Algemene Onzin Topic - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 15:58

Tallshadow schreef:
Acefray schreef:
Emma, Nouw :') Ook alle topics vinden xD

Ligt het aan mij of klopt er niks van.. Ik ga naar Acefray -> Statestieken -> Al messages posten bij Acefray om zo al mijn topics enco terug te vinden. Ik vind wel het eerste topic dat Ace ooit gehad heb toen die nog van Q was maar het eerste topic van Ace x Tall, Ace x Tall x Running x Never drama geval en Ace x Nimble niet D: Hoe moet ik nu ooit alle topics op volgorde terug vinden ._. Help meh D:

Die verdwijnen uit die rij en moet je eigenhandig opzoeken ^^ Moet je nagaan wat voor hel het was met Tall toen die apprentice werd xD Ik heb al zijn RPG topics en posts handmatig geteld en sindsdien houd ik het bij in een mooi Word document, dan weet je ook meteen met wie hij topics heeft gehad

Dus hij verwijderd random topics uit die lijst? Ik dacht dat het op volgorde ging O.o Gewoon steeds de oudste topics weg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:01

Acefray schreef:
Tallshadow schreef:
Acefray schreef:

Ligt het aan mij of klopt er niks van.. Ik ga naar Acefray -> Statestieken -> Al messages posten bij Acefray om zo al mijn topics enco terug te vinden. Ik vind wel het eerste topic dat Ace ooit gehad heb toen die nog van Q was maar het eerste topic van Ace x Tall, Ace x Tall x Running x Never drama geval en Ace x Nimble niet D: Hoe moet ik nu ooit alle topics op volgorde terug vinden ._. Help meh D:

Die verdwijnen uit die rij en moet je eigenhandig opzoeken ^^ Moet je nagaan wat voor hel het was met Tall toen die apprentice werd xD Ik heb al zijn RPG topics en posts handmatig geteld en sindsdien houd ik het bij in een mooi Word document, dan weet je ook meteen met wie hij topics heeft gehad

Dus hij verwijderd random topics uit die lijst? Ik dacht dat het op volgorde ging O.o Gewoon steeds de oudste topics weg..

Nope volgens mij gaat dat niet zo (niet op volgorde dus) ^^ Ik heb ook nog een paar van mijn eerste topics erin staan, maar veel is ook weg wat wil je met zoveel topics xd Het beste is om elk gebied langs te gaan, en vanaf dat Ace bestaat ongeveer die lijst af te gaan om te kijken of je in topics gepost hebt ^^
Nightwish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Demi
344
Afwezig

CAT'S PROFILE
Nightwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:03

@Acefray: er staat een typefout in je onderschrift ;u;
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:03

Tallshadow schreef:
Acefray schreef:
Tallshadow schreef:
Acefray schreef:

Nope volgens mij gaat dat niet zo (niet op volgorde dus) ^^ Ik heb ook nog een paar van mijn eerste topics erin staan, maar veel is ook weg wat wil je met zoveel topics xd Het beste is om elk gebied langs te gaan, en vanaf dat Ace bestaat ongeveer die lijst af te gaan om te kijken of je in topics gepost hebt ^^

Help xD Ik ga maar zoeken, eerst die geschiedenis af werken xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:04

Nightwish schreef:
@Acefray: er staat een typefout in je onderschrift ;u;

Welke dan?
Laat maar, gevonden -keek eroverheen-

Doe dat James ;')
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:05

Ems Flow en Tall moeten topic nu ze warrior is ;u;
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:06

Quiet en Flow moeten een topic nu ze warrior zijn >(
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:07

We doen een Topicthreesome!

Wie maakt?
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:09

Dat klonk zo fout xD
Maar is goe :3 Mij maakt nie uit c:
Flowpetal
Member
Bo ~
595
Actief
You’re gonna wake up
It’s only a dream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:10

Maakt mij ook niet uit!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:10

Wees blij, eerst stond er geen 'topic' voor xD
Ik vote voor Bo (A)
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:12

Me too hahah xD
Nou Em, ik heb je nu eindelijk door B)
Tall valt op Shrews :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:13

Mooi, Bo it is then >3
Oh no, I've been made xD
Op spitsmuizen? Waarom valt Tall op spitsmuizen? Waaaaaarom?
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:14

Haaii everyone :3 !
I'm back =D !
Flowpetal
Member
Bo ~
595
Actief
You’re gonna wake up
It’s only a dream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:15

Oh gosh xD
Is goed, maar ben eerst ff Flow's karaktertopic aan het bijwerken Razz

EDIT;; NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IK HEB MN 3-JARIG JUBILEUM HIER GEMIST!! :C
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:21

Ik ben weer klaar met posten ^^
Kimiko
Member
Human
5
Actief
Kimiko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:42

Yay, en nu Kimiko gaan uitwerken c:
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:44

Het aantal posten hopen zich altijd zo op als je een tijd niet kan posten XD . Ik werk alles vandaag wel weer bij.

Kimiko haar onderschift is mooi <3 !
Kimiko
Member
Human
5
Actief
Kimiko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:46

||Creamypaw; Sankyuu <3 Ik wil eigenlijk een ander setje voor haar mijn photoshop heb ik niet op deze computer woops
Flowpetal
Member
Bo ~
595
Actief
You’re gonna wake up
It’s only a dream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:55

Ik sliep pas om 5:00 en ik werd om 11:00 wakker gemaakt door mn vriendin vanochtend :') Ben nu super hyper ik snap mezelf niet hahaha
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: