It's a bit warm here - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

It's a bit warm here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Pantherface
StarClan
It's a bit warm here - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 4 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 12:59

Pantherface waste zijn flank nu en daarna zijn staart. Eindelijk was hij klaar en hij wist dat het niet lang meer zou duren voor hij in zijn warme nest zou kruipen en zou gaan slapen. Hij keek even naar Windflame die weer gaapte, hij begreep wel dat ze aardig moe was en zelf was hij dat ook, dus hij besloot dat hij niet lang meer hier zou blijven. Hij ging even zitten en keek het kamp rond, daarna stond hij op en strekte zijn lichaam even uit. "Ik ga slapen, denk ik, want ik wil morgen nog wel wat energie over hebben." Zei hij en keek even naar Windflame. "Goedenacht." Zei hij en draaide zich om richting zijn nest, hij hoopte dat zijn poten hem nog tot zijn nest zouden blijven dragen. Het waren nu nog maar een paar stappen en eindelijk lag hij in zijn nest, hij voelde nu de vermoeidheid in zijn hele lichaam en hij keek nog even om zich heen, voor hij zijn hoofd op zijn poten legde en zijn ogen sloot, maar hij ilde nog niet in slaap vallen, iets langer opblijven moest toch nog wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
It's a bit warm here - Pagina 4 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: It's a bit warm here   It's a bit warm here - Pagina 4 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 13:18

Windflame keek even toe en ging snel haar staart even wassen. Ze zag hoe Pantherface ging zitten en keek even naar hem. ''Ik ga slapen, denk ik, want ik wil morgen nog wel wat energie over hebben." Zei Pantherface toen. ''Goedenacht.'' Ze knikte even. '' Goedennacht'' Murmelde de poes terug. en bleef zelf even zitten. Toen stond ze zelf ook op en wankelde weer. Ze was echt doodop. Langzaam jokte ze dan ook maar naar de Warriors den en liep zo stevig mogelijk naar binnen. Ze zag dat naast Pantherface nog een nest vrij was, dat was altijd zo. Ze keek naar haar oude nest ergens ver in de hoek. Even twijfelde ze maar stapte toen zachtjes naar het nest naast Pantherface. Zo stil mogelijk schraapte ze het mos bij elkaar. Even ging ze liggen en draaide een paar keer tot het lekker lag. Daarna kulde ze zich volledig op. Haar vacht raakte zonder dat ze het doorhad die van Pantherface en al heel snel sliep de jonge poes. Het was zoals altijd een droomloze slaap
Terug naar boven Ga naar beneden

It's a bit warm here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: