|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:19 | |
| Iemand help ;^; *kruipt in een hoekje* |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:20 | |
| Wat is er, Nevermind? UoU
Iemand trouwens een topic met deze dame? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:21 | |
| - Echoshine schreef:
- Wat is er, Nevermind? UoU
Iemand trouwens een topic met deze dame? Stress voor Race xD Ik wilw el met Smokykit of een van mijn andere acc's~ ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Careful what you wish for Babs xD
Ag joh Bo, Tall stalkt Lurk toch al in dat ene topic ^^
Oh sorry Hanna, niet op Tv nee :c op tv weet ik niet.. Je woont in België toch? Die zenders weet ik niet jammer en ik heb 999 zenders c': ik ben vrij zeker dat het er niet allemaal Belgische zijn XD |
|
| |
44 Actief
| |
| - Nevermind schreef:
- Echoshine schreef:
- Wat is er, Nevermind? UoU
Iemand trouwens een topic met deze dame? Stress voor Race xD
Ik wilw el met Smokykit of een van mijn andere acc's~ ^^ Is goed, kies maar met wie :3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Ik hoop zo hard dat Shade en Shady gekozen worden, en ik heb al mijn nagellak eraf gebeten (a) |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Emma@ Je houdt het toch niet vol, haha WIP ;x; |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:23 | |
| @Babs, that's adorable :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:24 | |
| Valt best mee hoor Babs ^^ Hij lukt er goed en ik vind ze mooi c:
Echoshine, okay, komt eraan~
En ik hoop Lucid en Tall @ Bunny xD Maar eig maakt het niet zoveel uit, ik heb heel veel plezier gehad met Emma om het te maken en om eerlijk te zijn is dat al genoeg voor me. Het zou echt top zijn als we ze konden aanmaken en ja dat wil ik echt, maar het feit dat ik zoveel plezier aan het maken heb gehad is iets dat al genoeg voor me is (: |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:25 | |
| Is goed Nevermind, stuur maar een PM met de link dan. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:27 | |
| @Babs, awesome! ik hoop dat Fox en Wolf gekozen worden c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:30 | |
| - Nevermind schreef:
- Valt best mee hoor Babs ^^ Hij lukt er goed en ik vind ze mooi c:
En ik hoop Lucid en Tall @ Bunny xD Maar eig maakt het niet zoveel uit, ik heb heel veel plezier gehad met Emma om het te maken en om eerlijk te zijn is dat al genoeg voor me. Het zou echt top zijn als we ze konden aanmaken en ja dat wil ik echt, maar het feit dat ik zoveel plezier aan het maken heb gehad is iets dat al genoeg voor me is (: Jup, dat is helemaal waar natuurlijk ^^ je klinkt zo geleerd (a)Al zouden we een gat in de lucht springen, maar dat zou iedereen volgens mij, nietwaar? xD |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:31 | |
| - Windpaw schreef:
- Nevermind schreef:
En ik hoop Lucid en Tall @ Bunny xD Maar eig maakt het niet zoveel uit, ik heb heel veel plezier gehad met Emma om het te maken en om eerlijk te zijn is dat al genoeg voor me. Het zou echt top zijn als we ze konden aanmaken en ja dat wil ik echt, maar het feit dat ik zoveel plezier aan het maken heb gehad is iets dat al genoeg voor me is (: Jup, dat is helemaal waar natuurlijk ^^ je klinkt zo geleerd (a) Al zouden we een gat in de lucht springen, maar dat zou iedereen volgens mij, nietwaar? xD Ik houd altijd mijn verwachtingen laag XD En dan komt hier het moment waarop ik mijn hele aanmelding niet goed genoeg vindt en hem om wil gooien ... |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:32 | |
| - Windpaw schreef:
- Nevermind schreef:
En ik hoop Lucid en Tall @ Bunny xD Maar eig maakt het niet zoveel uit, ik heb heel veel plezier gehad met Emma om het te maken en om eerlijk te zijn is dat al genoeg voor me. Het zou echt top zijn als we ze konden aanmaken en ja dat wil ik echt, maar het feit dat ik zoveel plezier aan het maken heb gehad is iets dat al genoeg voor me is (: Jup, dat is helemaal waar natuurlijk ^^ je klinkt zo geleerd (a) Al zouden we een gat in de lucht springen, maar dat zou iedereen volgens mij, nietwaar? xD Hm tx ^^ Maar eerlijk gezegd is dat echt iets wat me blij maakt. Ik zou wss beginnen huilen als het zo is, want ik ben nogal emotioneel de laatste tijd en het zou zeker als een varssing aankomen omdat ik het niet zo zie aankomen met al die nice aanmeldingen. Ik probeer daarom enkel te hopen en mijn verwachtingen laag te houden, tevreden te zijn met wat ik al heb en blij zijn voor de ander <3 Want als er iemand anders er blij mee is, plezier mee kan hebben en ze ook actief kan maken zou mij dat ook erg veel plezier doen (: ... En nu ga ik posten xD |
|
| |
A.m.y 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:34 | |
| - Owlflight schreef:
- @Babs, awesome!
