Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:20

Oef nu al weer wakker, strakjes naar de Primark c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:32

Early morning is early.

Het water wordt voor 24 uur afgesloten in de wijk, dus als ik wilde douchen, moest ik dat voor 9 uur doen. En aangezien ik nogal paranoia ben over niet-douchen, heb ik mezelf net maar uit m'n bed getrokken.

Primark is leuk! Waar ga je?
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:34

Hahaha, nou, douche lekker dan!

Naar Rotterdam, maar t is niet zeker of ik ga want mn zus heeft hoofdpijn..
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:36

Haha, ik ga zo ook naar Rotterdam! Eerst shoppen met la moeder, en daarna naar een voorstelling met t hele gezin Smile

Maarreh,, das wel balen :/ Zeg dat ze er even een aspirientje instopt, en geef haar een kopje thee. Misschien is t gewoon hoofdpijn omdat t zo vroeg is?
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:43

Oeh misschien komen we elkaar tegen!

Ze heeft net twee pillen genomen, maar volgens mij was het wel echte hoofdpijn zeg maar :c nou ja, hopelijk voor m'n zus en mij gaat het gewoon weer over!
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:45

*freaks out* ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x
.Silentpaw
Member
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 8:57

mornin c:
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:12

goodmorning c:
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:13

Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:13

Venus schreef:
Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:15

Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?

ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:17

Venus schreef:
what's wrong?

ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x
ik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:19

Owlflight schreef:
Venus schreef:
what's wrong?

ik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3

*Hugs* ohh ik heb een super idee ! laten we samen naar een hotel gaan en onze ouders moeten er dan voor betalen  Twisted Evil Twisted Evil *evil laugh*
.Silentpaw
Member
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:21

Owlflight schreef:
Venus schreef:
what's wrong?

Ik heb dat eens gehad om iets van zes uur 's ochtends, ze waren voor mijn raam of zo met enorme metalen buizen bezig en die buizen raakten elkaar nog wel eens en dat maakt dan zo'n vervelend geluid .-.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:22

Venus schreef:
Owlflight schreef:
Venus schreef:
what's wrong?

*Hugs* ohh ik heb een super idee ! laten we samen naar een hotel gaan en onze ouders moeten er dan voor betalen  Twisted Evil Twisted Evil *evil laugh*

fantastish idee :'3
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:22

Owlflight schreef:Venus schreef:Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?

ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.xik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3

Ik heb dat eens gehad om iets van zes uur 's ochtends, ze waren voor mijn raam of zo met enorme metalen buizen bezig en die buizen raakten elkaar nog wel eens en dat maakt dan zo'n vervelend geluid .-.

Dat hadden ze bij ons ook een keer x.x
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:46

In de vakantie bezig met school... xD
Lang leve een achterstand ;-;
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:49

Owlflight schreef:
Venus schreef:
Owlflight schreef:
Venus schreef:
what's wrong?

Ik woon op IJburg, en daar zijn ze voortdurend aan het heien, dat is ook zwaar irritant -,-
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:51

Owlflight schreef:Venus schreef:Owlflight schreef:Venus schreef:Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?

ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.xik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3
*Hugs* ohh ik heb een super idee ! laten we samen naar een hotel gaan en onze ouders moeten er dan voor betalen  Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_twisted Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_twisted *evil laugh*

Ik woon op IJburg, en daar zijn ze voortdurend aan het heien, dat is ook zwaar irritant -,-

Ugh sterkte mied! Smile ik woon in utrecht er dicht bij de stad en zo alls jullie weten zijn bouwvakers altijd bezig in de stad x.x
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:53

Venus schreef:
Owlflight schreef:Venus schreef:Owlflight schreef:Venus schreef:Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?

*Hugs* ohh ik heb een super idee ! laten we samen naar een hotel gaan en onze ouders moeten er dan voor betalen  Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_twisted Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_twisted *evil laugh*

Ugh sterkte mied! Smile  ik woon in utrecht er dicht bij de stad en zo alls jullie weten zijn bouwvakers altijd bezig in de stad x.x

ik woon in een boerengat, maar aangezien we bij ons thuis de laatste tijd nogal veel bezig zijn met vebouwingen...xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: