|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:20 | |
| Oef nu al weer wakker, strakjes naar de Primark c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:32 | |
| Early morning is early.
Het water wordt voor 24 uur afgesloten in de wijk, dus als ik wilde douchen, moest ik dat voor 9 uur doen. En aangezien ik nogal paranoia ben over niet-douchen, heb ik mezelf net maar uit m'n bed getrokken.
Primark is leuk! Waar ga je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:34 | |
| Hahaha, nou, douche lekker dan!
Naar Rotterdam, maar t is niet zeker of ik ga want mn zus heeft hoofdpijn.. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:36 | |
| Haha, ik ga zo ook naar Rotterdam! Eerst shoppen met la moeder, en daarna naar een voorstelling met t hele gezin Maarreh,, das wel balen :/ Zeg dat ze er even een aspirientje instopt, en geef haar een kopje thee. Misschien is t gewoon hoofdpijn omdat t zo vroeg is? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:43 | |
| Oeh misschien komen we elkaar tegen!
Ze heeft net twee pillen genomen, maar volgens mij was het wel echte hoofdpijn zeg maar :c nou ja, hopelijk voor m'n zus en mij gaat het gewoon weer over! |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:45 | |
| *freaks out* ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 8:57 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:12 | |
| |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:13 | |
| - Venus schreef:
- Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong? |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:15 | |
| Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx what's wrong?
ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:17 | |
| - Venus schreef:
- Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx
what's wrong?
ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x ik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3 |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:19 | |
| - Owlflight schreef:
- Venus schreef:
what's wrong?
ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x ik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3 *Hugs* ohh ik heb een super idee ! laten we samen naar een hotel gaan en onze ouders moeten er dan voor betalen *evil laugh* |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:21 | |
| - Owlflight schreef:
- Venus schreef:
what's wrong?
ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.x ik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3 Ik heb dat eens gehad om iets van zes uur 's ochtends, ze waren voor mijn raam of zo met enorme metalen buizen bezig en die buizen raakten elkaar nog wel eens en dat maakt dan zo'n vervelend geluid .-. |
|
| |
| |
| |
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:22 | |
| Owlflight schreef:Venus schreef:Venus schreef:Ugh ik ben Zo BOOS Dxxx what's wrong?
ik ben om iets van half 8 uit mijn heerlijke slaap wakker gemaakt door een drilboor nou ik kijk uit mijn raam en raad eens... Ze zijn weer eens met de weg bezig vlak bij mijn slaapkamer ugh Dx moet ik weer Op de banks gaan slapen nou lekker dan X.xik ken het gevoel, ben eens wakker gemaakt om 7 u door mijn vader die met weet ik veel wat voor machines bezig was in de garage, en niemand kon er door slapen :'3 Ik heb dat eens gehad om iets van zes uur 's ochtends, ze waren voor mijn raam of zo met enorme metalen buizen bezig en die buizen raakten elkaar nog wel eens en dat maakt dan zo'n vervelend geluid .-.
Dat hadden ze bij ons ook een keer x.x |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 dec 2014 - 9:46 | |
| In de vakantie bezig met school... xD Lang leve een achterstand ;-; |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| |