彡Warrior Cats 1 Jaar!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

彡Warrior Cats 1 Jaar!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Warrior Cats 1 Jaar! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 10:53

Beste leden,

Vandaag is het feest!
Want Warrior Cats is nu ongeveer 1 jaar lang open voor leden!

Het begon meer dan een jaar geleden, met het maken van de site. Toen Sanne/Bluestar nog alleen werkte en ik haar aanbood om mee te doen. De site was groen destijds. Meer dan een maand hebben we erover gedaan om alles af te krijgen en rond eind april/begin mei, ging de site open voor leden. Natuurlijk weet je dan nog niet of het echt gaat lopen. De eerste maand ging goed. We zagen leden verschijnen die niet van Wolf Story kwamen. Toen ik die zomer op vakantie ging, was ik bang dat het dood ging lopen, maar toen ik terug kwam was de site zeer actief, postte de grootste spammers geweldige RPG posts en hadden we meer dan 100 leden. En zo is het blijven gaan, steeds meer, steeds gezelliger. Nu de site is aangepast ziet het er echt uit als een RPG die al een jaar bestaat.

Ik had nooit durven hopen dat dit zo actief zou worden, maar door jullie allemaal is het wel zo. Warrior cats bestaat nog, bestaat al een jaar en blijft bestaan. Natuurlijk stopt het hier niet, want het beheer blijft bezig dingen te veranderen zodat het mooier en makkelijker wordt voor jullie.

Thanks to alle leedjes! Alle leiders en hoge rangen! Het hele team, Bluestar, Hollypaw en Honeyfeather! En ik moet Babzel gewoon nog een keer bedanken, omdat ze zoo veel voor de site heeft gedaan en haar rang als Admin 3dubbel verdiend.

XxXx Fireheart & Het team

彡Warrior Cats 1 Jaar! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Laatst aangepast door Firestar op zo 18 aug 2013 - 11:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Naturepaw
Member
彡Warrior Cats 1 Jaar! DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:00

Ik ben er erg blij mee dat de site zo heel goed loopt.
Ik ben zo blij dat ik het op Hyves ben tegengekomen, ik weet nog dat ik van jou wazz, alleen maar een linkje zag staan en nieuwsgierig was, wat het was. Ik dacht in het begin echt zo van 'Wtf is dit?'
Maar in de loop der tijd is de site zo gegroeid en ik ben er zo blij mee we hebben zoveel plezier, ik wil het team heel erg bedanken.

Echt heel erg gefeliciteerd Babs!! Je hebt het inderdaad echt heel erg verdient!

Van 28/11 tot 15/11 minder online Crying or Very sad

彡Warrior Cats 1 Jaar! Naturepaw
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:13

GRATZ

Smile
Smile
Smile

Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

彡Warrior Cats 1 Jaar! Steelfang
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:14

Oh gosh! Een jaar! 365 dagen! Ik zag laatst nog een post van jou op WS, Waz, en daarin stond dat de site nog voor geen meter liep en dat je er super veel zin in had dat de site af was O3o

Nee, het lijkt op een RPG die al meer dan een jaar bestaat! Ik ben zo blij voor jullie, en kijk maar uit hoor, er komen nog vele leedjes bij! Ik zit er pas op sinds januari, maar ook ik heb de site zien groeien en groeien! Ik hoop dat de leeftijd nog 5x dubbel wordt verlengt en dat jullie net zoveel leden krijgen als WS! Dat gaa heus wel lukken. Misschien gaat heel Nederland eraan meedoen en dan hebben we iets van 17.000.000 leden C:

Ik lief iedereen die zich aanmeld! Laat de site maar 100.000.000 jaar worden, dan ben ik al dood, maar ik blijf het altijd in mijn hart dragen!

Hartelijk gefeliciteerd Babs! Je verdient het echt!

Laatst aangepast door Moonclaw op zo 1 mei 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:17

Ik ben echt super blij dat dit forum actief is gebleven nadat ik een dag nadat Naturepaw me de site liet zien en ik erop ging!
Het is ook gewoon tegek om lid te zijn van deze Forum, omdat iedereen normaal tegen elkaar doet en goed kan pposten.
Ik wil iedereen bedanken dat jullie erbij zijn gebleven.
En vooral aan het team die dit forum het beste forum(voor mij dan) maken die ik ooit heb gezien en op heb gezeten!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

彡Warrior Cats 1 Jaar! 2121209L4ZZ4AEr
彡Warrior Cats 1 Jaar! Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Naturepaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:18

yay, Wazz ik heb een idee, anders doen we bij het logo zo een katje met 1 jaar!
als nieuwe mensen zien dat het al een jaar oud is met veel ervaring komen er vast nog meer.

