{ AG }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 { AG }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
{ AG } DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: { AG }   { AG } Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 18:26

De titel zegt het al, ik al wat accountjes wegdoen :'3
Verder skip ik de intro, want daar ben ik nou eenmaal niet zo goed in xD

.Madelyn - Female - Bloodclan
Nooit mee gepost, alles mag veranderd worden.

Feralcoat - Male - Shadowclan
Ooit een post mee geplaatst ofzo, ook aan hem mag alles worden aangepast.

Talonmask - Female - Shadowclan
Een jonge warrior. Heb een paar posts met haar geschreven, maar niet veel. Je mag alles aanpassen :'3

Charredkit - Male - Riverclan
Ook met hem heb ik ooit één topic gehad, verder nooit mee gepost. Hij had twee siblings: Hopekit en Robinkit, maar volgens mij zijn die inmiddels al apprenitces...

Angelsong - Female - Windclan
Nadat ze warrior is geworden heb ik nooit meer met haar gepost. Ze was ooit een kitten uit het nestje van Dyingblack & Cinderfell, maar die zijn allebei dood. Ook is een van haar siblings overleden en de rest is volgens mij niet heel actief meer... Ze was altijd een zelfverzekerd poesje, maar na de dood van een sibling, Silver, is ze in een soort depressie gekomen. Ik heb nooit meer met haar gepost nadat haar ouders zijn gestorven, dus je mag zelf weten hoe ze daarop reageert. Van mij mag je haar overal voor gebruiken, als je maar in gedachten houdt dat ik al met haar heb gepost en ze dus een familie (niet meer xD), naam en geschiedenis heeft. ^^


Al heb ik nog veeeel meer inactieve acc, dit was het alweer, omdat ik van de andere hun ww ben vergeten en ze echt heel oud zijn xD

Isa


Laatst aangepast door Softvoice op zo 28 dec 2014 - 18:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaypaw*
Member
{ AG } DPKsfdL
Amy
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Jaypaw*
BerichtOnderwerp: Re: { AG }   { AG } Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 18:31

Ik wil graag meebeslissen over Angelsong,buiten Silver is er niemand dood,Dovepath is af en toe actief en Deter ook,Ink niet zo erg maar er is eigenlijk buiten de ouders & Silver niemand dood,en stiekemn twijfel ik héél misschien om een bod op haar te doen,misschien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
{ AG } DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: { AG }   { AG } Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 18:34

Is goed hoor ~
En oww, ik dacht dat Dove ook was overleden.. Ik pas het aan ^^
En denk er nog maar even rustig over na hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: { AG }   { AG } Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ AG }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: