|
| Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Restless. di 30 dec 2014 - 20:12 | |
| Walnutpaw sloop op haar tenen het kamp uit richting de diepte van de slapende velden. Ze had niet kunnen slapen en besloot een nachtwandeling te maken in de koele lucht waarvan ze zo hield. Ze had geluk dat het vannacht vroor, anders had ze gedwongen in de den moeten blijven.
+Crowpaw, |
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Restless. wo 31 dec 2014 - 15:33 | |
| Crowpaw woelde in haar mosnest, maar ze kon de slaap niet vatten. Ze dacht aan haar Tallpaw en aan haar vader en aan haar trainingen met Lionroar. Ze wilde graag in slaap vallen, zodat ze morgen niet als een zombie bij haar training zou verschijnen, maar het lukte gewoon niet. Uiteindelijk stond ze op. Een wandelingetje in de frisse lucht zou misschien helpen. Ze zei tegen de kat die op wacht stond dat ze alleen even een wandelingetje ging maken en voor maanhoog alweer terug zou zijn. Toen ze buiten het kamp kwam, zag ze dat ze niet de enige was. Een eind verderop zag ze het silhouet van een andere kat tegen de nachtlucht. Meteen begon haar hart sneller en paniekerig te kloppen. Het was toch geen indringer? Maar toen ze wat beter keek, herkende ze een apprentice uit haar eigen clan. Niets om bang voor te zijn. Ze liep naar de andere poes toe, ze kon even niet op haar naam komen, dus begroette ze haar met een zacht 'hallo'. Om de een of andere reden was ze in deze nachtelijke stilte bang om harder te praten. |
| | | Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Restless. do 1 jan 2015 - 13:45 | |
| Walnutpaw keek met glimmende oogjes naar de sterren toen ze een stem achter zich hoorde, ze schrok een beetje maar kalmeerde toen ze rook dat de geur uit haar eigen clan kwam. 'Hallo,' Walnutpaw glimlachte en fluisterde een zacht hallo terug. Het was altijd fijn om de nachtelijke stilte met iemand te delen, al was het samen naar de sterren kijken. 'Kan je ook niet slapen?' Fluisterde de poes zacht naar de apprentice die ze herkende als Crowpaw. |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Restless. vr 2 jan 2015 - 10:29 | |
| De andere apprentice begroette haar ook. 'Kan je ook niet slapen?' Walnutpaw, zo heette ze. Crowpaw was blij dat ze de naam niet hoefde te vragen. Ze schudde haar kop. "Waarom kun jij niet slapen?" vroeg ze. Misschien was er niet eens een reden. Crowpaw kon ook wel eens gewoon zomaar niet slapen, al kwam het vandaag wel door de vele gedachten in haar kop. De lucht was ijzig en ze rilde. Toen ze omhoog keek, zag ze de sterren op hen neerkijken, hard, ijskoud. Maar ze beeldde zich in dat die ene ster daar met warmte op haar dochter neerkeek. |
| | | Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Restless. vr 2 jan 2015 - 18:05 | |
| "Waarom kun jij niet slapen?" Walnut haalde haar schouders op en tuurde de verte in. "piekeren over het leven denk ik, als je opgekruld in de den ligt en dan wat van je leven probeert te maken in je hoofd, vervolgens kom je er dan achter dat er niks van te maken valt. Het leven moet gemaakt worden, maar dat is niet aan jezelf om dat te doen. Wie weet waar ik eindig." glimlachend keek ze terug naar haar clangenoot. "sorry, ik wilde geen speech geven, het floepte er gewoon uit.'" mompelde de kattin terwijl ze het zich gemakkelijk maakte in het koude gras. |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Restless. ma 5 jan 2015 - 20:18 | |
| "Piekeren over het leven denk ik, als je opgekruld in de den ligt en dan wat van je leven probeert te maken in je hoofd, vervolgens kom je er dan achter dat er niks van te maken valt. Het leven moet gemaakt worden, maar dat is niet aan jezelf om dat te doen. Wie weet waar ik eindig", zei Walnutpaw. Crowpaw had niet zo'n uitgebreid en oprecht antwoord verwacht en was een beetje verrast. "Sorry, ik wilde geen speech geven, het floepte er gewoon uit", zei Walnutpaw verontschuldigend. Crowpaw glimlachte. "Het was niet erg. En ik vind dat je gelijk hebt, al vraag ik me af wie ons leven dan wel maakt, als we het zelf niet kunnen", miauwde ze. "Misschien wel niemand, en wordt het nooit wat." Ze zweeg abrupt. In gesprekken met Tallpaw zei ze dit soort dingen makkelijk, dus ook nu kwam het er in een keer uit, maar ze wist niet of ze wel zin had om het met iedereen over dat soort dingen te hebben. Ze glimlachte, alsof ze een grapje had gemaakt, maar er zat wel degelijk een kern van waarheid in haar woorden. |
| | | | Onderwerp: Re: Restless. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |