Face the reality

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Face the reality

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Face the reality   Face the reality Icon_minitimema 22 dec 2014 - 11:53

Het ware donkere dagen geworden. De bomen waren kaal en het werd met de dag kouder, het was wel duidelijk dat er een nieuw seizoen aan zat te komen. Tevens was er ook maar weinig prooi te vinden, het scheelde dat Fawnstep een redelijk goede jager was en dus meestal nog wel wat mee wist te nemen naar het kamp. De middag was nu halverwege en ze had nog niks gevangen, maar dat zou nog wel komen. Nu was ze stil blijven staan omdat ze een geur rook, een geur van een kat waar ze ondanks alles een lichte angst voor had ontwikkeld: Ashdrizzle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimema 22 dec 2014 - 22:04

Hij had het van zich afgeschud. De grijze apprentice was redelijk snel uit het zicht verdwenen, maar als ze wilde nadenken, dan deed ze dat maar, zijn plicht als mentor kwam toch wel weer bovendrijven, dus ooit zou hij wel weer in Slatepaw's leven moeten opduiken en dat wist ze zelf ook wel. Met een zachte tred had hij een pad de andere kant op uitgezocht en spitste zijn gestreepte oren, maar hoorde ook geen enkel teken van prooidieren. De warrior vloekte zacht in zichzelf en schudde zijn kop, tot hij plots iets hoorde en instinctief zijn kop ophief en een flits van een zwarte vacht verscheen in zijn zicht. Slechts zijn staartpuntje bewoog al geïrriteerd. Innerghost en Fawnstep hadden beide dezelfde soort vacht en beide katten konden hem alleen in een aanzicht al tot op het bot irriteren. Toch schonk de kater weinig aandacht aan de schim en liep hij verder, alsof hij niets had gezien.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimema 22 dec 2014 - 22:56

De poes besloot dat haar angsten aan de kant gezet moesten worden. Ze moest niet meer bang zijn voor Ashdrizzle, Nightspark of wie dan ook. Ze moest leven, er zijn voor haar dochters en nestgenoten en loyaal blijven aan de clan. Zichzelf op de laatste plek zetten, dat was wat een echte warrior zou doen. Dat was wat haar moeder zou doen, toch? De zwarte kattin keek recht voor zich uit toen ze de sterke geur van Ashdrizzle rook. De kater had haar ook opgemerkt, dat kon ze zien aan zijn staartpunt die wat geïrriteerd bewoog. Als dat aan de hand was wist ze zéker dat ze niet langer onopgemerkt was, maar toch liep de kater koppig door en gunde haar geen blik waardig. Hij droeg de geur van Slatepaw met zich mee, maar deze was nergens te bekennen. De poes voelde de spanning in de lucht hangen, maar versperde hem toen half de weg. "Waar is Slatepaw?" mauwde ze toen op een kalme toon en keek naar de kater.
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:33

Zo had hij een paar passen kunnen doen, voordat de poes zelf hem half de weg blokkeerde. Met een koude blik keek hij haar aan, nog altijd wel iets boven haar uit torende en zeker niet bang om ook maar in de buurt te komen. "Waar is Slatepaw?" Vroeg ze en in zijn kop rolde hij met zijn ogen. Oh wat hing ze weer de beschermende moeder uit, hoe kon ze die rol zo lang volhouden? "Naar het kamp." Antwoordde de kater luchtig.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 16:54

De spanning was om te snijden. Ze voelde hoe haar hart als een idioot tekeer ging, met twee verschillende redenen. "Naar het kamp." De poes keek de kater aan in zijn ijsblauwe ogen en knikte alleen maar. Misschien moest ze stoppen met de overbezorgde moeder spelen, stoppen met dit alles. Maar zoals altijd kwamen de verkeerde woorden op het verkeerde moment uit haar mond vallen. "Ashdrizzle.. waarom? Waarom kunnen we niet normaal met elkaar omgaan?" mauwde de poes toen plots, het gesprek over een andere boeg gooiend. "Je hebt zelf gezegd dat je alles wilde doen voor de kittens, maar nu maken we ze kapot.. zie je dat niet?"
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 11:11

Zijn oogleden gleden weer wat dichter naar elkaar toe, toen de warrior weer begon met spreken. "Ashdrizzle.. waarom? Waarom kunnen we niet normaal met elkaar omgaan?" Dit keer rolde hij echt met zijn ogen. Waarom kon ze er niet over op houden? Hij werd er echt helemaal gek van. "Je hebt zelf gezegd dat je alles wilde doen voor de kittens, maar nu maken we ze kapot.. zie je dat niet?" Een wat vurige blik werd nu op Fawnstep gericht. "Oh daar is ze weer met haar alwetende gedrag." Snoof hij. "Ik ga niet meer alsof doen. Dat ik het gelukkige paar ben met jou, want dan lieg ik keihard tegen ze." Zijn bovenlip kwam wat omhoog. "Dat jij ze nou in een waan wil laten." Zijn grijze oortjes bewogen wat meer naar achteren toe en hij spande zijn spieren aan. "Maar helaas, Fawnstep, Slatepaw weet nu dat wij nooit het gelukkige paar zijn geweest. Dat wij nooit liefde hebben gekend, oh sorry, jij blijkbaar wel." Siste hij.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 11:48

De zwarte kattin keek hem stil aan, wachtend op reactie. "Oh daar is ze weer met haar alwetende gedrag," snoof de kater toen. "Ik ga niet meer alsof doen. Dat ik het gelukkige paar ben met jou, want dan lieg ik keihard tegen ze." De onderlip van de grijze kater rolde wat omhoog en de poes kneep haar ogen samen. "Dat jij ze nou in een waan wil laten." Nu vonden ook haar oren een weg naar achteren, plat op haar kopje. "Maar helaas, Fawnstep, Slatepaw weet nu dat wij nooit het gelukkige paar zijn geweest. Dat wij nooit liefde hebben gekend, oh sorry, jij blijkbaar wel." Dit keer was het haar beurt om te spreken, en de tranen stonden letterlijk in haar ogen. "Denk je soms dat dit dan de manier was?" snauwde ze hem toe, echt woest wordend van binnen. "En ja. Ik wel." Haar stem trilde een beetje terwijl ze de kater aankeek. Op dit moment voelde allemaal gemengde gevoelen. En allemaal zeiden ze haar om iets anders te doen, maar welke moest ze volgen? Haar innerlijke ShadowClan kant? De bezorgde moederkant? Haar eigen hart? Ze wist het niet meer. "O-once.. A long time ago.. I loved you, Ashdrizzle," murmelde ze toen en keek hem aan. Het was de waarheid, de waarheid voor haar. "Maar ik snap niet dat iemand ooit van een monster zoals jij kan houden." Haar blik verstrakte. Nee, hij had haar al genoeg pijn gedaan, ze was er klaar mee. Helemaal. Klaar. Mee.
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:00

Hij keek de poes zonder enige emotie aan. Ze was niet eens een mede-warrior voor hem, niet meer, gewoon iemand die die rang niet eens verdiende. Ooit zou ze dat vast wel een keer begrijpen, dat ze zich niet zo groot moest gedragen. "O-once.. A long time ago.. I loved you, Ashdrizzle," Begon ze weer, maar het deed de grijze kater niets. "Maar ik snap niet dat iemand ooit van een monster zoals jij kan houden." Het was geen tijd voor grapjes, dus deed hij ook niet alsof het hem iets deed. De grijze kater lachte voor een moment. "Jij kan niet door je eigen vooroordeeltjes zien, Fawnstep." Grauwde hij, zijn houding precies hetzelfde houdende. "Ik heb al eerder gezegd dat ik helemaal klaar met je ben en de enige reden dat wij ook maar enig contact hebben, komt door de kittens. Maar verder wil ik je niet meer zien. Voor mijn part zie ik je niet eens meer als clangenoot." Grauwde hij en draaide zich met een scherpe bocht om. "Laat mij maar met gerust met je gejank, ik heb betere dingen te doen. Oh en een partner, waar ik wel van houd."
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:08

"Jij kan niet door je eigen vooroordeeltjes zien, Fawnstep." De poes keek hem enkel aan. "Ik heb al eerder gezegd dat ik helemaal klaar met je ben en de enige reden dat wij ook maar enig contact hebben, komt door de kittens. Maar verder wil ik je niet meer zien. Voor mijn part zie ik je niet eens meer als clangenoot." De poes snoof kort, hij moest niet komen met dit soort kleine kitten taal. Kinderachtig, dat was het vooral. "Laat mij maar met gerust met je gejank, ik heb betere dingen te doen. Oh en een partner, waar ik wel van houd." De kater had zich omgedraaid, duidelijk makende dat hij haar niet meer wilde zien. "Mij best, rat. Alsof jij je rang zo waart bent." Ze wist niet hoe ze die woorden over haar lippen had gekregen, maar ze waren er nu eenmaal gekomen. Met een lichte uitdaging in haar ogen keek ze naar de kater, die nog altijd omgedraaid stond.
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:19

De kater verzette al een paar passen vanaf de bron van al die stank af en gunde haar niet eens een blik over zijn schouder toen ze hem nog iets nariep. De grijze kater snoof. "Het beste waar je mee op kan komen?" Grijnsde hij in zichzelf. "Ga maar uithuilen bij die kittypet moeder van je." Snoof hij toen en vervolgde zijn pad weer. Het maakte hem niet uit waar hij naar toe zou gaan, zolang hij maar weg was bij dat mormel daar.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:21

"Het beste waar je mee op kan komen?" Het deed haar niet echt wat, die woorden. "Ga maar uithuilen bij die kittypet moeder van je." Nu zat hij fout, nu had hij iets geraakt waar niemand aan kwam. Voor ze het wist had ze zich afgezet van de grond, sprong ze op zijn rug en plantte haar scherpe klauwen in zijn nek. "Niemand praat zo over mijn moeder!" siste ze woedend.
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:31

Hij voelde een soort trilling in de grond en schoot iets naar voren, wat goed was, anders hadden er nu klauwen in zijn nek gezeten en was hij er geweest. Woest liet hij zich met zo'n snelheid op zijn zij vallen, dat hij sowieso zelf een klap voelde, maar dat dat rotbeest op zijn rug het ook niet aan zou zien komen. Vervolgens rolde hij zich op zijn andere zij, waarbij hij met pijn wat vacht uit zijn rug getrokken voelde worden door de klauwen van Fawnstep en gaf hij een flinke klap met uitgeslagen nagels in de richting van het zwarte mormel.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:36

De kater hoorde haar aankomen en rolde toen op zijn zij. De poes kreeg voor een paar seconden geen lucht meer omdat de adem uit haar longen werd geperst, maar wist zich redelijk snel weer te herpakken. Niet snel genoeg om de klauw van Ashdrizzle te ontwijken die haar recht in haar gezicht raakte, en zo dus ook een paar diepe wonden achterliep die schuin over haar gezicht heen liepen. Ze proefde de ijzeren smaak van bloed in haar mond druppen vanuit haar opengehaalde neusje. Een grom verliet haar mond en dit keer was het haar beurt om een van de klauwen los te haken uit zijn vacht, wat plukjes haar meenemend, en uit te halen richting zijn rattenkop.
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:40

Een diepe grom verliet zijn keel, nadat zijn klauw licht rood was gekleurd met het bloed van Fawnstep. Hij wilde niet te heftig in gaan op het gevecht, want als Innerghost ook maar een blik zou werpen op hen, kreeg hij sowieso de schuld over zich heen. Zo ging het bij die moeder van dit.. wezen. Door de onoplettendheid kwam er een onverwachte klauw zijn kant op en werd hij op zijn kin geraakt. Met een bliksemsnelle reactie sprong hij op, richting de klauw die hem net had geraakt en probeerde hij zijn kaken te klemmen om de -nog- uitgestoken poot.
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:45

Ze raakte hem op de kin, maar dat was niet genoeg voor haar. Haar zicht werd echter wat verslechterd omdat het bloed voor haar ogen drupte, waardoor ze het meeste van de wereld nu dus in een licht rode tint zag. Ze had zichzelf niet meer in ge hand, maar dan had hij zijn vuile kop maar dicht moeten houden. Niemand beledigde haar moeder, niemand sprak zo over haar. Toen de kater zijn kaken om haar uitgestoken poot wilde klemmen voelde ze hoe zijn tanden over haar huid schraapten, maar wist haar poot nog op tijd weg te trekken om te voorkomen dat hij meer aan zou brengen dan de wonden die zijn tanden al hadden gemaakt. Voor ze het wist deed ze weer een sprong naar voren en probeerde ze hem toe te takelen met haar tanden, terwijl ze haar klauwen in zijn kop probeerde te plantten.
Roughflower
Member
Face the reality MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 19:20

