Pantherface waste zijn flank nu en daarna zijn staart. Eindelijk was hij klaar en hij wist dat het niet lang meer zou duren voor hij in zijn warme nest zou kruipen en zou gaan slapen. Hij keek even naar Windflame die weer gaapte, hij begreep wel dat ze aardig moe was en zelf was hij dat ook, dus hij besloot dat hij niet lang meer hier zou blijven. Hij ging even zitten en keek het kamp rond, daarna stond hij op en strekte zijn lichaam even uit. "Ik ga slapen, denk ik, want ik wil morgen nog wel wat energie over hebben." Zei hij en keek even naar Windflame. "Goedenacht." Zei hij en draaide zich om richting zijn nest, hij hoopte dat zijn poten hem nog tot zijn nest zouden blijven dragen. Het waren nu nog maar een paar stappen en eindelijk lag hij in zijn nest, hij voelde nu de vermoeidheid in zijn hele lichaam en hij keek nog even om zich heen, voor hij zijn hoofd op zijn poten legde en zijn ogen sloot, maar hij ilde nog niet in slaap vallen, iets langer opblijven moest toch nog wel lukken.