|
|
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:22 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Honeypaw. schreef:
- Hey hey hey, Daan. Wat zou er gebeuren als Wolfsbane hem zijn naam geeft? :'D
Well.. Hewilldie ;-; Wolfsbane is.. just.. Dan moet hij wel overlijden op dezelfde dag dat Brindle verdwenen is (dit is 's morgens) want Sparrow zal diezelfde avond nog naar de Maansteen gaan.
Trouwens, is er iemand (of twee) die met hem mee wil gaan en meteen actief door kunnen posten? Hij kan zichzelf niet verdedigen en tsja hij is de enige med. cat voor WindClan nu (A) Well warriors btw. What if Wolfsbane goes with him, dies on the journey and gives him his name? :'D |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:23 | |
| - Stormpaw, schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Honeypaw. schreef:
Well.. Hewilldie ;-; Wolfsbane is.. just.. Dan moet hij wel overlijden op dezelfde dag dat Brindle verdwenen is (dit is 's morgens) want Sparrow zal diezelfde avond nog naar de Maansteen gaan.
Trouwens, is er iemand (of twee) die met hem mee wil gaan en meteen actief door kunnen posten? Hij kan zichzelf niet verdedigen en tsja hij is de enige med. cat voor WindClan nu (A) Well warriors btw. What if Wolfsbane goes with him, dies on the journey and gives him his name? :'D Amg x] That will break his little heart en dan wordt hij een ijzige persoonlijkheid o.o Accepted <3 Dan doen we alleen Wolfsbane en Sparrow wel, kan hij zelf ook nog eens het lichaam de hele weg terug dragen o.O |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:24 | |
| Sorry Assie als ik zo zeur. Ik kan haar soms echt niet uitstaan... |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:24 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Stormpaw, schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Honeypaw. schreef:
Trouwens, is er iemand (of twee) die met hem mee wil gaan en meteen actief door kunnen posten? Hij kan zichzelf niet verdedigen en tsja hij is de enige med. cat voor WindClan nu (A) Well warriors btw. What if Wolfsbane goes with him, dies on the journey and gives him his name? :'D Amg x] That will break his little heart en dan wordt hij een ijzige persoonlijkheid o.o Accepted <3 Dan doen we alleen Wolfsbane en Sparrow wel, kan hij zelf ook nog eens het lichaam de hele weg terug dragen o.O Kijk en dat gebeurd er dus als ik zin heb in een drama topic x'D I need more of those :') |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:25 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Stormpaw, schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Honeypaw. schreef:
Trouwens, is er iemand (of twee) die met hem mee wil gaan en meteen actief door kunnen posten? Hij kan zichzelf niet verdedigen en tsja hij is de enige med. cat voor WindClan nu (A) Well warriors btw. What if Wolfsbane goes with him, dies on the journey and gives him his name? :'D Amg x] That will break his little heart en dan wordt hij een ijzige persoonlijkheid o.o Accepted <3 Dan doen we alleen Wolfsbane en Sparrow wel, kan hij zelf ook nog eens het lichaam de hele weg terug dragen o.O Everstar wil ook wel meegaan ^^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Aww, wat schattig, is de shadowclan nu alweer roze? Het trekt ze wel aan he? x'd |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| *Hugs Wolfsbane*
Goodbye good old boy <3 I've loved you <3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:26 | |
| - Stormpaw, schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Stormpaw, schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Honeypaw. schreef:
Trouwens, is er iemand (of twee) die met hem mee wil gaan en meteen actief door kunnen posten? Hij kan zichzelf niet verdedigen en tsja hij is de enige med. cat voor WindClan nu (A) Well warriors btw. What if Wolfsbane goes with him, dies on the journey and gives him his name? :'D Amg x] That will break his little heart en dan wordt hij een ijzige persoonlijkheid o.o Accepted <3 Dan doen we alleen Wolfsbane en Sparrow wel, kan hij zelf ook nog eens het lichaam de hele weg terug dragen o.O Kijk en dat gebeurd er dus als ik zin heb in een drama topic x'D I need more of those :') Ik ga straks eerst nog even pudding eten - wachten totdat mn vader het gaat pakken - dan vertrek ik naar m'n eigen kamer en ga ik nog een reactie op het topic Gone schrijven en dan open ik het eerste deel van het reistopic <3 |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:27 | |
| Ga je gang :'D Ik ga mn pc opnieuw opstarten, explore.exe broke again xD |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:27 | |
| Q ik heb plots nog een beter idee wacht ik stuur Wolf eff 'n PM! |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:28 | |
| Pfff... idk what 2 do... Dan ga ik maar iets leuks doen :'D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:30 | |
| Bezig met Secret Santa cadeautjes <3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:31 | |
| Jep Q, dat wordt echt een drama topic.. <3
Omg mijn persoon van de Secret Santa is echt moeilijk *dies* |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:31 | |
| ik moet echt een plaatje zoeken. Maar ik kan niet! Maar ik moet nu!! |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:32 | |
| Mijn SS wordt ook een hel ;w; Geen idee wat ik moet gaan maken xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:32 | |
| Shadowclan is too fab 4 u
Laatst aangepast door Icy op zo 21 dec 2014 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:33 | |
| @Q, ja maar jij kan tenminste nog mooie dingen maken x'D Ik kan eigenlijk gewoon.. niet zo veel.. x'3 |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Maar ik weet niet wat ik móet maken :c |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 dec 2014 - 20:34 | |
| Jepz Q ik dus ook niet XD Kan sws niet tekenen ofzo.. yeah.. Dan maar eens kijken of ik creatief kan worden XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|