|
|
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 22:51 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
- Ghegheghe dat was ons plan ook 8)
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:03 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:04 | |
| - Acefray schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ Hm cuwl :') Wel een probleem, mijn partner en ik spelen echt op elkaar in xD |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:04 | |
| - Acefray schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ Kii c: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:05 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ Hm cuwl :') Wel een probleem, mijn partner en ik spelen echt op elkaar in xD Is alleen maar leuk xD Ik en soof maken het alleen onszelf moeilijk :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:06 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ Hm cuwl :') Wel een probleem, mijn partner en ik spelen echt op elkaar in xD Is alleen maar leuk xD Ik en soof maken het alleen onszelf moeilijk :") ja idd >D En omg... Ik denk dat ik Lurk mn nieuwe hoofdacc maak :'D |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:06 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Runningvole schreef:
The Race kitties take over the world >3 ja <'3 Iedereen krijgt kittys XD En de helft word tall genoemd <'3 *voelt zich NIET aangesproken* Ik heb wel een vraag. Kun je apart gekozen worden? Dus dat de andere van de twins toch niet gekozen wordt? Want ik vind het vervelend als het door mij komt dat de persoon die van mijn kat de twin speelt niet gekozen wordt ^^ Ja hoor, je word nog altijd apart beoordeelt. Het kan dusnook kunnen dat een deel van dr tweeling word gekozen en een aparte aanmelding ^^ Hm cuwl :') Wel een probleem, mijn partner en ik spelen echt op elkaar in xD Is alleen maar leuk xD Ik en soof maken het alleen onszelf moeilijk :") Oh, yes you do >D Booo... Wie is je partneeeer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:07 | |
| Iemand awesome Evy, iemand awesome :'D |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Bo ik haat je >3 *Gaat lurk nu uploaden* Am sorry girls, and maybe boys. Maar als jullie scherm breekt, het is niet mijn schuld *Werpt schuldige blik naar lurk >3* |
|
| |
| |
| - Silvergale schreef:
- Bo ik haat je >3
*Gaat lurk nu uploaden* Am sorry girls, and maybe boys. Maar als jullie scherm breekt, het is niet mijn schuld *Werpt schuldige blik naar lurk >3* Oh, Lurk zijn smexyness x'D |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:08 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Iemand awesome Evy, iemand awesome :'D
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:09 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement Ik ga het toch niet zeggen als je het toch raad x'D |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:11 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement Ik ga het toch niet zeggen als je het toch raad x'D Was ik al bang voor xD Nou, ik denk dat ik het weet, maar ik twijfel tussen twee xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:13 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement Ik ga het toch niet zeggen als je het toch raad x'D Was ik al bang voor xD Nou, ik denk dat ik het weet, maar ik twijfel tussen twee xD Hahahaha, zeg dan xD Nog 10 Rpg posts en Lurk heeft 300 Rpg posts :3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:14 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement Ik ga het toch niet zeggen als je het toch raad x'D Was ik al bang voor xD Nou, ik denk dat ik het weet, maar ik twijfel tussen twee xD Hahahaha, zeg dan xD
Nog 10 Rpg posts en Lurk heeft 300 Rpg posts :3 ik zou denken dat het Assie is c: of misschien Emma |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:14 | |
| Wauw Maplestory werkt. Kostte me maar 2 uur. |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:16 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik ga raden hoor >D #hardcoredreigement Ik ga het toch niet zeggen als je het toch raad x'D Was ik al bang voor xD Nou, ik denk dat ik het weet, maar ik twijfel tussen twee xD Hahahaha, zeg dan xD
Nog 10 Rpg posts en Lurk heeft 300 Rpg posts :3 Ja dat zeg ik niet *one-step-ahead-smiley* |
|
| |
Sting-san 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:17 | |
| - Owlflight schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Nog 10 Rpg posts en Lurk heeft 300 Rpg posts :3 ik zou denken dat het Assie is c: of misschien Emma Nope en nope, Emma gaat geen kitten aanmeldingen meer maken, ze heeft nu al genoeg aan Tall, Cold en Hail ^^ Yeah, yeah... Sure Evy xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 dec 2014 - 23:18 | |
| @Bo, Bunny? c: @Babs, Wat is Maplestory?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|