - Toch een paar edits in perfecte spraak... Hoppa :3
|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm big enough! | Open zo 11 jan 2015 - 10:52 | |
| ~ Nice ^^)
Weer begon Blackkit te gniffelen. De kitten wist zo weinig, net zoals zij ooit. Het was leuk om te merken hoeveel ze al geleerd had. "Je kiest niet je eigen warriornaam," legde ze uit. "Die kiezen Shrewstar en Innerghost, met behulp van Starclan. Je krijgt een naam die bij je past, bijvoorbeeld iets waar je goed in bent. Dus dat zal blijken als je apprentice bent." Ze had geen idee wat voor naam bij haar zou passen. Black.. Wat klonk er goed bij Black?
|
|
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm big enough! | Open zo 11 jan 2015 - 11:00 | |
| Oh... Deed je dat niet zelf? Dat was ook stom... Het is toch veel leuker om het zelf te bedenken? Al zou de kitten geen idee hebben wat er bij haar voorvoegsel paste. Echo. Wat kon je daar mee? Misschien kreeg ze wel geen warriornaam omdat ze zo'n vervelende prefix had! "Maar wat wil je noemen?" Ze deed niet echt haar best meer om goed te spreken. Het ging dus wat sneller, maar het werd er niet beter op.
|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm big enough! | Open di 13 jan 2015 - 19:30 | |
| Daar moest Blackkit even over nadenken. Wat zou met Black- mooi klinken? "Hmm, misschien iets als.. Blackstripe? Of Blackfoot?" Blackfoot klonk wel leuk, maar Blackstripe klopte met de zwarte strepen die over haar wangen liepen. "Maar ze kiezen soms ook iets waar je goed in bent, en ik heb nog geen trainingen gehad, dus dat weet ik nog niet. Misschien noemen ze me wel Blackchaser -iel, die wilde ze niet- omdat ik goed kan jagen."
|
|
| Onderwerp: Re: I'm big enough! | Open | |
| |
|