|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 23:51 | |
| Every goddamn time dat ik Benjamin Button zie, moet ik huilen ;w; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:23 | |
| Echt waar Soof? Ik heb m ook gezien maar vond m juist wel grappig :')
Saeculum is een vreemd boek... |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:24 | |
| Straco, de nieuwste ship it do it |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:26 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echt waar Soof? Ik heb m ook gezien maar vond m juist wel grappig :')
Saeculum is een vreemd boek... Het einde was zo zielig en en ;w; Ik hecht me te veel aan fictieve personages in zielige films xD Bij Hachi houd ik het ook nooit droog ;____; |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:27 | |
| Ik heb honger... (Deja-vu) Sushi were are you? (A) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:28 | |
| Ergh der is net een tekening van me draad gevallen ;3 *gaat terug ophangen* Heheh mn ouders zijn wss weer in slaap gevallen id zetel want ze zijn nog steeds niet om me electronica komen vragen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:31 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echt waar Soof? Ik heb m ook gezien maar vond m juist wel grappig :')
Saeculum is een vreemd boek... Het einde was zo zielig en en ;w; Ik hecht me te veel aan fictieve personages in zielige films xD Bij Hachi houd ik het ook nooit droog ;____; Haha xD dan moet je niet de Hobbit (3) kijken ^^ maar ik begrijp wat je bedoelt ^^ de enige film waarbij ik ooit huil is t begin van Up :') dat is zo kapot zielig |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:34 | |
| Indd, daar moest ik ook huilen :C How.. can u not cry with other movies? :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:36 | |
| Ik weet niet, ik lach het altijd weg, over het algemeen wordt ik er niet echt door geraakt ofzo.. Net als actiefilms, maakt niet uit hoeveel bloed erin voorkomt, ik kijk ze met genot xD Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c |
|
| |
Daan. 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:37 | |
| Hachi is zo'n mooie film <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:37 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik weet niet, ik lach het altijd weg, over het algemeen wordt ik er niet echt door geraakt ofzo.. Net als actiefilms, maakt niet uit hoeveel bloed erin voorkomt, ik kijk ze met genot xD
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:39 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ik weet niet, ik lach het altijd weg, over het algemeen wordt ik er niet echt door geraakt ofzo.. Net als actiefilms, maakt niet uit hoeveel bloed erin voorkomt, ik kijk ze met genot xD
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; Haha xD oké dan, allemaal mini Nighties (': |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:39 | |
| - Willowdawn schreef:
- Hachi is zo'n mooie film <3
Als in die van die akita inu? Die was keimooi. Iedereen in klas, zelfs de leerkracht en de stoerste jongens van de klas zaten te huilen :') da was echt prachtig om te zien. Natuurlijk als je zelf niet moet huilen let je dan meer op de anderen he. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; Haha xD oké dan, allemaal mini Nighties (': jaaaaaaaaaa :'D best clan ever 12/10 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:43 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; Soof (autocorrect veranderde het naar doof) What are u doin?! *Wijst naar topic* Stonepaww is in da trouble. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:44 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; Haha xD oké dan, allemaal mini Nighties (': jaaaaaaaaaa :'D best clan ever 12/10 Definitely xD al mag Tc er ook zijn (A) Alle epische drama nestjes zitten gewn in SC xD |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:44 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
Gaan Ashie en Night nu nog wel kits adopteren nu Nighty zielig is? :c :C :C Als Nightie daar happy van wordt :'D Ze gaan geen kits adopteren :3 Ze krijgen wel handsome genes (; Haha xD oké dan, allemaal mini Nighties (': jaaaaaaaaaa :'D best clan ever 12/10 Ik wil mini Nighty hebben! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:46 | |
| B) Shrew doesnt want traitors in her clan B(
Running's nestje wordt wel heel erg drama hoor :C Super depressieve moeder x'D |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:47 | |
| Wie had nou eig de grootste fam binnen SC @soof? Heb geen zin om die van shrew inner en never allemaal af te gaan :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 dec 2014 - 0:47 | |
| Dan moet je je probs aanmelden Kate (A) xD
Tall is gewn over een paar dagen een jaar oud! <33
En dan ook nog kittens die super pro-incest zijn Soof xD She'll need A big brother (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|