Mensen warrior cats viert een feestje! XD
https://www.youtube.com/watch?v=_aSnknh2Moc
gewoon kijken het is droog ^^''

Van 28/11 tot 15/11 minder online Crying or Very sad

彡Warrior Cats 1 Jaar! Naturepaw

Laatst aangepast door Naturepaw op zo 1 mei 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 11:22

Het is gewoon geweldig om te zien dat warrior cats zo goed is gaan lopen in een jaar tijd, ik ben er dan nu zelf ook bijna een jaar, 5 mei als ik het goed heb ben ik hier precies een jaar. Het is dan ook geweldig om te zien hoe het is veranderd in al die tijd, want de eerste keer toen ik hier kwam had ik nog nooit van rpg'en gehoordXD, maar nu is dat alleen nog maar verleden tijd.

Babs gefeliciteerd^^, ik vind ook dat je dit echt verdient^^

Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:

Lolly's zijn gigantisch lekker
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 12:07

WOOHOO!
Gefeliciteerd, Fireheart, Bluestar! Ook Hollypaw/Moonfur en Babs, jullie hebben echt zoo veel gedaan voor WC Very Happy
Ik zit misschien nog geen jaar op deze site, maar ik ben er helemaal dol op ^^
Het is hier niet alleen maar posten, je wordt niet zomaar afgesnauwd als je iets verkeerd doet en het nog niet snapt. Dit forum is gewoon geweldig gezellig en je leert er nog eens beter van schrijven ook :3
Ik ben echt blij dat Night/Suus me de site liet zien en me liet weten dat dit soort fora bestaan Very Happy
Want dit had ik niet willen missen.
LY en TY!

彡Warrior Cats 1 Jaar! Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 12:22

YAYZ!!

Geweldig!! ^^
Ik vind dit echt een fantastisch forum waarvan ik niet van wég te slepen ben!! Het is dan ook heel erg mooi geworden!!
Ik had het ook, net als Naturepaw. Ik kwam hier en dacht, omg, wat is dit O.o' Ik melde me hier toen aan als 50e lid, en het was echt iets te geweldig!!! =D Ik wijk niet snel van dit forum af!! ^^

Nog gefeliciteerd iedereen!!

彡Warrior Cats 1 Jaar! J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Risingvoice
Member
194

CAT'S PROFILE
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 13:04

Woooh WC Rocks! 8D

彡Warrior Cats 1 Jaar! Risingpawsig2
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 13:18

HOOOOOORAAAAAAY!
xD
Ik ben superrrr blij!
Meh was hier ook al van in het begin hé, joepieeeeee!

Jaja, vanaf do 29 apr 2010!

Cloudsong, Skyleaf, Aztec,Lightningkit

彡Warrior Cats 1 Jaar! Mboknc
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 13:22

Awhh, jongens, hartstikke bedankt allemaal<3 Ik moest even een traantje wegpinken hoor^^"..

GEFELICITEERD WARRIOR CATS<3

彡Warrior Cats 1 Jaar! UypcHQo
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 14:05

GEK!!!

Super goed dat het is blijven lopen; Ik ben er echt super blij mee!
thanx aan alle admins, leden enz... !!!! XD
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 14:28

WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Moet ik nog langer doorgaan? >:3

Nee hoor :3 GEFELICITEERD IEDEREEN =D

彡Warrior Cats 1 Jaar! Night-4

~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

彡Warrior Cats 1 Jaar! NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Cindersoul
Member
186

CAT'S PROFILE
Cindersoul
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 14:32

CONGRATULATIONS WARRIOR CATS >D

Anyway, Warrior Cats verdiend het :3
Gefeliciteerd Wazoula & de mods.
Nou maar hopen dat we 't tot de 2 jaar schoppen >D

» Cindersoul x Chikita x Raccoonpaw x Romeo x Twilightsparkle x Otterpaw «
彡Warrior Cats 1 Jaar! 15ewvhi

I hold my breath and close my eyes and...
Dream about her
Cause she's 2000 light years away
She holds my malachite so tight so...
Never let go
Cause she's 2000 light years away
Bluewisp
Founder
彡Warrior Cats 1 Jaar! LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 16:58

Hoera voor ons 1 jarig jubileum!<3
ik hou zo veel van jullie, bedankt voor al de steun die je ons hebt gegeven!

En natuurlijk mijn mede-admin en modjes;

Liefjes, jullie zijn echt de beste, what on earth would I do without you?!

(L)(L)(L)
iloveyouall

彡Warrior Cats 1 Jaar! QHTBjCa
彡Warrior Cats 1 Jaar! Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 22:03

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Warriorcats 1 jaar!
Gefeli allen modjes.
Bluestar en Fireheart jullie zijn fantasties omdat jullie deze site begonnen zijn en Bluestar geweldig dat dit jou idee was!
Ik hoop dat de site over 50 jaar nog zo fantasties is met jullie!
Het is echt een geweldige site!
Ik ben ondertussen verslaaft aan W.C.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OP Warrior cats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I love Warrior cats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

彡Warrior Cats 1 Jaar! Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 1 Jaar!   彡Warrior Cats 1 Jaar! Icon_minitime

彡Warrior Cats 1 Jaar!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: