|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: History repeats za 27 dec 2014 - 19:58 | |
| Hallow allemaal, Welkom in dit zoektopicje! Zoals je misschien wel gemerkt hebt raakt White een beetje inactiever, ik raak mijn inspi wat met hem kwijt. Daarom zoek ik hier wat spul. Niet al te veel hoor (a)
-Katten om te verwonden Alle clans (behalve Wc tenzij je een goede reden hebt wrm hij zou aanvallen (a)), maakt niet uit hoeveel of hoe oud. Je kan er altijd een klein verhaallijntje bij maken :')
-Katten om te doden Jup, White word te zacht. Ik wil zijn geweten weer wat slechter maken en zijn slechte kant weer wat meer naar buiten laten komen. alle clans behalve Windclan, alle leeftijden.
-Crushes Ter verduidelijking; niet waar hij zelf op crusht maar poezen (of katers, drama~~) die op hem crushen. Alle clans, en liefst oudere apprentices of warriors.
-Nog ideeën? Als je nog ideeën hebt mag je dat altijd zeggen natuurlijk c:
~Bunny |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: History repeats za 27 dec 2014 - 20:23 | |
| Ik heb misschien een idee met Smoke? - Spoiler:
Whitekit en Smokekit ontmoeten elkaar, waar White -for whatever reason- boos wordt op Smoke. Smoke wordt bang, en rent weg. White vertelt het verhaal dramatisch aan zijn vader, die boos op Smoke wordt? Dan kan hij die een paar verwondingen geven, etc. Hierdoor kruipt Smoke nog meer in zijn schulp ^w^
//het is maar een idee, Niks serieus. Zeg maar wat je er van vindt.^^' |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: History repeats za 27 dec 2014 - 21:10 | |
| >3 Ik ship Whitelion x Dinleap.
Nee, gewoon Dinleap als crushe, maar dat was misschien al bezig?
Voor de rest heb ik Dauntrose die hij kan verwonden. Hij heeft het al eerder gedaan (verhaallijn met Flood, maar die is gecanceld). Het mag zwaar verwonden zijn, ik zoek ook wat inspi met haar. |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: History repeats za 27 dec 2014 - 21:34 | |
| Ik heb Smokepaw om te kunnen verwonden? Ze zal een trauma krijgen en bang worden voor elke witte kat :3 |
|
| |
Bunny 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: History repeats ma 29 dec 2014 - 13:33 | |
| @Lore; hmm, het lijkt mij wel wat om Whitekit zelf der te laten verwonden, als je dat goed zou vinden (a) @Lilith; ghehe, I think so >3 We moeten een privé topicje met de twee doen (a) Maak jij of maak ik dan? En ik vind het goed (wist niet dat die vl gecancelled was xD) maak jij dan topicje? 'a) @AA; okay, welke clan is Smoke? Dan maak ik wel (a) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: History repeats ma 29 dec 2014 - 13:41 | |
| Het idee van Chain moet sws doorgaan~ Dus maak jij maar x3 |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: History repeats ma 29 dec 2014 - 13:50 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: History repeats ma 29 dec 2014 - 19:44 | |
| Slender als slachtoffer evt? De twee kennen elkaar ondertussen al, en daarbij zou het goed zijn om de plannen die 'k met haar heb uit te werken :')
Ik maak wel (SP)topic ^^ |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: History repeats ma 29 dec 2014 - 20:25 | |
| - Creamrose schreef:
- @Lore; hmm, het lijkt mij wel wat om Whitekit zelf der te laten verwonden, als je dat goed zou vinden (a)
@Lilith; ghehe, I think so >3 We moeten een privé topicje met de twee doen (a) Maak jij of maak ik dan? En ik vind het goed (wist niet dat die vl gecancelled was xD) maak jij dan topicje? 'a) @AA; okay, welke clan is Smoke? Dan maak ik wel (a) Prima, wie maakt het topic? |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: History repeats di 30 dec 2014 - 15:56 | |
| Smoke is een ShadowClanner :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: History repeats | |
| |
|
| |