We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:20
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Ik heb een awsome idee maar het mag niet >.<
Tell me? ;3
Gewoon een nestje met allemaal dierlijke voorvoegsels en die er ook op lijken en dan een kit met een zwak dier als voorvoegsel of gewoon iets als Snowkit xD Lijkt me heel leuk op de een of andere manier xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:21
Owlflight schreef:
Ivypaw. schreef:
Okay wie kan me helpen voor m'n fanfiction? Ik heb een hele lijst prefixes nodig (A) (voorvoegsels dus)
ik wil wel helpen c: *gaat lijst maken*
Bee Squirrel Dusk Owl Bark Desert Blue Night Dawn Chestnut Peanut Buzzard Crystal Dawn Hidden Fawn Shade Hail Flower Duck Black Silver Green Kestrel Smoke White Snow Ice Bat Mist Lost Lily Wolf Fox Pale Minnow Deer Spider Rose Tiger Bright Silent Bumble
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:22
Acefray schreef:
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Tell me? ;3
Gewoon een nestje met allemaal dierlijke voorvoegsels en die er ook op lijken en dan een kit met een zwak dier als voorvoegsel of gewoon iets als Snowkit xD Lijkt me heel leuk op de een of andere manier xD
hoezo mag dat niet?
dat heeft hayden ook toen haar kits waren geboren allemaal naar vachtkleur en dan een mossykit xD
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:23
Bloodheart schreef:
Acefray schreef:
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Tell me? ;3
hoezo mag dat niet?
dat heeft hayden ook toen haar kits waren geboren allemaal naar vachtkleur en dan een mossykit xD
Van mezelf xD Ik heb al niks spannends te doen met mijn chars die ik nu heb x)
Dustrise
Member
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:24
Bloodheart schreef:
Acefray schreef:
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Tell me? ;3
hoezo mag dat niet?
Haha klinkt grappig James xD Alleen zou ik me er niet voor aanmelden behalve als het echt een koppel is waar ik van hou ;3; <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:25
Acefray schreef:
Bloodheart schreef:
Acefray schreef:
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Tell me? ;3
hoezo mag dat niet?
oooh zooo xD mm balen
---- iemand neem plz de warrior naam Foxylady anders heb ik een probleem ;-;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:28
Shiverpaw schreef:
Acefray schreef:
Bloodheart schreef:
Acefray schreef:
Dustkit schreef:
Acefray schreef:
Tell me? ;3
hoezo mag dat niet?
oooh zooo xD mm balen
---- iemand neem plz de warrior naam Foxylady anders heb ik een probleem ;-;
--- even de code pakken die ik mocht gebruiken
Linn, daarom ook xD
Ik ga even tekenen >.< hondenpootjes op maat en al. Pfff wens me succes xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 14:34
Ivypaw. schreef:
Thx mensen voor de naamlijstjes :'3 Meer mag altijd hehe (A)
sorry als ik in herhaling val XD Snake Oak Apple Red Scarlet Gale Crane Cold Katniss Willow Rabbit Raven Berry Mud Moon Ash Stone Patch Wood Tree Warm Shrew Running Bird Mouse Shiver Quiver Quick Vole Dark Mossy Misty Dust Violet Tall Talk Plume Feather Gold