Ze was er weer van tussen. Er was nog zo tegen haar gezegd niet meer zomaar het kamp uit te gaan, maar daar luisterde ze niet naar. Terwijl de jonge Apprentice zo rond liep, merkte ze verschillende dingen op. Prooi, stromend water, wind door de takken, geritsel van rotte bladeren op de grond, nog meer prooi. Echter was dat niet het enige wat ze op merkte. Een sterke geur van bloed, en het geluid van een gevecht. Meteen gingen haar oren naar achteren. Had Windclan dan toch aangevallen? Echter rook ze geen Windclan. Nee, zo rook bloed en haar ouders. Werden zij aangevallen door iets wat ze niet kende? Meteen rende ze er op af. Ze hield zich stil. Maar toen ze aankwam zag ze iets veel ergers. Fawnstep en Ashdrizzle waren met élkaar in gevecht. "Stop... Stop!" Schreeuwde ze geschrokken, haar ogen wagenwijd open, en haar staart wild heen en weer zwaaiend van angst, en misschien een vorm van woede. Waarom deden ze dit?
Ashdrizzle
Member
Face the reality 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 0:03

De vieze smaak van bloed bleef in zijn mond hangen, maar het was tenminste niet zijn bloed, nou ja, het meeste was niet zijn bloed. De poes had haar poot dus op tijd teruggetrokken en toen hij haar haar spieren zag aanspannen, dook hij door zijn poten heen en voelde nog wat nagels over zijn kop glijden, maar wel een paar tanden gevaarlijk dicht bij zijn oor dichtklappen en ja hoor, bij de tweede kreeg ze zijn oor te pakken. Als een instinctieve reactie trok hij zijn kop bij de kaken weg en voelde toen, met tranen in zijn ogen, zijn oor wat meescheuren.
De kater hoorde plots, net voordat hij zich weer in het gevecht wilde werpen, een geschreeuw. Hijgend draaide hij zijn kop naar de bron van het geluid en zag tot zijn verbazing Roughpaw daar staan. Woede golfde nog door zijn lichaam, dus helder na denken deed hij niet, maar het warme bloed dat langs zijn wang liep deed hem niet verder vechten. Nors keek hij neer op de jonge apprentice en ijs, maar dan ook echt ijs, koud keek hij naar de poes die hem zojuist had aangevallen. "Ik ga naar het kamp." Zei hij algemeen en draaide zich om. Als Fawnstep nu nog het lef had om hem aan te vallen, zou hij met een getuige genoeg materiaal hebben om haar een straf op te leggen of uit de clan te laten schoppen. Geen kittypet moeder die daar iets aan kon doen!
Fawnstep
Member
Face the reality UHsufNY
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 11:11

Helder denken deed ze niet meer, alleen woedde vulde haar kop nog. Ze voelde hoe ze een stukje oor van de gestreepte kater meetrok, maar liet dit snel uit haar bekje vallen toen ze pas voelde hoe ze er zelf aan toe was. Dikke druppels bloed dropen over haar kopje heen, half in haar bekje terecht komend. De druppels bloed kwamen niet alleen uit de strepen van haar gezichtje, maar ook haar neus was opengereten. "Stop... Stop!" De poes keek op en zag een van hun dochters staan, Roughpaw. Haar tegenstander had het gezelschap ook opgemerkt en het gevecht werd gestaakt. "Ik ga naar het kamp." De gestreepte kater verdween en liet het tweetal alleen achter. Fawnstep draaide zich om, wegdraaiend van haar dochter dus. Nog altijd was haar zicht gekleurd in een rode tint vanwege het bloed dat steeds in haar ogen drupte. Met een van haar voorpootjes probeerde ze het weg te vegen, wat er voor zorgde dat het enkel nog wat erger werd.
Roughflower
Member
Face the reality MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 14:41

Verstijfd bleef Roughpaw staan waar ze stond. Haar ouders hadden gevochten, en er was bloed. Haar vader ging weg, terug naar het kamp. Haar moeder bleef, maar draaide zich weg van haar. Roughpaw beet op haar lip en bleef even roerloos staan. Toen borrelde er woede in haar op, wat meteen naar haar kop steeg. "Je bent een sukkel!" Schreeuwde ze boos. "Jullie allebei!" Schreeuwde ze boos terwijl haar staart wild heen en weer zwaaide en ze haar nagels diep in de grond stak.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Face the reality   Face the reality Icon_minitime

Face the reality
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: