{ GZ } Moordenaar.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 { GZ } Moordenaar.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Red
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
faye
108

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Red
BerichtOnderwerp: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:54

Met pijn in mijn hart wil ik dit ventje toch dood laten gaan, hoewel hij een grote rol in mijn RPG ervaring heeft gespeeld. Ik wil graag niet een korte dood, de moordenaar moet dus bereid zijn eerst wat posts ertussen te stoppen voor we tot the point komen. Ik wil ook dat de ander er niet zonder schram vanaf komt, it's an Elite cat after all!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{ GZ } Moordenaar. Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:55

Ik heb Nevermind, ik zocht al een kat om te doden ^^
Lijstje komt als je dat wilt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:56

Wolftail wilt wel! Hij staat sws bekend voor zijn grote gestalte en het leek me leuk dan hij 'm dan doodde na hem eerst enkele keren gewaarschuwd te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 20:59

Ik meld Mary aan!
Ze is op het moment zwanger, maar dat neemt niks van haar pit weg! Bovendien heeft ze een hekel aan de meeste bloodclanners, dus dat zal haar motief zijn.

Of ik heb Lucifer, een jonge bloodclankat. Ze heeft een hekel aan zon beetje alles dat leeft, en is op het moment zeer confused over wie ze is^^
Maar ze is klein, en heeft tot nu toe alleen maar geoefend op honden en kleine dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
{ GZ } Moordenaar. TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 21:04

Ik heb Glowingpaw wel voor je. Hij heeft schizofrenie en kan dus in zijn verwarde momenten aanvallen. Ze zijn even oud dus is het best logisch dat Red hem ook goed toetakelt en een paar littekens achterlaat.

Of ik heb Dauntrose voor je. Ze zit in een verwarde periode in verband met liefde. Ze zou hem "perongeluk" kunnen vermoorden =)

Weird ik had dit al gepost maar zie het nergens xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
{ GZ } Moordenaar. 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 21:49

Ik meld Draco aan. Hij zit nogal in de knoop met zijn gevoelens en zal zijn frustratie op Red uiten. Bovendien mag Red best terugvechten hoor xD Draco zal het er alleen maar boos over worden.

En anders heb ik ook nog Snake. Hij is een Rogue kitten maar door zijn schriele uiterlijk schat iedereen hem veel minder gevaarlijk dan hij is. Maar zoals een slang heeft hij gemene manieren waardoor hij kan winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosepaw~
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
Nynke hiero~
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Rosepaw~
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:30

Ik heb Voldemort voor je c: Maar ik kan pas als school weer begint gaan posten. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:55

Ik heb altijd Snowkiller voor je, of Escada maakt voor beide niet uit die kunnen wel een paar klappen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
49
Actief
Lady
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:35

Ik heb Silhouette,wil hem graag een dood op zijn geweten geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Red
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
faye
108

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Red
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 0:36

Ik zal de aanmeldingen morgen sluiten wanneer ik wakker word hehe. Dan ga ik eerlijk lootjes trekken omdat ik echt slecht ben in kiezen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
{ GZ } Moordenaar. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 9:46

Ik heb Zira, nog even snel C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mangle
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 9:58

Ik heb Mangle nog, een gestoorde kattin die uit is om andere te laten lijden voor haar pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 10:05


Ik heb Hate voor je, die gewoon een sukkeltje is en alles haat :3


Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 13:33

WHOOP aanmeldingen gesloten, en nee ik word niet om half twee wakker maar ging ontbijten oke ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 13:37

Ik heb lootjes getrokken en degene die mijn lieve Red mag vermoorden is *tromgeroffel* Silhouette! : D Wie moet het topic aanmaken? Ik heb meestal geen idee hoe ik moet beginnen als mijn kat vermoord word tbh ? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
{ GZ } Moordenaar. DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 15:16

Yeah! Lang leven de lootjes!

Silhouette is enkel gevangen genomen door Shadowclan,maar als jij het topic kan aanmaken? Dan kan ik reageren als Silhouette weer vrij is. moet even zien hoe lang dat gaat duten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: { GZ } Moordenaar.   { GZ } Moordenaar. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ GZ } Moordenaar.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: