|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:03 | |
| Wauw... Mijn neus, keel en oorarts is geweldig. Hij moet me verdoven met een soort vloeistof, brengt hij er per ongeluk teveel aan in mijn neus, liep alles natuurlijk eruit en nu is mijn mond verdoofd... Hij heel koeltjes; Ja... Het kan zijn dat je je mond ook verdoofd zal zijn... Wahahaha... Ik ben nog nooit verdoofd geweest xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:05 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Wauw... Mijn neus, keel en oorarts is geweldig. Hij moet me verdoven met een soort vloeistof, brengt hij er per ongeluk teveel aan in mijn neus, liep alles natuurlijk eruit en nu is mijn mond verdoofd... Hij heel koeltjes; Ja... Het kan zijn dat je je mond ook verdoofd zal zijn...
Wahahaha... Ik ben nog nooit verdoofd geweest xD Lol dat is echt grappig ^^ Ga fietsen dat is echt geweldig met een verdooft gezicht! Mijn mond is twee keer verdoofd geweest omdat ze kiezen moesten trekken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:06 | |
| - Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wauw... Mijn neus, keel en oorarts is geweldig. Hij moet me verdoven met een soort vloeistof, brengt hij er per ongeluk teveel aan in mijn neus, liep alles natuurlijk eruit en nu is mijn mond verdoofd... Hij heel koeltjes; Ja... Het kan zijn dat je je mond ook verdoofd zal zijn...
Wahahaha... Ik ben nog nooit verdoofd geweest xD Lol dat is echt grappig ^^ Ga fietsen dat is echt geweldig met een verdooft gezicht! Mijn mond is twee keer verdoofd geweest omdat ze kiezen moesten trekken.
Het was like de eerste keer dat ik naar een ziekenhuis voor mezelf :'D Ik was bang xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:07 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Wahahaha... Ik ben nog nooit verdoofd geweest xD Lol dat is echt grappig ^^ Ga fietsen dat is echt geweldig met een verdooft gezicht! Mijn mond is twee keer verdoofd geweest omdat ze kiezen moesten trekken.
Het was like de eerste keer dat ik naar een ziekenhuis voor mezelf :'D Ik was bang xD Ik ben nog nooit in het ziekenhuis geweest voor mezelf, bij mij was het gewoon bij de tandarts X'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:08 | |
| - Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Het was like de eerste keer dat ik naar een ziekenhuis voor mezelf :'D Ik was bang xD Ik ben nog nooit in het ziekenhuis geweest voor mezelf, bij mij was het gewoon bij de tandarts X'D Hahahahaha, ik was sinds begin vorig jaar nog nooit naar een arst geweest, wel tandarts xD Yeah, mijn ouders sturen me niet snel naar de dokter, tenzij het moet van de gezondheiddinges x'D Wat zijn ze toch zo'n goede, verantwoordelijk ouders *sigh* :') |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:10 | |
| - Lurkingpaw schreef:
Wahahaha... Ik ben nog nooit verdoofd geweest xD Ik heb echt haat aan verdovingen nadat mn verstandskiezen zijn getrokken. Gewoon het gevoel dat de helft van je mond niet mee werkt. *Huivert* Nooit meer :') |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:11 | |
| Ghehe, ik vind verdovingen ewl grappig. Maar pas op voor je tong. Als je erin bijt voel je het ook niet echt;x; |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:11 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Het was like de eerste keer dat ik naar een ziekenhuis voor mezelf :'D Ik was bang xD Ik ben nog nooit in het ziekenhuis geweest voor mezelf, bij mij was het gewoon bij de tandarts X'D Hahahahaha, ik was sinds begin vorig jaar nog nooit naar een arst geweest, wel tandarts xD Yeah, mijn ouders sturen me niet snel naar de dokter, tenzij het moet van de gezondheiddinges x'D Wat zijn ze toch zo'n goede, verantwoordelijk ouders *sigh* :') Ik ga eens in de zoveel tijd wel eens een keer omdat ik heel ziek ben of omdat er gewoon weer eens iets vaags aan de hand is. Like de vorige keer {half jaar geleden vgm} gingen we omdat mijn handen altijd ijs en dan ook echt ijs koud zijn. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:12 | |
| mijn mond moest ook eens verdoofd wodern bij de tandarts, dat was echt weird :'3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:14 | |
| Je hele gezicht voelt dan opgezwollen hea
Derp m'n lippen gaan steeds kapot en nu proef ik weer bloed... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:15 | |
| Hahahaha, maar het was geen prik, maar een soort vloeistof. En het tintelde zo raar en het voelde echt raar xD Nu doet mn neus pijn, ik heb het namelijk toe laten branden :') Hopelijk krijg ik vannacht duizend bloedneuzen hierdoor xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:16 | |
| Ik heb nog nooit een bloedneus gehad ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Ik heb nog nooit een bloedneus gehad ;3
Ik teveel, en de laatste tijd gaf ik iedere keer over als ik er had... Hahaha lol :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Je hele gezicht voelt dan opgezwollen hea
Derp m'n lippen gaan steeds kapot en nu proef ik weer bloed... ik bijt altijd op mijn lippen, dus ik weet hoe je voelt |: |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:18 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
Ik teveel, en de laatste tijd gaf ik iedere keer over als ik er had... Hahaha lol :'D Ah dat is echt vervelend... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:19 | |
| - Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
Ik teveel, en de laatste tijd gaf ik iedere keer over als ik er had... Hahaha lol :'D Ah dat is echt vervelend... Nee, het is handig, ik krijg ze als ik er nog maar aan kom, dus als ik even niet heb gestudeerd aan een toets... Tja, dan snap je al wat ik doe xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:19 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Hellhound schreef:
Ik teveel, en de laatste tijd gaf ik iedere keer over als ik er had... Hahaha lol :'D Ah dat is echt vervelend... Nee, het is handig, ik krijg ze als ik er nog maar aan kom, dus als ik even niet heb gestudeerd aan een toets... Tja, dan snap je al wat ik doe xD FACEPALM! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:32 | |
| Amg morgen ga ik naar The Hunger Games - Mockingjay part 1! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:33 | |
| |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 19:33 | |
| - Frostlake schreef:
- Amg morgen ga ik naar The Hunger Games - Mockingjay part 1!
Als alle drie kunnen ga ik nog met vriendinnen deze vakantie er ook heen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|