ik hoop dat Fox en Wolf gekozen worden c: Ik hoop eerder op Vole & Fray :3 |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:34 | |
| Omg Babs || i like the eye || <333
@Bunny & Bo; +1 ik hou van aanmeldingen maken voor awesome, niet bestaande accjes <3 @Hanna; >3
En toch heb ik al twee favo's van de aanmeldingen {Running x Ace} xxx <333 <333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:36 | |
| - Smokykit schreef:
- Windpaw schreef:
- Nevermind schreef:
En ik hoop Lucid en Tall @ Bunny xD Maar eig maakt het niet zoveel uit, ik heb heel veel plezier gehad met Emma om het te maken en om eerlijk te zijn is dat al genoeg voor me. Het zou echt top zijn als we ze konden aanmaken en ja dat wil ik echt, maar het feit dat ik zoveel plezier aan het maken heb gehad is iets dat al genoeg voor me is (: Jup, dat is helemaal waar natuurlijk ^^ je klinkt zo geleerd (a) Al zouden we een gat in de lucht springen, maar dat zou iedereen volgens mij, nietwaar? xD Hm tx ^^ Maar eerlijk gezegd is dat echt iets wat me blij maakt. Ik zou wss beginnen huilen als het zo is, want ik ben nogal emotioneel de laatste tijd en het zou zeker als een varssing aankomen omdat ik het niet zo zie aankomen met al die nice aanmeldingen. Ik probeer daarom enkel te hopen en mijn verwachtingen laag te houden, tevreden te zijn met wat ik al heb en blij zijn voor de ander <3 Want als er iemand anders er blij mee is, plezier mee kan hebben en ze ook actief kan maken zou mij dat ook erg veel plezier doen (:
... En nu ga ik posten xD ja, ik verwacht eigenlijk ook niet echt dat we gekozen worden. Er zijn mensen die zo'n vele betere ideeën hebben, die moeten wel gekozen worden x3 Ik zou keihard gillen hoogstwaarschijnlijk, dat iedereen denkt dat ik gek geworden ben (a) Maar we zullen wel zien, we mogen ze niet opjagen xD En goed idee xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:40 | |
| |
|
| |
107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:41 | |
| - Silvergale schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=RymCi-YJ8Bc
Imagine dat dít ziekenhuis nog geen straat verder van m'n pa z'n huis staat hé. Ik wil er zo graag heen D: Dat zou zo'n gave plek zijn om een horrorspel te spelen. |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 dec 2014 - 19:42 | |
| - Stark schreef:
- Silvergale schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=RymCi-YJ8Bc
Imagine dat dít ziekenhuis nog geen straat verder van m'n pa z'n huis staat hé. Ik wil er zo graag heen D: Dat zou zo'n gave plek zijn om een horrorspel te spelen. EN DAAR WIL ZE ME MEE NAARTOE NEMEN NAAR DAT ZIEKENHUIS NOPENOPENOPENOPE *RENT WEG* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|