|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:29 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- DAAN
Jaaa :'3 Omg mijn aanmelding bij Running x Ace komt eindelijk op gang <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:29 | |
| Oh Nath wat naar voor je! Maar wat een lekker bekkie heeft Toby zeg! |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:31 | |
| Hii i love Cybs nieuwe ava, vind hem echt wel leuk. Plaatje was toch nog niet eerder gebruikt he? Heb het gevoel dat ik hem lang geleden al eens ergens had gezien. En ik krijg zijn naampje er niet op ;^; gimp deed het niet goed. --
but jow |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:33 | |
| - Fawnstep schreef:
- Hazelpaw, schreef:
- DAAN
Jaaa :'3
Omg mijn aanmelding bij Running x Ace komt eindelijk op gang <3 Ik had een topic voor Sparrow >D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:34 | |
| Soof, wat is het ergste wat er kan gebeuren als Ace en Shrew een topic krijgen? :') |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:34 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Fawnstep schreef:
- Hazelpaw, schreef:
- DAAN
Jaaa :'3
Omg mijn aanmelding bij Running x Ace komt eindelijk op gang <3 Ik had een topic voor Sparrow >D Stuur de link eff naar Sparrow via PM (A) Straks ga ik wss nog een postrondje met 'm doen en dan wordt ik eraan herinnerd haha |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:37 | |
| Ik ken 'm niet Laura ^^ Mooi ava ;')
Yanthe, Hazelpaw is gaaf random
James, met Shrew weet je t maar nooit xD straks gooit ze hem de clan uit en dan is 't *shit.. hij is de uitverkoren med cat* |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:40 | |
| - Acefray schreef:
- Soof, wat is het ergste wat er kan gebeuren als Ace en Shrew een topic krijgen? :')
Tja, laat dat de RPG maar uitvogelen :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:41 | |
| Ik wil Ace niet voor mama shrew gooien xD Maar dit is mijn lijstje met topics die ik nog wil;
Shrew x Ace >> Ace moet bewijzen dat hij geen creep is Rowan x Ace >> Zeggen dat hij daddy word Lurky x Ace >> Zeggen dat hij daddy word XD
Soof, I guess I'm making a topic xD |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:46 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:46 | |
| Het is hij wordt (A) xD
Running en Ace passen qua setjes goed bij elkaar <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:51 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:52 | |
| True that ^^
Zometeen paardrijden so I gotta leave you all ;') Stay Classy San Diego |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:55 | |
| |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 15:56 | |
| Als iemand er ooit voor zou kunnen zorgen dat je geen periods meer krijgt maar wel nog kinderen kan krijgen later dan is dat persoon officieel mijn held... |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 16:01 | |
| - Hellhound schreef:
- Als iemand er ooit voor zou kunnen zorgen dat je geen periods meer krijgt maar wel nog kinderen kan krijgen later dan is dat persoon officieel mijn held...
Je kan een spiraaltje nemen. Dan word je nog maar heel weinig ongesteld. Ik heb een vriendin die dat heeft, en zij heeft er hele goede ervaringen mee. Of de pil, en dan doorslikken. Ik word maar 4/5 keer per jaar ongesteld daardoor. |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 16:02 | |
| Even een nieuwe ava voor Ivy tussendoor (A) |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 16:05 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hellhound schreef:
- Als iemand er ooit voor zou kunnen zorgen dat je geen periods meer krijgt maar wel nog kinderen kan krijgen later dan is dat persoon officieel mijn held...
Je kan een spiraaltje nemen. Dan word je nog maar heel weinig ongesteld. Ik heb een vriendin die dat heeft, en zij heeft er hele goede ervaringen mee. Of de pil, en dan doorslikken. Ik word maar 4/5 keer per jaar ongesteld daardoor. Met spiraaltjes heb ik ook al wel net iets te veel negatieve ervaringen gehoord, dus dat word het niet. Met de pil heeft m'n ma een tijdje gedaan maar zij werd er echt heel ziek van als ze dan wel ongesteld was. Plus dat ik die dingen hoogstwaarschijnlijk niet mag van m'n ouders X'D Well yeah ik zal er nog iets van 35 jaar mee moeten level denk ik |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 16:06 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 16:07 | |
| - Hellhound schreef:
- .Blackkit schreef:
- Hellhound schreef:
Je kan een spiraaltje nemen. Dan word je nog maar heel weinig ongesteld. Ik heb een vriendin die dat heeft, en zij heeft er hele goede ervaringen mee. Of de pil, en dan doorslikken. Ik word maar 4/5 keer per jaar ongesteld daardoor. Met spiraaltjes heb ik ook al wel net iets te veel negatieve ervaringen gehoord, dus dat word het niet. Met de pil heeft m'n ma een tijdje gedaan maar zij werd er echt heel ziek van als ze dan wel ongesteld was. Plus dat ik die dingen hoogstwaarschijnlijk niet mag van m'n ouders X'D Well yeah ik zal er nog iets van 35 jaar mee moeten level denk ik Hoezo mag dat niet van je ouders? Je neemt t tegen ongesteldheid, niet omdat je van plan bent van bil te gaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|