| Windflame x Pantherface Kits | |
|
|
17
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 12:12 | |
| Er staat dikgedrukt dat we volledig zijn, dat is lezen Panter.. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 12:16 | |
| oeps, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen, sorry |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 20:56 | |
| rustig aan xD iedereen kan wel eens een foutje maken hoor, niet iedereen is perfect
Laatst aangepast door Flameclaw op za 7 mei 2011 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : FF aangepast, was een beetje dom bezig :P) |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 20:59 | |
| - Rosekit* schreef:
- Er staat dikgedrukt dat we volledig zijn, dat is lezen Panter..
okee ik heb met mn botte kop niert op mijn andere account gekeken als je wil mag je erbij, Pantherface is het ermee eens en eerlijk gezegd heb ik er geen probleem mee eentje meer of minder maakt ook niet echt uit xx |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 21:54 | |
| Naam kitten: Pantherkit - Pantherpaw - Panthercoat Geslacht: Kater Uiterlijk: Bengal Rosetted Persoonlijkheid: Phanterkit is aardig en behulpzaam, maar kan zich ook heel stoer gedragen. Als er bijvoorbeeld iets engs is, wat de rest eng vind, dan doet hij alsof hij niet bang is en gaat hij voorop. Toch is hij superlief en heeft hij alles over voor zijn familie. Voorbeeld post(Met kitten): Pantherkit geeuwde eens, zijn mondje werd daardoor wijd opengesperd en scherpe tandjes werden zichtbaar. Hmm, wat zouden ze vandaag weer allemaal gaan doen. Toen hij vrolijk zijn blik op zijn ouders en broertje en zusjes richtte zuchtte hij eens. Tijd om ze eens wakker te maken, hij stond op en duwde zijn kopje tegen die van zijn vader. Dat deed hij bij iedereen in de hoop ze wakker te maken, niet dat dat lukte. Geërgerd schreeuwde hij wat, ‘kom op luilakkies, ik moet hier alles doen.’ Zei hij toen hij een oog open zag gaan. Speels sprong hij op zijn vader af, hij wou iets leuks doen, slapen was niet leuk. Helemaal niet! Nou, als je moe was dan, maar hij barstte van de energie, waarom waren oude katten zo saai. Niet dat pappa echt saai was, en oud, maar nu was hij wel saai. In de ogen van Phanterkit dan. Hij duwde speels nog een keer met zijn kopje tegen die van zijn vader, zou hij nu eindelijk eens reageren.
Moet er nog even inkomen, het kat zijn
en kan de vachtkleur zoals ie nu is een beetje kloppen?
|
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 22:00 | |
| bedoel je de foto of bij uiterlijk? en je moet even het geslacht van je kat verandren van poes naar kater:P en ik ga je erbij zetten je moet nog wel even wachten tot 11 mei of later, want dan is Windflame een week drachtig en mag ze bevallen |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 22:04 | |
| uhm, allebei, kan het zijn dat Pantherkit een Bengal rosetted is? aangezien Pantherface dat ook heeft? en, jeej, dankje, ik zal het veranderen. |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 7 mei 2011 - 22:07 | |
| jaahhh dat kan wel whahah xD het is niks hoor:P |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits zo 8 mei 2011 - 11:14 | |
| Dus dan is Pantherkit een echt broertje en Scarkit een adoptiebroertje? |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits zo 8 mei 2011 - 11:16 | |
| jup Pantherkit is het geboen broertje en Scarkit het adoptie ik raad je even alvast dit te lezen: Klik |
|
| |
23
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits wo 11 mei 2011 - 15:42 | |
| kunnen we in een topic spelen of we "uitgepoept(zoals Rosekit* het zo mooi zegt) " worden? Of is dat onmogelijk ? xD ♥ |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits wo 11 mei 2011 - 15:44 | |
| geduld kinders x'D epic antwoord
MEAP |
|
| |
23
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits wo 11 mei 2011 - 15:56 | |
| hoe epic... MEAPIG epic... en dat betekent veel :3 |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits wo 11 mei 2011 - 15:58 | |
| MEAP is het antwoord op alles |
|
| |
23
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits do 12 mei 2011 - 17:38 | |
| |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits do 12 mei 2011 - 18:01 | |
| Jongens, dit topic is alleen om te zoeken naar kittens, daarover aankondigingen te maken etc. Dus niet spammen, anders sluit ik het topic. |
|
| |
23
| |
| |
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits za 14 mei 2011 - 14:29 | |
| sorry maar goed het topic is er en Pantherkit we wachten allemaal op jou reactie. dit is het topic: http://warriorcats.bigforumpro.com/t2258-they-re-comingik had het waarschijnlijk even eerder moeten zeggen , maar het is zoals ze zeggen beter laat dan nooit. Ik hoop dat er snel gereageerd word. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Windflame x Pantherface Kits | |
| |
|
| |
|