|
|
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 20:54 | |
| - Battlepaw schreef:
- topics
ik wil topics voor Battle!!! Iemand nog meeeer? je kan weer posten bij Sparrow c: |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 20:56 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- OMFG ORAS IK HEB ORAS! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR <3
Eerst een combee, nu dit, mensen jullie verwennen me teveel xD FRIENDCODE PLZ OwO |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 20:57 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- topics
ik wil topics voor Battle!!! Iemand nog meeeer? je kan weer posten bij Sparrow c: Net gedaan xD MAAR IK WIL MEEEEEER |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 20:57 | |
| Ik geef slaap op, ik blijf vanacht de hele nacht op en morgen en de dag daarna *danst in het rond*
Hahahaha, ja zodra ik m'n ds hebt en hem open doe xD moet wachten tot vanavond ;-; |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 20:58 | |
| - Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Ik kan er niet tegen dat er zo onrealistisch gedaan wordt over Bloodclan ugh :C In de boeken is één klauw genoeg voor Tijgerster om dood te gaan en hier is er gewoon een heel gevecht en MEH
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Bo! Wij moeten elkaar ook nog toevoegen op de 3ds c': |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| - Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Ik kan er niet tegen dat er zo onrealistisch gedaan wordt over Bloodclan ugh :C In de boeken is één klauw genoeg voor Tijgerster om dood te gaan en hier is er gewoon een heel gevecht en MEH
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic YAAAAYY En jup dat ben ik xD Zal het even lezen en meteen doorposten Ik ben in een lekkere postbui |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:00 | |
| - Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic YAAAAYY En jup dat ben ik xD Zal het even lezen en meteen doorposten Ik ben in een lekkere postbui Wieeeeh ik ook! Ik heb zin in posten met Omen! ('k ben ook Zira btw) |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:02 | |
| - Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic YAAAAYY En jup dat ben ik xD Zal het even lezen en meteen doorposten Ik ben in een lekkere postbui Wieeeeh ik ook! Ik heb zin in posten met Omen! ('k ben ook Zira btw) *Wijst naar naam* had ik al door xD Ik heb sowieso nu veel zin om te posten en het liefst ook met Battle |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:03 | |
| - Battlepaw schreef:
- Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic YAAAAYY En jup dat ben ik xD Zal het even lezen en meteen doorposten Ik ben in een lekkere postbui Wieeeeh ik ook! Ik heb zin in posten met Omen! ('k ben ook Zira btw) *Wijst naar naam* had ik al door xD
Ik heb sowieso nu veel zin om te posten en het liefst ook met Battle Ik heb een Riverclan kitten voor je om mee te posten? Riverkit, wow zo toepasselijk C: Al helemaal omdat hij straks naar Windclan gaat - logica |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:05 | |
| - Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
Sorry, dat moest er even uit lol Vergeet jij het topic met Escada niet? Heb ik daar niet op gereageerd dan? Huh? x3 Laatste keer dat ik keek niet xD En ander moet ik posten Nope sorry, mijn fout! Btw, ik heb op Lovetears zoektopic gereageerd (jij bent Gabs toch? :3)! Ik heb ook gereageerd op Escada's topic YAAAAYY En jup dat ben ik xD Zal het even lezen en meteen doorposten Ik ben in een lekkere postbui Wieeeeh ik ook! Ik heb zin in posten met Omen! ('k ben ook Zira btw) *Wijst naar naam* had ik al door xD
Ik heb sowieso nu veel zin om te posten en het liefst ook met Battle Ik heb een Riverclan kitten voor je om mee te posten? Riverkit, wow zo toepasselijk C: Al helemaal omdat hij straks naar Windclan gaat - logica Dan heeft Battle nog eens een horde kittens om zich heen hangen xD Maar hij zal kittens wel eerder lichtjes vertrouwen dan elk ander xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:06 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- topics
ik wil topics voor Battle!!! Iemand nog meeeer? je kan weer posten bij Sparrow c: Net gedaan xD
MAAR IK WIL MEEEEEER nu kan je weer posten Xd |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:07 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- topics
ik wil topics voor Battle!!! Iemand nog meeeer? je kan weer posten bij Sparrow c: Net gedaan xD
MAAR IK WIL MEEEEEER nu kan je weer posten Xd Ik ga al aan de slag voor ik eindelijk eens wat ga eten xD |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:07 | |
| - Battlepaw schreef:
- Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Omen schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
- Battlepaw schreef:
- Zira schreef:
Ik heb sowieso nu veel zin om te posten en het liefst ook met Battle Ik heb een Riverclan kitten voor je om mee te posten? Riverkit, wow zo toepasselijk C: Al helemaal omdat hij straks naar Windclan gaat - logica Dan heeft Battle nog eens een horde kittens om zich heen hangen xD Maar hij zal kittens wel eerder lichtjes vertrouwen dan elk ander xD Okay maak jij een topic? C: |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:08 | |
| Zucht* een weekend naar groningen Dx ga jullie missen~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:09 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sparrowkit schreef:
- Battlepaw schreef:
- topics
MAAR IK WIL MEEEEEER nu kan je weer posten Xd Ik ga al aan de slag voor ik eindelijk eens wat ga eten xD alvast smakelijk ^o^ |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:10 | |
| @Lois Ik ga aan de slag xD voor beide dan maar (a)
@Hanna Thanks, heb nu ook pas trek xD |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:16 | |
| Derp, ik wil tumblr doorzoeken voor de ship die ik sinds gisteravond ship thanks to Tumblr, maar ik moet nu per se bij mijn ouders blijven zitten en ik voel me een beetje oncomfortabel bij het zoeken van shipping pics als mijn ouders er bij zijn :/ Vooral omdat het een gayship is... |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:23 | |
| Omg xD Arme Battle gaat een hartaanval krijgen xD |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 dec 2014 - 21:28 | |
| somehow i love this char so mush <3 x3 |