Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Secret Santa 2014 {Cadeautopic}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Squirreljuice
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 13:12

Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 2cnk0lf
Merry Christmas!
Laten we de intro skippen, want daar ben ik vreselijk in xD
So your presents (:
Misschien dat er nog meer komt ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 14:40

Merry Christmas

Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 2z85fg5

Ik had de eer om:

Nog een geweldig 2015 gewenst, Yanthe ;D

Laatst aangepast door Hazelpaw, op vr 26 dec 2014 - 15:36; in totaal 1 keer bewerkt
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 15:07

Ik had...:

Cadeautjes:
Hellhound
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 18:15

Okay let's see:

Cadeautje nummer 1:

Cadeautje nummer 2:

Cadeautje nummer 3:

Cadeautje 4:

Er komt nog meer ^^

Helaas omdat mijn oma de 24ste is overleden heb ik geen tijd gehad om mijn cadeautjes voor Secret Santa af te maken. Het spijt me echt om te moeten vragen of je nog een paar dagen zou willen wachten. Het grootste deel is al af dus als ik op de computer kan krijg je die meteen. Je krijgt alle cadeautjes voor het nieuwe jaar.

Laatst aangepast door Hellhound op za 27 dec 2014 - 19:05; in totaal 2 keer bewerkt
Winddancer
StarClan
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 19:03

Merry Christmas!

Voor iedereen, maar dit jaar vooral voor jou Denise <'3 Ik wil je eerst even zeggen hoe geweldig je bent voor je de fysieke cadeautjes krijgt ^^ Allereerst ben ik zo blij dat ik jou heb kunnen leren kennen hier op Warriorcats. Ik heb erg genoten van het -redelijk onbewuste- verhaallijntje stormy x dying. Nu zijn ze beide dood en kunnen ze Starclan op stelten zetten >3 Daarom dit eerste cadeautje, want Stormysoul moet wel fabulous blijven en met de mode meegaan, nietwaar? (a)
::
Dan, dat was Stormysoul. Natuurlijk heb je nog meer accountjes, die natuurlijk ook allemaal fabulous moeten blijven, vind je niet? Daarom heb ik eens wat dieper gedacht dan deebetekenis van de naam, en kwam ik met deze Gif-os voor Ashkit.
En dan zouden we nog bijna een ander actief accountje vergeten, maar dat zou niet erg aardig zijn, nietwaar? Daarom heb ik voor 'm een Kerstosje gemaakt, ook al is Kerstmis technisch gezien voorbij.. De sfeer mag blijven, right? (a)

Ik hoop dat je een geweldig kerstfeest had, en dat je een gelukkig 2015 tegemoet kan zien!

~Bunny
Lockfish
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Ek4Ghz4
Beertje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lockfish
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 19:17

Ik had de eer om Tessa aka Hayden te verassen =) En ik wist echt niet wat of wie jensen ackles zijn of is, maar ik heb wat opgezocht en het enige wat ik vond is een knappe man xD Dus voor jouw zal ik speciaal setjes geven, kaders ben ik heel slecht in {stelen is mijn hobby ^^} en een paar Jensen Ackles foto's. Deze post wordt constant bijgevuld met cadeautjes =)

Jensen Ackles:

Setje 1:

Setje 2:
Het spijt met dit te horen. Ik kan gerust wachten, neem je tijd.  {Hellhound}

Laatst aangepast door Lockpaw. op di 30 dec 2014 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Aurorapaw.
Member
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 19:47

Op mijn lootje stond Babs!

Tekenen kan ik niet, dus heb ik iets anders gemaakt^^

Setje:

Merry Christmas
Snowwhite
Member
Jeltje
103
Afwezig

CAT'S PROFILE
Snowwhite
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 21:14

Ik had de enorme eer om de Secret Santa te zijn van...
Van wie? Klik!:

Ik kijk echt heel erg naar je op c: Je bent de godin van dit forum en de hoofdadmin, ik was zo blij verrast toen ik jouw naam op mijn lootje zag staan :3 Ik heb mijn best gedaan op cadeautjes voor je. Je lijkt me ontzettend aardig en ik had heel veel plezier om deze cadeautjes te maken (ook al ben ik geen kei in Os'jes omdat ik geen goed programma zoals Gimp daarvoor heb of zo ^^"). Hope you like it!

Cadeau 1 (tekening):
Cadeau 2 (tekening):
Cadeau 3 (os):
Cadeau 4 (os):

Merry Christmas Wazbear :3
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 23:37

Vrolijk Kerstfeest MIMI

Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Christmas_tree_by_vale_ska-d34syiwSecret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Pixel___xmas_box_bar_by_firstfear-d4j6tr3Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Christmas_tree_by_vale_ska-d34syiwSecret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Pixel___xmas_box_bar_by_firstfear-d4j6tr3Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Christmas_tree_by_vale_ska-d34syiw

Lé Cadeau:

[ Beter later dan niet en het is nog steeds nét kerst ( 23.37 uur ), Hoop dat je blij bent met je cadeautje Smile ]
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 23:46

Merry x-mas Emma!

Ik had jou op mijn lootje staan en om eerlijk te zijn had ik geen idee wat ik kon geven maar hier is het dan, misschien dat er later nog wel meer cadeau's bij komen <3
Gift 1:
Cyber
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 12:18

Kitty Christmas everyone!

Ooh ik zou zoooo ontzettend graag voor iedereen hier een cadeautje maken, en geloof me ik heb de tijd daar echt niet voor wat me zo veel spijt geeft :'3. Maar ik wens jullie allemaal gelukkige kerstdagen en verdere feestdagen en hoop dat je toch wel minstens één cadeautje hebt gekregen van de mensen hier, van vrienden of familie waar je gelukkig mee bent.. anders kom je gewoon bij mij zagen en overstelp ik je met alle plezier met mijn cadeautjes ;D

Ik trok..:

Cadeau 1:

Cadeau 2:

Laatst aangepast door Cyber op za 27 dec 2014 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Cherish
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 12:29

Ik had Nynke getrokken!
Ik ken je niet super goed, maar ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad en dat ik je misschien nog eens tegen kom in de RPG!

Cadeau numero uno:

Later komt er wss meer. c:
Nevermind
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 12:41

Merry X-Mas
Het is al wel een dag na kerst, maar nu heb ik de spullen die ik nodig heb. Hehehe. Het persoontje dat op mijn lootje stond is erg bijzonder en daarom heb ik ook iets bijzonder gemaakt voor der c:
Op mijn lootje stond...:

Cadeau 1:

Cadeau 2:

Cadeau 3:

Meer volgt, maar dit was hetgene dat ik tot nu toe van mijn cadeau's wist te bemachtigen :'3
Blazer
Member
35
Actief
Blazer
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 15:22

MERRY CHRISTMAS

Voor iedereen natuurlijk, maar nu voor Anouk! Ik ben een beetje laat, het spijt me :c Forgive meeeeh.
Ik heb hier nu je eerste cadeau af en er komen er sws nog meer (:
Je bent niet verplicht het te gebruiken :')

Cadeaux 1:
Cadeaux 2:

Merry Christmas and a Happy new year!

xox Bo de eerste
en de beste <3 Nee geintje mezelf hou wel van je
Ashdrizzle
Member
Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 22:02

x M e r r y x C h r i s t m a s x
Ik had de grote eer om Angie te trekken met mijn lootje :3 (door gebrek aan laptop is dit nu officieel derde kerstdag c: )
Under the christmas tree--:
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 23:11

Op m'n lootje stond:

Ik had dit ideetje al een hele tijd in me gedachten voor je, maar zoals de meesten me wel kennen begin ik er pas echt fabulous laat aan :')
Nog 1 klein dingetje, eig moest het een tribal voorstellen maar dat was dus een beetje mislukt :')

Spoiler:

En dan nu natuurlijk de setjes!
Spoiler:
veel plezier ermee en nog een mooi eindejaar :'D

Laatst aangepast door Silvergale op ma 29 dec 2014 - 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Sliverpaw
Member
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 14:09

Merry Christmas
Beetje laat xD
Ik had de eer om cadeautjes te maken voor ... c:
Ziehier c:
Ik hoop dat je het leuk vindt <3
Nog fijne feestdagen c:
x
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 17:10

Op mijn lijstje stond Marijn van Brightkit. Sorry dat het cadeau wat laat komt, rond kerst heb ik nooit echt tijd gehad om iets te kunnen maken voor je en ik leek maar geen plaatjes te vinden voor Bright, gezien ik meestal alleen plaatjes vind als ik ze niet nodig heb op dat moment >-<

Anyway, ik hoop dat je ze mooi vind <3

Ik heb niet bij alle plaatjes een signature gemaakt, maar als je wilt mag je me een leuk tekstje met een plaatje(eentje van de volledige plaatjes als je wilt) doorsturen, want ik vind het ook weer zo saai om van zo'n signatures te maken zonder iets erop en omdat ik niet weet hoe snel je Bright apprentice wilt maken et cetera dacht ik dat dit het beste was zo ^-^
Volledige plaatjes:

Signatures:
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 17:16

Happy X-Mas of eigenlijk...Alvast een Happy New Year!

Op mijn lootje stond: Dani aka .Forestkit!

Sorry dat ik laat ben,ik had helaas geen bewerkingsprogamma's tot mijn beschikking,maar hier is dan je eerste kado alvast:

Forestkit:

Laatst aangepast door Silhouetteheart op ma 29 dec 2014 - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 14:00

*Vliegt voorbij, stopt even en daalt neer*
¡SPOILERS!:
Cadeautje nummero uno:
Er komt nog meer!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Cadeautopic}   Secret Santa 2014 {Cadeautopic} - Pagina 2 Icon_minitime

Secret Santa 2014 {Cadeautopic}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: