|
|
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:25 | |
| @Hanna; Geen idee, maar het rekt de pagina uit ^^" |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:27 | |
| - Sparrowpaw schreef:
- Flashpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Ik luister kerstliedjes.. zonder reden.. x3
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, gaan we anders verder met dat idee van dat Thunderpath en Sparrow? ^^ First moet hij z'n reis naar StarClan maken ;D Dan kunnen we dat doen (A)
Amg Sparrow is cute met z'n kerstmuts <3 Ja dacht ik ook al ^^ Wat word zn naam eig? :3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:27 | |
| |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:28 | |
| Lekker simpel~ Ik wil Flash warrior maken... Hm, maar ik vraag me af of dat niet te vroeg is :'3 |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:28 | |
| Ik wil weer eens zwaar drama too ;-; Ik moet echt een crush gaan zoeken voor Floodpaw en voor Wander misschien ook :3 |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:30 | |
| Het laatste plaatje is bezet door Northerndancer als ik me niet vergis, Hanna ^^
Oeps dp xd
Laatst aangepast door Joltkit op ma 22 dec 2014 - 12:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:30 | |
| Venus <33
Ik wil zo graag met haar posten >.< |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:31 | |
| Ik heb al drama~ Lion die zwaar sad is omdat haar partner is overleden terwijl 1 van der kittens het niet wilt geloven xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:31 | |
| Ik heb zin in med cat ace :3
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:32 | |
| - Acefray schreef:
- Ik heb zin in med cat ace :3
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD *sound of running softly sobbing* |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:33 | |
| - Lionbeat schreef:
- Ik heb al drama~ Lion die zwaar sad is omdat haar partner is overleden terwijl 1 van der kittens het niet wilt geloven xD
En de ander struikelt lekker over zijn lichaam... yeah, aparte familie :'3 Med cat ace zal zoveel drama brengen xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:35 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Acefray schreef:
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD *sound of running softly sobbing* Poor Running D: Bo, I know xD Ace gaat heel chaggie zijn omdat hij gewoon een daddy wilt zijn en niet andere helpen x') |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| - Acefray schreef:
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD Je hebt d'r net! xD Ik wil best helpen verzinnen hoor, maar zo creatief ben ik nou ook weer niet cx |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Haaii allemaal <3 ! Ik was dit weekend in Antwerpen, maar zal vandaag alles weer bij gaan posten. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| - Acefray schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Acefray schreef:
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD *sound of running softly sobbing* Poor Running D:
Bo, I know xD Ace gaat heel chaggie zijn omdat hij gewoon een daddy wilt zijn en niet andere helpen x') Dawh poor Ace D: |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:36 | |
| Lurk gaat zo hard zitten janken xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:36 | |
| - Acefray schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Acefray schreef:
Iemand een idee voor Pale drama? Dat meisje is nu te saai xD *sound of running softly sobbing* Poor Running D:
Bo, I know xD Ace gaat heel chaggie zijn omdat hij gewoon een daddy wilt zijn en niet andere helpen x') Maar ik heb wel al super veel inspiratie voor dat moment :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:38 | |
| Evy, daarom xD Eerst gaat ze haar oogjes openen en die gelijk weer dicht doen omdat ze gelijk alles onthoud wat ze ziet. Dan een paar topics nachtmerries en dan wil ik drama waardoor ze haar oogjes weer opend xD
Ik ook c: Vooral omdat hij wel blij is dat hij echt ergens goed in is xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:39 | |
| - Flashpaw schreef:
- Lionbeat schreef:
- Ik heb al drama~ Lion die zwaar sad is omdat haar partner is overleden terwijl 1 van der kittens het niet wilt geloven xD
En de ander struikelt lekker over zijn lichaam... yeah, aparte familie :'3
Med cat ace zal zoveel drama brengen xD Yep, hele aparte familie xD |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 dec 2014 - 12:40 | |
| - Acefray schreef:
- Evy, daarom xD Eerst gaat ze haar oogjes openen en die gelijk weer dicht doen omdat ze gelijk alles onthoud wat ze ziet. Dan een paar topics nachtmerries en dan wil ik drama waardoor ze haar oogjes weer opend xD
Ik ook c: Vooral omdat hij wel blij is dat hij echt ergens goed in is xD Misschien kan ze blindelings het kamp uit schuifelen en dan aangeallen worden door een egel :3 Of juist dat er een lieve male kitten is die zegt dat ze haar ogen open moet doen omdat de wereld zo mooi is <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|