|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 15:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
- Emma, Nouw :') Ook alle topics vinden xD
Ligt het aan mij of klopt er niks van.. Ik ga naar Acefray -> Statestieken -> Al messages posten bij Acefray om zo al mijn topics enco terug te vinden. Ik vind wel het eerste topic dat Ace ooit gehad heb toen die nog van Q was maar het eerste topic van Ace x Tall, Ace x Tall x Running x Never drama geval en Ace x Nimble niet D: Hoe moet ik nu ooit alle topics op volgorde terug vinden ._. Help meh D: Die verdwijnen uit die rij en moet je eigenhandig opzoeken ^^ Moet je nagaan wat voor hel het was met Tall toen die apprentice werd xD Ik heb al zijn RPG topics en posts handmatig geteld en sindsdien houd ik het bij in een mooi Word document, dan weet je ook meteen met wie hij topics heeft gehad Dus hij verwijderd random topics uit die lijst? Ik dacht dat het op volgorde ging O.o Gewoon steeds de oudste topics weg.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:01 | |
| - Acefray schreef:
- Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
Ligt het aan mij of klopt er niks van.. Ik ga naar Acefray -> Statestieken -> Al messages posten bij Acefray om zo al mijn topics enco terug te vinden. Ik vind wel het eerste topic dat Ace ooit gehad heb toen die nog van Q was maar het eerste topic van Ace x Tall, Ace x Tall x Running x Never drama geval en Ace x Nimble niet D: Hoe moet ik nu ooit alle topics op volgorde terug vinden ._. Help meh D: Die verdwijnen uit die rij en moet je eigenhandig opzoeken ^^ Moet je nagaan wat voor hel het was met Tall toen die apprentice werd xD Ik heb al zijn RPG topics en posts handmatig geteld en sindsdien houd ik het bij in een mooi Word document, dan weet je ook meteen met wie hij topics heeft gehad Dus hij verwijderd random topics uit die lijst? Ik dacht dat het op volgorde ging O.o Gewoon steeds de oudste topics weg.. Nope volgens mij gaat dat niet zo (niet op volgorde dus) ^^ Ik heb ook nog een paar van mijn eerste topics erin staan, maar veel is ook weg wat wil je met zoveel topics xd Het beste is om elk gebied langs te gaan, en vanaf dat Ace bestaat ongeveer die lijst af te gaan om te kijken of je in topics gepost hebt ^^ |
|
| |
Demi 344 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:03 | |
| @Acefray: er staat een typefout in je onderschrift ;u; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:03 | |
| - Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
- Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
Ligt het aan mij of klopt er niks van.. Ik ga naar Acefray -> Statestieken -> Al messages posten bij Acefray om zo al mijn topics enco terug te vinden. Ik vind wel het eerste topic dat Ace ooit gehad heb toen die nog van Q was maar het eerste topic van Ace x Tall, Ace x Tall x Running x Never drama geval en Ace x Nimble niet D: Hoe moet ik nu ooit alle topics op volgorde terug vinden ._. Help meh D: Die verdwijnen uit die rij en moet je eigenhandig opzoeken ^^ Moet je nagaan wat voor hel het was met Tall toen die apprentice werd xD Ik heb al zijn RPG topics en posts handmatig geteld en sindsdien houd ik het bij in een mooi Word document, dan weet je ook meteen met wie hij topics heeft gehad Dus hij verwijderd random topics uit die lijst? Ik dacht dat het op volgorde ging O.o Gewoon steeds de oudste topics weg.. Nope volgens mij gaat dat niet zo (niet op volgorde dus) ^^ Ik heb ook nog een paar van mijn eerste topics erin staan, maar veel is ook weg wat wil je met zoveel topics xd Het beste is om elk gebied langs te gaan, en vanaf dat Ace bestaat ongeveer die lijst af te gaan om te kijken of je in topics gepost hebt ^^ Help xD Ik ga maar zoeken, eerst die geschiedenis af werken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:04 | |
| - Nightwish schreef:
- @Acefray: er staat een typefout in je onderschrift ;u;
Welke dan? Laat maar, gevonden -keek eroverheen- Doe dat James ;') |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:05 | |
| Ems Flow en Tall moeten topic nu ze warrior is ;u; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:06 | |
| Quiet en Flow moeten een topic nu ze warrior zijn >( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:07 | |
| We doen een Topicthreesome!
Wie maakt? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:09 | |
| Dat klonk zo fout xD Maar is goe :3 Mij maakt nie uit c: |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:10 | |
| Wees blij, eerst stond er geen 'topic' voor xD Ik vote voor Bo (A) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:12 | |
| Me too hahah xD Nou Em, ik heb je nu eindelijk door B) Tall valt op Shrews :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:13 | |
| Mooi, Bo it is then >3 Oh no, I've been made xD Op spitsmuizen? Waarom valt Tall op spitsmuizen? Waaaaaarom? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:14 | |
| Haaii everyone :3 ! I'm back =D ! |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:15 | |
| Oh gosh xD Is goed, maar ben eerst ff Flow's karaktertopic aan het bijwerken EDIT;; NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK HEB MN 3-JARIG JUBILEUM HIER GEMIST!! :C |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:21 | |
| Ik ben weer klaar met posten ^^ |
|
| |
Human 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:42 | |
| Yay, en nu Kimiko gaan uitwerken c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:44 | |
| Het aantal posten hopen zich altijd zo op als je een tijd niet kan posten XD . Ik werk alles vandaag wel weer bij.
Kimiko haar onderschift is mooi <3 ! |
|
| |
Human 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:46 | |
| ||Creamypaw; Sankyuu <3 Ik wil eigenlijk een ander setje voor haar mijn photoshop heb ik niet op deze computer woops |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 dec 2014 - 16:55 | |
| Ik sliep pas om 5:00 en ik werd om 11:00 wakker gemaakt door mn vriendin vanochtend :') Ben nu super hyper ik snap mezelf niet hahaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|