|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:13 | |
| Op een dag he ems, zal het zo zijn <3
Ik ga hem echt missen ;=; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:14 | |
| Oh Bo xD
We'll miss the rest Daan ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:14 | |
| Wat ga je dan met hem doen??? Echo is pwetty. <3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:16 | |
| Uhm killen xD Hij gaat zijn gezin achterlaten en zijn tall <3 jep enkel dark zal hem nog hebben oeps een beetje teveel verklapt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:21 | |
| Well, net genoeg om me te doen denken dat ik het allemaal wel gewn zie gebeuren xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:24 | |
| Heb 't eindelijk eens gewaagd een jurk te kopen voor Kerstmis en Nieuwjaar. xD Al heb ik nu twee outfits voor Kerstmis, een cozy witte wollen trui en een jurk. ;w; #Firstworldproblems |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:26 | |
| Haha Chi xD Ik zeg, de een voor eerste kerstdag en de tweede voor…. de tweede! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:26 | |
| CHI! Kom jij naar de Belgische meeting? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:28 | |
| Ik ga denk ik idd de trui voor de tweede pakken, dan is het gezellig thuis. De eerste dag is ook thuis maar dan komen er zoveel mensen. D: @Bunny, Waar was die ook alweer? Ik lig in zo'n afgelegen boerendrop dat niemand weet liggen en de verbinding qua bussen is bar slecht. :') |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| - Littlestream schreef:
- Ik ga denk ik idd de trui voor de tweede pakken, dan is het gezellig thuis. De eerste dag is ook thuis maar dan komen er zoveel mensen. D:
@Bunny, Waar was die ook alweer? Ik lig in zo'n afgelegen boerendrop dat niemand weet liggen en de verbinding qua bussen is bar slecht. :') Hasselt (a) |
|
| |
| |
| "Waarom heeft ze me niets verteld?" - Shrewstar Omdat soof geen topic met haarzelf kan hebben, daarom shrew xD
Hahahaha, dat kwam meteen in me op :"3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Is dr een belgische meeting? :C gemeen |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:29 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:32 | |
| Dat ken ik Chi ^^ Bij ons precies andersom en allebei de dagen zijn kapot chic o.o een 12 gangen dinee op de tweede kerstdag though <33 Helemaal alles zelf koken met m'n oom en tante en we zitten nooit voor 9 uur aan tafel xD
Awe Nath *hug* Dat is stom, is de Reuma zo erg? |
|
| |
| |
| - Shrewstar schreef:
- Is dr een belgische meeting? :C
gemeen Nederland is zo ver voor ons o; Hasselt is al anderhalf uur met de trein xd |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 dec 2014 - 14:33 | |
| Bedankt Tallshadow en Littlestream Cx Ik heb echt zien om met haar te RPG'n, maar Riverclan acceptatie gaat niet zo snel xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|