Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam za 3 jan 2015 - 19:34 | |
| Ik weet het ook nog niet, maar jullie hoeven geen rekening met me te houden, ik zie het nog wel ;') |
|
107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam za 3 jan 2015 - 20:43 | |
| - Zira schreef:
- Hm ik zit nog te denken (sorry) of ik meega, want ik moet dus eigenlijk naar de kerk :c
Gaat er iemand toevallig vanuit Dordt met de trein? Want ik ben echt een ramp met het openbaar vervoer.. Je rijdt via Rotterdam, dus na 2 haltes zit ik al bij je in de trein |
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam za 3 jan 2015 - 21:38 | |
| Oke zie dit super super laat! Maar morgen ben ik er! <3 Mimi (Breakindawn) Kwart voor 11 sta k op cs |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam za 3 jan 2015 - 21:56 | |
| Oke, voor de mensen die afspreken op Centraal Station Amsterdam!
We verzamelen rond 11en bij de uitgang van tram 9,26 etc. Dit is aan de kant van spoor 1 (de centum kant). Als je buiten recht naar het station gekeerd staat is dat de meest rechtse uitgang. Andersom dus binnen het station, mits je richting de kant van het centrum kijkt, de meest linkse uitgang. Dit is tevens de uitgang die aan de kant van de b sporen zit. Degenen die uit ijburg komen kunnen ook hier verzamelen als ze daar zin in hebben, laat het gewoon even weten, dat we niemand missen.
Eventueel handig: ik ga zelf ook maar naar het station en ik ben te herkennen aan mn paarse haar. |
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam ma 5 jan 2015 - 20:39 | |
| Slordig van me om het te vergeten hebben om te melden... Maar zoals jullie gemerkt hebben ben ik niet gekomen :c |
|
| Onderwerp: Re: {Minimeet} Nemo - Amsterdam | |
| |
|