“Flowers have an expression of countenance as much as men and animals. Some seem to smile; some have a sad expression; some are pensive and diffident; others again are plain, honest and upright, like the broad-faced sunflower and the hollyhock.”
Henry Ward Beecher (Liberal US Congregational minister, 1813-1887)
General
Name: Hollykit
Former name: /
Future names: Hollypaw, Hollyhock, Hollystar(?)
Reason prefix: Holly, vernoemd naar haar bleekgroene ogen net als de bladeren van hulst, en het sluit mooi aan bij haar zusje, Poppy.
Reason suffix: Hock, gewricht dus, omdat je altijd een knikkend geluid hoort als ze loopt. Haar pootjes zijn redelijk zwak. Ook vormt het samen de naam van een bloem, de stokroos.
Bloodline: 87.5% Thunderclan, 12.5% Kittypet
Clan Info
Clan: Thunderclan
Clan leader: Silverstar-Lead the clan well, okay?
Deputy: Snowdrop-Wow, you’re name is so pretty!
Medicine cat: Jayfeather-Heal the cats!
Medicine cat apprentice: Unknown
Outside
Fur colour: Black, white, ginger
Fur pattern: Calico, with little white and much colour
Fur length: Short/medium
Eyes: pale green
Nose: pink
Paw pads: pink and black
Whiskers: White
Nails and teeth: Normal
Build: Zoals ik al zei heft Holly zwakke gewrichten in haar poten, waardoor ze haar poten makkelijker verstuikt of verdraaid. Dit kan dingen zoals sluipen of jagen lastig maken. Ze komt goed mee, en heeft er niet te veel last van.
Pictures:
*Click*Inside
Hollykit is een erg optimistische kitten, waarvan het glas altijd halfvol zit. Ze heeft een liefde voor de natuur en bloemen. Je zult haar altijd zien lachen, hoe rot ze zich ook voelt. Hoewel je zou denken dat ze met deze houding veel vrienden heeft, valt dat wel mee. Ze vindt het lastig om met andere katten te praten, behalve haar zusje. Ze is gewoon een erg vrolijk poesje. Fysieke skills vindt ze heel moeilijk, omdat ze makkelijk door haar enkel gaat en daarom vaak in de medicine cat den beland. Gelukkig heeft Hollykit andere kwaliteiten. Ze is slim en tactisch, en onthoud heel snel en makkelijk dingen. Ook heeft ze een liefde voor zingen.
Maar de kit heeft niet veel zelfvertrouwen, en plaatst zich vaak lager dan andere katten. Ook is ze bang dat ze niet goed genoeg is, niet zoals de perfecte dochter. Dat ze iedereen teleurstelt. Ze voelt zich vaak anders dan andere katten, buitengesloten. Soms interpreteert ze dingen dus verkeerd. Al deze onzekere gevoelens verbergt ze echter goed, onder veel gelach en het blij maken van andere. Zoals ik al zei ze houd van natuur. Vaak vindt ze dus ook liefde en rust tussen de planten, vooral bloemen. Ook vind ze de medicine cat den fijn. Hoewel andere katten er van gruwelen, houd zij juist van de sterke kruiden geuren.
(Dit zijn slechts een paar punten voor dit karakter, in de rog zullen haar keuzes haar karakter beïnvloeden. )
Likes: day, nature, Poppykit, lauging, making other cats laugh
Dislikes: Death, being picked on, falling and hurting.
Fears: The dark
Hates: Nothing yet, she loves life.
Bands
Poppykit-Sister-Sis! I love you very much!
Rainbow-Mom-When I grow up, I want to be like you!
Me
Names: Lore, Loortje
Motivatie: Ik zit al een tijdje met de naam Hollyhock in mij hoofd, en wil ook al een tijdje een tc kitten. Toen ik deze search zag leek het me een goed idee om me aan te melden. Ook vind ik Poppy en Holly mooi bij elkaar passen. Ikheb gewoon erg veel inspiratie met haar, en zou het heel tof vinden om haar echt te kunnen bespelen. ☺