Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Sliverpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 0:09

Assie. Lakens door m'n vliegenraam heen glooien? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 0:11

Ezz, desnoods xd
Desnoods moet je maar tijdens de nacht het huis ontlopen ;p
Okey dit slaat nergens meer op. Ik moet gewoon me kop houden voor ik domme dingen begin te zeggen/doen
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 0:45

Urgh, stom Cookie Clicker spel --'
Sliverpaw
Member
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 0:46

xD
We shall see >D
--
Ik denk dat ik zo terug naar beneden ga.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 0:54

Booreeddd
Ik ga maar filmpjes kijken tot ik moe ben
bye
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:05

Sooo, nog iemand here?
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:08

Jup!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:09

Mooi! Want ik ben niet moe >3
Heb je trouwens nu wel vakantie?

De kerstsfeer is getting to us all <3
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:09

Ja ik heb nu vakantie, maar ik moet morgen werken en het zal zwaar worden, haha.
Sliverpaw
Member
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw

Dumdum ik ben moe xd
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:12

Werk wordt morgen sowieso zwaar xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:14

Werk?! Arme jij, wat voor werk doe je?

Dan moet je slapen Ez #logica, maar ik snap je ^^

Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:15

Ik ben ook nog wakker^^, zit te wachten op mijn broertje die zijn sleutel is vergeten en heb geen idee hoe laat hij thuis komtxD
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:17

Em@ Begin pas om 12:30 Smile Maar ik doe de post en iedereen stuurt nu kerstkaarten en de AH heeft bonusfolders en shizz die zwaar zijn.. xD Ik zal morgen wel als ik eraan denk een foto van mijn fiets maken. (A)

Nog ff een rondje posten en nog wat prutten met Slate's voorstel en dan gaan slapen.
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:17

Awh, nou veel sterkte en succes iig babs ;-;

Ems, ik al sinds donderdag ^^ nou ja, eig al van dinsdag, als ik donderdag niet meer op stage moest >< maar zo lijkt het niet hoor. Heb me rapport niet eens, dus heb er totaal geen stress voor gehad, en tja. Meestal slaap ik tot na 12en, en dan komt me ma thuis, en dan tja, lijkt het geen vakantie meer ^^

But I'm off now.
Tot strx mss
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:20

Haha xD handig van 'm, wel super aardig dat jij zo lang voor 'm op wilt blijven ^^

Ja doen Babs! Want ik weet zeker dat ik dan medelijden met je ga hebben :') kerstkaarten lijken me echter wel leuk om te bezorgen tbh, zo vrolijk <3

Doe dat, dan ga ik kijken of ik nog ergens wat met deze dude of enig andere kan doen (x

Wow Assie! Respect, ik viel echt om uiteindelijk en was toe aan vakantie xD niet zo erg als Waz, Babs, Maaike en al onze andere drukke studenten though xD
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:21

@Babs: Heb jij nu die kerstboekjes van de AH of heb je ze al gehad, want die zijn echt irritant en ik ben ook bang voor de hoeveelheid post van morgen, vorige week was al een ramp, dus benieuwd naar morgen.
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:22

Ik heb de kerstboekjes al een keer gehad, maar ik heb nu weer 3 zakken huis aan huis dus wie weet hebben ze meer??? Normaal heb ik maar 1 tas en soms 2. Als ik nu meer dan 2 zakken post heb moet ik een keer terug en daar heb ik geen zin in, haha. M'n record is namelijk 5 tassen in 1 keer mee ;x;
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:26

Ik had met die kerstboekjes toen 6 huis aan huis tassen plus de gewone post. Toen heb ik mijn fiets twee keer vol moeten laden om alles weg te brengenxD, ik heb er morgen ook 3, dus dat is bij mij ook meer dan normaal, nu dus maar hopen op weinig post, want vorige week had ik vier tassen met post plus de huis aan huis en die combinatie klinkt niet heel fijnxD
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 1:27

Silhouette doet Slate nauwelijks iets en hij wenst haar ook geluk...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: