Family Acer ~ {Spartaclan}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Family Acer ~ {Spartaclan} Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 22:20

Hey~!

Misschien wisten jullie het al, maar ik heb dus een kitten in de Spartaclan. Nu zoek ik familie voor hem. Het liefst een moeder, en een vader zou ook erg leuk zijn. Ook broertjes en/of zusjes zijn welkom, maar dat is niet perse nodig. Acer zou erg minachtend worden richting zijn moeder, en haar minderwaardig behandelen. Echter zou hij erg opkijken tegen zijn vader, dus ik zou het erg leuk vinden als dat een beetje een gerespecteerde kater zou zijn. Ik hoop dat er interesse is~!
Gekozen:

x Dieuw

Laatst aangepast door Emberpaw' op za 20 dec 2014 - 15:15; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Family Acer ~ {Spartaclan} DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 22:33

Ik wil wel graag een sibling zijn. Het zal dan wel een zwakkere kater worden of een poes die de recruut word van de genezer c:

Als ik een lijstje moet maken, zeg het dan maar. ;D
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 7:08

Klinkt goed <3 Geaccepteerd! Heb je al ideeën voor een naam ofzo?
Flashingpaw
StarClan
Family Acer ~ {Spartaclan} DPKsfdL
Bunny
77
Actief

CAT'S PROFILE
Flashingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 10:40

ik wil anders ook wel een sibling spelen? Het word dan een kater, die stiekem niet echt vind dat poezen altijd zwak zijn. Een heel vriendelijke kater, maar wel geschikt om verkenner te worden omdat hij heel nieuwsgierig is. Zijn naam zou dan "Dulce" worden ^^
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 12:18

Naam: Gael
Geslacht: Kater

c:
Galebird
Member
Family Acer ~ {Spartaclan} B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 14:30

Ik wil best ook een sibling zijn? Ze zou eventueel CommandantsRekruut worden? Haar naam zou dan Flow worden :3
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 16:08

Allebei ook geaccepteerd! Ik denk dat het nestje nu wel vol genoeg zit, dus ik ben niet meer opzoek naar broertjes of zusjes. Alleen ouders zou ik nog heel graag willen ;D
Galebird
Member
Family Acer ~ {Spartaclan} B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 16:18

Moet ik Flow al aanmelden in het aanmeldings topic?:3
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 16:20

Prima~
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 17:41

Wil eventueel wel de moeder spelen, zal onder het eten wel karakter en naam bedenken
Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 22:12

Hayden. schreef:
Wil eventueel wel de moeder spelen, zal onder het eten wel karakter en naam bedenken

Naevia is een moederpoes van 16 moons, ze geraakte drachtig met 11. Ze heeft geen hekel aan de regels van het kamp, zoals zij het zegt zijn ze er voor een reden. Ze zal nooit een kater durven tegenspreken en is ongelofelijk volgzaam. Ze heeft groot respect voor de katers en zal haar kitten katers nooit tegen spreken want zij staan nu eenmaal hoger in rang.

Dat kan eventueel ook Acer zn gedrag naar zn mamma verklaren ze laat hem vrij in wat ever hij wil xD
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 22:45

Ze is echt perfect <3 Als de siblings er mee eens zijn is ze geaccepteerd!
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 22:48

Ofcourse ;D
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 13:47

maar dus geaccepteerd of wachten we nu op de rest.
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 15:14

Aangezien ik niet denk dat de anderen er tegen zijn ofzo ben je geaccepteerd ~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Family Acer ~ {Spartaclan}   Family Acer ~ {Spartaclan} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans :: FanClan Adoptions-
Ga naar: