|
|
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:35 | |
| Nu ben ik tevreden van het setje ^^ Maar ik afsluiten, bye ^^ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:37 | |
| *denkt verder over de 'weirdo kerstboom'* |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:38 | |
| - Innerpaw schreef:
- *denkt verder over de 'weirdo kerstboom'*
F(R)OT(D)OOOOOOO |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:39 | |
| - Hayden schreef:
- Innerpaw schreef:
- *denkt verder over de 'weirdo kerstboom'*
F(R)OT(D)OOOOOOO Heb ik al gestuurd ^^ op messenger ^^ gek he |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:39 | |
| Ik ben best wel bang voor de uitslav van Ace x Running want ben een van de weinige zonder tweeling kit xD Ach, nu lekker slapen hehe |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:41 | |
| The Da Vinci Code tho O: Damn dat was een goede film |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:41 | |
| - Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
-- Soms heb k zin om al m'n accjes weg te doen en één aan te maken en me daar op te focussun. Maar dan mis ik het posten met deze en mis ik hun karakters, etc. D:
Maar ik post zo traag en heb al zoveel topics. En niet altijd heb ik tijd, zin en inspi om er op te reageren. *sigh* Dat heb ik ook steeds! x'D + het is gewoon te pijnlijk om maar één account over te houden en de rest weg te doen...D; Ja, soms heb je zin om met een super gemeen karaktertje te posten, en soms met een vrolijke, maar je hebt er dan maar één. Uhu, helemaal mee akkoord (; Hangt zelf een beetje af in welke stemming je zelf bent denk ik ^^ Ja idd xD Maar dan nog, als je maar 1 karaktertje hebt om je zorgen over te maken word alles een stuk makkelijker ;p Dan maak je een super aweosme char met mega moodswings :3 |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:42 | |
| - Raza schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
-- Soms heb k zin om al m'n accjes weg te doen en één aan te maken en me daar op te focussun. Maar dan mis ik het posten met deze en mis ik hun karakters, etc. D:
Maar ik post zo traag en heb al zoveel topics. En niet altijd heb ik tijd, zin en inspi om er op te reageren. *sigh* Dat heb ik ook steeds! x'D + het is gewoon te pijnlijk om maar één account over te houden en de rest weg te doen...D; Ja, soms heb je zin om met een super gemeen karaktertje te posten, en soms met een vrolijke, maar je hebt er dan maar één. Uhu, helemaal mee akkoord (; Hangt zelf een beetje af in welke stemming je zelf bent denk ik ^^ Ja idd xD Maar dan nog, als je maar 1 karaktertje hebt om je zorgen over te maken word alles een stuk makkelijker ;p
Dan maak je een super aweosme char met mega moodswings :3 Moodkit - Moodpaw - Moodswings xD |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:43 | |
| - Spoiler:
- Brightkit. schreef:
- Raza schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
Maar ik post zo traag en heb al zoveel topics. En niet altijd heb ik tijd, zin en inspi om er op te reageren. *sigh* Dat heb ik ook steeds! x'D + het is gewoon te pijnlijk om maar één account over te houden en de rest weg te doen...D; Ja, soms heb je zin om met een super gemeen karaktertje te posten, en soms met een vrolijke, maar je hebt er dan maar één. Uhu, helemaal mee akkoord (; Hangt zelf een beetje af in welke stemming je zelf bent denk ik ^^ Ja idd xD Maar dan nog, als je maar 1 karaktertje hebt om je zorgen over te maken word alles een stuk makkelijker ;p
Dan maak je een super aweosme char met mega moodswings :3 Moodkit - Moodpaw - Moodswings xD OMG JA HAHAHAHAHA |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:44 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Ik ben best wel bang voor de uitslav van Ace x Running want ben een van de weinige zonder tweeling kit xD
Ach, nu lekker slapen hehe Hurhur, ik ook xD |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:44 | |
| - Raza schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
Dan maak je een super aweosme char met mega moodswings :3 Dat is precies mijn probleem 4/5 katten zijn evil en die goede kan ik niet actief houden xD Daarom heeft Dracie moodswings |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:46 | |
| - Draco schreef:
- Raza schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
Dan maak je een super aweosme char met mega moodswings :3 Dat is precies mijn probleem 4/5 katten zijn evil en die goede kan ik niet actief houden xD Daarom heeft Dracie moodswings Zou moodswings een valid naam zijn? Mood - Swings. Denk 't ni. Ja Draci heeft moodswings, bij Stonepaw is ie atm een kitten nu terwijl hij bij Marijn een super gevaarlijke rogue is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:46 | |
| look,de kerstboom bij m'n pa ^^: Ik weet alweer niet hoe spoiler moet sorry
Laatst aangepast door Innerpaw op do 25 dec 2014 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:47 | |
| - Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
Maar ik post zo traag en heb al zoveel topics. En niet altijd heb ik tijd, zin en inspi om er op te reageren. *sigh* Dat heb ik ook steeds! x'D + het is gewoon te pijnlijk om maar één account over te houden en de rest weg te doen...D; Ja, soms heb je zin om met een super gemeen karaktertje te posten, en soms met een vrolijke, maar je hebt er dan maar één. Uhu, helemaal mee akkoord (; Hangt zelf een beetje af in welke stemming je zelf bent denk ik ^^ Ja idd xD Maar dan nog, als je maar 1 karaktertje hebt om je zorgen over te maken word alles een stuk makkelijker ;p Dat is ook weer helemaal waar (; Mag ik even iets vragen? Is dat prentje van die kaarsjes in de spoiler van Brightkit's onderschrift zelf getrokken? Want dat zou echt zo mooi zijn in real al die vele kaarsjes bijeen. Zoals in dat clipje van A Thousand Years ^__^ *begint over vreemde random dingen xD*Ik ben gewoon dol op kaarsjes :'3 |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:47 | |
| - Runningvole schreef:
- The Da Vinci Code tho O:
Damn dat was een goede film ga angels and demons kijken is t vervolg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:48 | |
| - Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- Rudekit schreef:
- Brightkit. schreef:
- @Nicki, yup, jij?
Maar ik post zo traag en heb al zoveel topics. En niet altijd heb ik tijd, zin en inspi om er op te reageren. *sigh* Dat heb ik ook steeds! x'D + het is gewoon te pijnlijk om maar één account over te houden en de rest weg te doen...D; Ja, soms heb je zin om met een super gemeen karaktertje te posten, en soms met een vrolijke, maar je hebt er dan maar één. Uhu, helemaal mee akkoord (; Hangt zelf een beetje af in welke stemming je zelf bent denk ik ^^ Ja idd xD Maar dan nog, als je maar 1 karaktertje hebt om je zorgen over te maken word alles een stuk makkelijker ;p Dat is ook weer helemaal waar (; Mag ik even iets vragen? Is dat prentje van die kaarsjes in de spoiler van Brightkit's onderschrift zelf getrokken? Want dat zou echt zo mooi zijn in real al die vele kaarsjes bijeen. Zoals in dat clipje van A Thousand Years ^__^ *begint over vreemde random dingen xD*Ik ben gewoon dol op kaarsjes :'3 Hahah nee, die heb k gekregen. Zat er wel zelf 1 minuut haar te staren eerst tho. Zoveel kaarsjes heb k niet xD en zo wel heb ik wel geen supermooie camera.
Laatst aangepast door Brightkit. op do 25 dec 2014 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:49 | |
| @Marijn tja, Dracie heeft het recht om zo te zijn (laatste tijd vecht hij alleen nog maar terwijl ik vrolijk ben) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:51 | |
| Draco POST NOG IS DAN HEB JE ER 500 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 dec 2014 - 23:52 | |
| Hehehehe, ik moet nog zoveel doen xD |